سوالات اطلاعاتی

پرسش‌های متداول

تهران – جاده لشکری ( مخصوص ) کیلومتر 22 – قدس – بلوار مصلی – خیابان ایثارگران پلاک 91

ارسال با پست پیشتاز

ارسال پیک

به سه روش :
1- ثبت نام در سایت و ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی
2- ثبت سفارش بصورت تلفنی
3- ثبت سفارش در دایرکت اینستاگرام

سفارش های ثبت شده در هر 3 روش بعد از قطعی شدن سفارشات و پرداخت مبالغ بلا فاصله در صف ارسال قرار می گیرد و تا 24 ساعت تحویل پست می گردد. با توجه به مسافت و شهر ها به ترتیب تهران 1 الی 2 روزه و شهرهای دیگر 2 الی 3 روز زمان می برد تا به دست خریدار برسد.

بعد از تحویل سفارش به پست بلافاصله پیامک کد مرسوله از طرف فروشگاه برای شما ارسال می گردد که با لینک موجود در پیامک می توانید وضعیت مرسوله خود را پیگیری بفرمایید.

ضمانت بازگشت کالا 10 روز است که شرایط آن طبق قوانین که در فروشگاه ثبت شده می باشد.

در صورت انصراف از خرید، خریدار می تواند با شماره پشتیبانی هماهنگ کرده و مبلغ فاکتور پس از یک روز کاری و پس از کسر کارمزد درگاه عودت داده می شود. قابل ذکر است مبلغ به همان حساب پرداختی هنگام خرید واریز می شود.

پرداخت اقساطی اسنپ پی یکی از روش های پرداخت است که برای کاربران واجد شرایط و خوش حساب اسنپ فعال می شود. با استفاده از اعتبار اقساطی می توانید به راحتی و بدون دغدغه داشتن موجودی،از این فروشگاه بدون بهره و کارمزد خرید کنید و بدون نیاز به هیچ گونه ضمانت و وثیقه ای هزینه آن را به صورت ماهانه از طربق اپلیکیشن اسنپ(بخشسرویساعتباری)تسویه کنید.

پرداخت اقساطی اسنپ پی ۴ مرحلهٔ ساده دارد:
۱- به فروشگاه موردنظرتان بروید و در مرحلهٔ پرداخت، گزینه پرداخت اقساطی اسنپ پی را انتخاب کنید.
۲- شماره موبایلی که با آن در اسنپ پی ثبت نام کرده اید را وارد کنید.
۳- کد تأییدی که می فرستیم را وارد کنید.
۴- با پرداخت قسط اول خریدتان نهایی می شود.

امکان فعال سازی سرویساعتباری در حال حاضر برای کاربران واجد شرایط اسنپ پی وجود دارد. برای بزنید،پساز » سرویساعتباری « فعال سازی، به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ بروید و روی آیکن فعال سازی قراردادی بین شما و اسنپ پی منعقد می شود.
همچنین امکان فعالسازی و دریافت اعتبار موقع خرید از طریق }فروشگاه/آموزشگاه/موسسه{ را نیز وجود دارد.

بله! می توانید حین خرید از فروشگاه های طرف قرارداد با وارد کردن شمارهٔ موبایلی که با آن در اپلیکیشن اسنپ حساب کاربری دارید و ارائه کد ملی متعلق به صاحب خط در اسنپ پی ثبت نام کنید.اطلاعات شما در لحظه بررسی می شود و در صورت تأیید، همان موقع اعتبار می گیرید و می توانید خریدتان را نهایی کنید.

در صورت پرداخت با استفاده از اعتبار اقساطی قسط اول در لحظه خرید تسویه شده و برای بازپرداخت سه قسط آتی، در پایان هر ماه یک صورت حساب برای تان صادر می شود. برای تسویه حساب، به صفحه بزنید، بعد از دیدن صورت حسابتان » سرویساعتباری « اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ بروید و روی آیکن در قسمت بدهی ها، روی دکمه پرداخت بزنید. با ورود به درگاه بانکی می توانید حسابتان را تسویه کنید.
مهلت تسویه حساب پایان هر ماه است، اما نگران نباشید، برای راحتی شما امکان پرداخت بدون جریمه دیرکرد تا روز پنجم ماه وجود دارد.

در این صورت نمی توانید از اعتبار اقساطی برای پرداخت مبلغ سفارش تان استفاده کنید. به زودی امکان پرداخت بخشی از هزینه با اعتبار اقساطی اسنپ پی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

شما می توانید به اندازه کل موجودی تان که در صفحه اصلی برنامه (بخش سرویس اعتباری در اپلیکیشن اسنپ)قابل مشاهده است، به صورت اقساط خرید کنید. تنها کافی است:

  • کالا یا کالاهای شما امکان خرید اقساطی را داشته باشند.
  • سفارش شما (مجموع سبد خریدتان ) از حداقل مبلغ تعیین شده کمتر نباشد. (حداقل مبلغ تعیین شده برای خرید اقساطی ۵۰ هزار تومان است و نمی توانید کالایی به مبلغ ۴۵ هزارتومان را به صورت اقساطی بخرید.)
  • موجودی اعتبار اقساطی تان برای خرید کالا کافی باشد.

اسنپ پی در زمینه استرداد کالا تابع قوانین فروشگاه است. می توانید با پشتیبانی
{فروشگاه/آموزشگاه/موسسه} تماس بگیرید. اما توجه داشته باشید، قوانین و خط مشی سرویس دهنده ها برای مرجوعی یا حذف و اضافه کردن کالا در یک سفارشبا هم متفاوت است. در نتیجه پساز ثبت سفارشو پرداخت، امکان اصلاح و تغییر آن از طریق اسنپ پی وجود ندارد و این موارد را باید مستقیما با {فروشگاه/آموزشگاه/موسسه} پیگیری کنید.

گاهی ممکن است به دلیل اتمام موجودی برخی یا همه اقلامی که سفارشداده اید، سفارشی که پرداخت آن با اسنپ پی انجام شده است، تغییر کند یا لغو شود.
اگر لغو سفارششما بر اساسقوانین و مقررات }فروشگاه/آموزشگاه/موسسه{ امکان پذیر باشد پساز  ثبت درخواست:
1. سفارشمورد نظر شما لغو می شود و می توانید وضعیت آن را در برنامه (بخش سرویس اعتباری داخل اپلیکیشن اسنپ) در بخشسفارش ها مشاهده کنید.
2. مبلغ قسط پرداخت شده به حساب بانکی شما برگشت داده خواهد شد. (برگشت به حساب بانکی بین ۷ تا ۱۰ روز کاری انجام خواهد شد.)
3. اقساط پرداخت نشده لغو و معادل آن به موجودی حساب اعتباری شما برگشت داده می شود.
4. بدهی های اقساطی شما از قسمت بدهی ها حذف می شود.

گاهی ممکن است مبلغ سفارش تان به دلیل موجود نبودن برخی از اقلام، مرجوع شدن یا جایگزین شدن با اقلام دیگر تغییر کند. در این صورت مبلغ سفارش تان به روز می شود و می توانید جزئیات مشاهده » سفارش ها « سفارشتان را در برنامه (بخش سرویس اعتباری اپلیکیشن اسنپ)، در بخش کنید.
اگر سفارش با استفاده از اعتبار اقساطی پرداخت شده باشد:
1. مبلغ سفارش، مجدد محاسبه می شود و مبلغ جدید از موجودی حساب اعتباری تان کسر خواهدشد.
2. اقساط مجدد محاسبه شده و بر اساس مبلغ سفارش جدید، قسط بندی میشوند.
3. مابه التفاوت مبلغ پرداخت شده به حساب بانکی شما واریز خواهد شد. (برگشت به حساببانکی بین ۷ تا ۱۰ روز کاری انجام خواهد شد.)
توجه داشته باشید، در چنین شرایطی، تاریخ سررسید اقساط تغییر نخواهند کرد و باید در موعد مقررتعیین شده آن را پرداخت کنید.

چنانچه سفارش شما لغو شود یا تغییر کند، برگشت مبلغ پرداخت شده یا مابه التفاوت آن نهایتا بین ۷ تا ۱۰ روز کاری انجام می شود. چنانچه مبلغ کم شده در بازه زمانی مشخص شده به حساب بانکی تان برنگشت، می توانید با پشتیبانی اسنپ پی 02196862021 تماس بگیرید.

از طریق فرم تماس زیر با ما در ارتباط باشید.