لوازم تحریر

۵ برند دفتر کلاسوری

برند دفتر کلاسوری

دفترهای کلاسوری را بایستی جزء محبوب‌ترین دفترها دانست که گروه‌های سنی مختلف از آن‌ها برای نوشتن مطالب استفاده می‌کنند. حتما شما هم در طول دوران مدرسه و حتی دانشجویی از این محصولات برای ثبت کردن نکات استفاده کرده‌اید. دفترهای کلاسوری در سایزها و رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند که در میان تنوع فراوانی که از این محصولات در بازار موجود است، برخی از آن‌ها از لحاظ تعداد طرفدار محبوبیت بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند. با ما در این مطلب از فروشگاه اینترنتی ال‌آی همراه باشید تا شما را با 5 برند برتر دفتر کلاسوری آشنا نماییم.

آشنایی با دفتر کلاسوری

دفتر کلاسوری چیست و چه مزایایی به همراه دارد؟ این سوال را می‌توان به‌عنوان یک سوال پرتکرار برای آن دسته از دانش‌آموزان و افرادی دانست که برای اولین بار تمایل دارند از این محصول دوست‌داشتنی استفاده نمایند. در این بخش سعی می‌کنیم به قسمت اول سوال فوق، یعنی دفتر کلاسوری چیست؟ پاسخ داده و سپس در بخش بعدی به بررسی سه مورد از مهم‌ترین مزایای این نوع از دفاتر بپردازیم.

امروزه اکثر افراد از دفتر کلاسوری به عنوان یک ابزار پرکاربرد در سازماندهی مطالب، اسناد و مدارک یاد می‌کنند. دفترهای کلاسوری به‌دلیل قابل حمل بودن این اجازه را به کاربر می‌دهند که بتوانند آن‌ها را به راحتی با خود جابه‌جا کرده تا در مواقع مختلف شخص بتواند به مدارک و اسناد خود که در این دفترها قرار داده است، دسترسی داشته باشد. قابل‌حمل بودن تنها یکی از دلایل مهمی محسوب می‌شود که افراد زیادی را علاقه‌مند به استفاده از این دفاتر کرده است. اگر می‌خواهید با سایر مزایای دفترهای کلاسوری بیشتر آشنا شوید، مطالعه بخش بعدی را از دست ندهید.

دفتر کلاسوری

معرفی ۵ برند دفتر کلاسوری

حال که با دفاتر کلاسوری و هم‌چنین سه مورد از مهم‌ترین مزیت‌های آن آشنا شدید، اکنون وقت آن رسیده است تا به معرفی 5 مورد از بهترین برندهای تولیدکننده این دفاتر پرداخته شود. اگر در بازار لوازم‌التحریر و فروشگاه‌های عرضه‌کننده این محصولات جستجویی داشته باشید، متوجه خواهید شد که برندهای خارجی و ایرانی متعددی وجود دارند که به تولید این محصول مشغول می‌باشند. در ادامه به معرفی پنج برند ایرانی معتبر که در زمینه تولید دفتر کلاسوری مشغول هستند، پرداخته شده است.

  • برند کلیپس

برند کلیپس ازجمله برندهای مطرح محسوب می‌شود که سابقه‌ای طولانی در صنعت دفترسازی برای خود رقم زده است. کلیپس با تولید دفترهای مختلف ازجمله دفاتر کلاسوری در طی سالیان گذشته توانسته رضایت اکثر دانش‌آموزان و دانشجویان ایرانی را به‌خود جلب کند و به یک رقیب سرسخت برای برندهای خارجی تبدیل شود. از مهم‌ترین دلایل موفقیت برند کلیپس در جلب نظر جوانان ایرانی، اهمیت دادن به سلایق آنان است. به‌عبارت دیگر می‌توان اینگونه گفت که کلیپس سعی نموده تا بر اساس سلیقه جامعه به تولید دفترهای جذاب و رنگارنگ اقدام نماید.

  • برند ایمان

دومین برند از برندهای معتبر ایرانی در زمینه تولید دفاتر کلاسوری، برند ایمان است. این شرکت در سال 1375 فعالیت خود را به‌طور رسمی در حوزه تولید لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار شروع کرد. تولید محصولات باکیفیت و متنوع، هدف برند فوق در طی این سال‌ها بوده است. بهتر است بدانید که برند ایمان سعی کرده تا با انجام کارهایی همچون بروز رسانی سیستم‌های طراحی و بهبود بخشیدن به تجارب نیرو انسانی، فعالیت خود را در صنعت نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر بهبود بخشد.

دفتر کلاسوری

  • برند پاپکو

از دیگر برندهای معتبر در صنعت دفترسازی، برند پاپکو است. برند فوق سعی نموده تا محصولات خود را در طیف‌های متنوعی ارائه دهد. همگی ما در طول سال‌های تحصیلی از محصولات پاپکو استفاده نموده‌ایم. برخوردار بودن از جلد پلاستیکی باکیفیت ازجمله دلایل محبوب بودن دفاتر کلاسوری ساخته‌شده توسط برند پاپکو محسوب می‌شود. خراب و یا پاره نشدن جلد پلاستیکی دفاتر پاپکو در مدت زمان طولانی، اثبات‌کننده حقیقت ذکرشده می‌باشد. اگر بادوام بودن و برخورداری از مقاومت بالا در خریداری دفتر کلاسور برایتان اهمیت دارد، دفتر کلاسوری پاپکو بهترین گزینه برای شما است. علاوه‌بر داشتن جلد پلاستیکی باکیفیت، وجود یک جیب بر روی جلد آن که این اجازه را به شخص می‌دهد تا بعضی از وسایل مانند برگه‌ها، سی‌دی‌های درسی و… را در داخل آن جای دهد، از دیگر دلایل محبوبیت دفتر کلاسوری پاپکو می‌باشد.

  • برند مستر نوت

چهارمین برند معروف در زمینه ساخت دفتر کلاسوری که در این بخش به معرفی آن خواهیم پرداخت، برند مسترنوت است. با قطعیت می‌توان گفت که شرکت فوق از معدود برندهای موجود است که سعی کرده تا خلاقیت را در کارهای خود به نمایش بگذارد. مسترنوت از سال 1394 فعالیت خود را در حوزه تولید نوشت‌افزار و کلاسورها شروع کرده است. داشتن ایده‌های خلاقانه، توجه داشتن به کیفیت حداکثری و ارائه محصولات زیبا از مهم‌ترین ویژگی‌های برند مسترنوت است که در محصولات تولیدی این شرکت می‌توان مشاهده کرد.

دفتر کلاسوری سهند

  • برند سهند

برند سهند از دیگر برندهای معتبر و محبوب در بازار است که به تولید نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر مشغول می‌باشد. اگر می‌خواهید با دلایل محبوبیت محصولات سهند ازجمله دفاتر کلاسوری بیشتر آشنا شوید، مطالعه این بخش را از دست ندهید. شرکت فوق همواره سعی نموده تا در دفاتر تولیدی خود به استفاده از کاغذهای باکیفیت روی آورد. علاوه بر این، استفاده از جلدهایی که در ساخت آن‌ها از پلی‌پروپیلن ضخیم به‌کار گرفته شده است، دلیل دیگر محبوبیت این برند است. شاید با خود فکر کنید که دارا بودن از کاغذهای باکیفیت و جلد مقاوم، تنها دلایل محبوب بودن کلاسورهای سهند محسوب می‌شوند. اگر اینگونه فکر می‌کنید بایستی به شما بگوییم که کاملا اشتباه فکر می‌کنید. دوفنره بودن شیرازه فنری نیز از دیگر دلایل محبوب بودن این برند محسوب می‌شود که در کلاسورهای ساخته‌شده توسط برندهای دیگر نمی‌توان چنین چیزی را مشاهده نمود.

مزایای دفتر کلاسوری

همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم، دفترهای کلاسوری دارای مزیت‌های فراوانی هستند. تنها اطلاع داشتن از چند مورد از آن‌ها می‌تواند شما را در استفاده از این ابزار پرکاربرد قانع کند. در ادامه سعی کرده‌ایم به سه مورد از مهم‌ترین مزایای این دفاتر اشاره نماییم.

  • امکان اضافه کردن و یا کم کردن برگه به آن

بدون‌شک یکی از مهم‌ترین مزیت‌های دفتر کلاسوری این است که به شما اجازه می‌دهد در هر موقع از زمان بتوانید تعدادی برگه به آن اضافه و یا حتی کم کنید. جالب است بدانید که علاوه‌بر اضافه و کم کردن برگه‌ها، این امکان را دارید که بتوانید برگه‌ها را نیز از قسمتی به قسمت دیگر منتقل کنید. باتوجه به نکات ذکر شده می‌توان به این نتیجه رسید که استفاده از دفتر کلاسوری برای آن دسته از افرادی که نیازمندند مجموعه‌ای از اطلاعات را به‌طور مستمر به‌روز نمایند، مفید است. لذا استفاده از این محصول دوست‌داشتنی به تمامی دانش‌آموزان، دانشجویان و حتی کسبه توصیه می‌شود.

تفاوت کلاسور و دفتر کلاسوری

  • داشتن آزادی عمل برای استفاده از قسمت‌های مختلف آن

دومین مزیت از مزیت‌های مختلف دفاتر کلاسوری که تمایل داریم به آن در این قسمت بپردازیم این است که استفاده از محصول فوق این امکان را به کاربر می‌دهد که بتواند با آزادی عمل بیشتری از قسمت‌های مختلف آن استفاده نماید. همانطور که می‌دانید، برخی از دانش‌آموزان تمایل دارند تا بخش‌هایی از کتاب درسی را کپی کرده و همراه خود داشته باشند. دفاتر کلاسوری این اجازه را به دانش‌آموزان می‌دهد تا آن‌ها با کپی کردن از بخش‌های موردنظر از کتاب درسی، ضمن داشتن دسترسی به مطالب موردنظر، از حمل کتاب نیز خودداری نمایند.

  • برخورداری از زبانه‌های جداکننده

آخرین مزیتی که درباره دفترهای کلاسوری می‌خواهیم به آن اشاره کنیم این است که آن‌ها دارای زبانه‌های جداکننده هستند. در حقیقت این زبانه‌ها به افراد اجازه می‌دهند تا برگه‌های موجود در دفتر کلاسوری را به‌طور صحیح دسته‌بندی نمایند. دسته‌بندی کردن مطالب فواید زیادی را به همراه خواهد داشت. از جمله آن‌ها می‌توان به داشتن دسترسی سریع و آسان به مطالب و هم‌چنین صرفه‌جویی در وقت اشاره کرد.

خرید از فروشگاه ال آی

اگر تا انتهای مطلب ما را همراهی کرده باشید، حتما متوجه شده‌اید که دفترهای کلاسوری درمیان دانش‌آموزان و دانشجویان از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. ضمن معرفی این نوع از دفترها و بررسی مزایای آن‌ها، سعی کردیم تا شما را با 5 مورد از بهترین برندهای تولیدکننده دفتر کلاسوری در ایران آشنا نماییم. در پایان اعلام می‌داریم که فروشگاه اینترنتی ال‌ آی که عرضه‌کننده باکیفیت‌ترین و بهترین محصولات در زمینه نوشت‌افزارها و لوازم‌التحریرها محسوب می‌شود، این آمادگی را دارد تا نیاز شما عزیزان را در تامین دفترهای کلاسوری ساخته‌شده توسط برندهای کلیپس، ایمان، پاپکو، مسترنوت و سهند برطرف نماید. برای اینکار کافیست به سایت فروشگاه مراجعه کرده و محصول موردنظر خود را به‌صورت آنلاین ثبت سفارش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید