لوازم تحریر

لیست لوازم تحریر کلاس دوم دبستان

لیست لوازم تحریر کلاس دوم دبستان

اگر کلاس دومی دارید برای آشنایی با لیست لوازم تحریر کلاس دوم دبستان این مطلب را بخوانید.

تهیه کردن لوازم تحریر کلاس دوم دبستان شاید برای پدر و مادرهایی که فرزندانشان برای دومین سال متوالی است که به مدرسه می‌روند از اهمیت زیادی برخوردار باشد. معمولا پیش از شروع آغاز تحصیلی، والدین سعی می‌کنند تا لوازم تحریر مورد نیاز کودکان محصل خود را با بهترین کیفیت و البته مناسب‌ترین قیمت تهیه نمایند. ما در این مطلب از فروشگاه اینترنتی ال آی قصد داریم تا برای شما خانواده‌های عزیزی که به دنبال تهیه مهم‌ترین لوازم کلاس دوم دبستان هستید، یک لیست تهیه کرده تا بر اساس آن به خرید لوازم مورد نیاز برای فرزندتان اقدام نمایید.

لوازم تحریر

لیست کامل لوازم تحریر کلاس دوم دبستان

همان‌طور که می‌دانید، پایه دوم دبستان یکی از مهم‌ترین پایه‌های تحصیلی در مقطع ابتدایی محسوب می‌شود. از آنجایی‌که دانش‌آموزان پس از گذراندن مقطع اول دبستان از شور و شوق زیادی برای ورود به مقطع دوم دبستان برخوردار هستند لذا والدین سعی می‌کنند تا با فراهم آوردن وسایل مورد نیاز این مقطع برای فرزندان خود سنگ تمام بگذارند. خانواده‌ها می‌کوشند تا خرید لوازم را با دقت زیادی انجام دهند تا محصولات خریداری شده هم باکیفیت بوده و هم از قیمت مناسبی برخوردار باشند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با شما درباره لیست لوازم تحریر کلاس دوم دبستان به گفتگو بپردازیم.

  • کوله پشتی یا کیف

بدون شک یکی از مهم‌‎ترین لوازم برای دانش‌آموزان در مقطع دوم دبستان، کیف یا کوله‌پشتی است. خانواده‌ها بایستی در هنگام خرید کیف به ویژگی‌هایی همچون تناسب آن با قد و وضعیت جسمانی دانش‌آموز توجه داشته باشند. توصیه می‌شود کیف‌هایی خریداری شود که دارای دو بند دوشی و یک بند کمری بوده تا به حفاظت از ستون فقرات دانش‌آموز نیز توجه شود. برخی از کیف‌های موجود در بازار، چرخ‌دار هستند که پیشنهاد می‌کنیم از خرید این کیف‌ها به دلیل ایجاد وزن زیاد خودداری شود.

  • جامدادی

جامدادی را باید به عنوان یکی از اصلی‌ترین ملزومات در لیست لوازم تحریر کلاس دوم دبستان برشمرد. همان‌طور که می‌دانید دانش‌آموزان از برخی نوشت ‎افزارها مانند مداد، تراش و پاک‌کن در طول سال تحصیلی استفاده می‌کنند. از آنجایی‌که منظم بودن وسایل و نوشت‌افزارها به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا وسیله مورد نیاز خود را سریعتر بیابند لذا وجود جامدادی برای ایجاد نظم در نوشت‌افزارها از اهمیت زیادی برخوردار است. امروزه جامدادی‌های متنوعی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه کودک خود به خرید آن اقدام نمایید.

  • دفتر

شاید اولین چیزی که به ذهن خانواده‌‎ها درباره تهیه لیست لوازم تحریر کلاس دوم دبستان برسد، خریداری چند عدد دفتر باشد. دفتر ازجمله نوشت‌افزارهایی محسوب می‌شود که وجود آن الزامی است. خانواده‌ها بایستی باتوجه به دروس فرزندشان در مقطع دوم دبستان به خریداری دفاتر مناسب اقدام نمایند. توصیه می‌شود برای درس‌های فارسی، ریاضی و نگارش از دفترهای 80 برگ استفاده کرده. برای دروسی چون علوم و نقاشی از دفاتر 60 برگ استفاده شود. دفترها در انواع مختلفی مانند دفترهای سیمی تولید می‌شوند که اگر از این دفاتر خریداری کنید، بدون شک ورق زدن را برای کودک خود راحت‌تر خواهید کرد.

  • دفترچه یادداشت

این احتمال وجود دارد که دانش‎‌آموزان مقطع دوم ابتدایی، تکالیفی که معلم برای آن‎‌ها مشخص کرده است را از یاد ببرند. توصیه می‎‌کنیم که دفترچه یادداشت را جزء لیست لوازم تحریر کلاس دوم دبستان در نظر بگیرید و آن‌ را خریداری نمایید. با خرید این دفترچه کوچک و کم‌حجم به فرزند خود کمک کنید تا یادداشت‌های روزمره خود ازجمله تکالیف تعیین‌شده توسط معلم را در آن ثبت کند.

  • انواع نوشت‌افزارها

خرید نوشت‌افزارهای مختلف مانند مداد سیاه، مداد قرمز، خط کش، مداد تراش، پاک‌کن و ماژیک هایلایت و … یکی دیگر از نکات مهمی است که بایستی در هنگام تهیه کردن لیست لوازم تحریر کلاس دوم دبستان به آن توجه داشت. همان‌طور که می‌دانید، مداد یکی از مهم‌ترین نوشت‌‎افزارها محسوب می‌شود که در کیف دانش‌آموزان پایه دوم دبستان بایستی وجود داشته باشد. مدادهای مورد استفاده دانش‎‌آموزان می‎تواند در رنگ‌های مختلف مشکی، قرمز و رنگ‌های دیگر مانند مداد رنگی باشد. پاک‌کن و مداد تراش از دیگر نوشت ‎افزارهای مهم به شمار می‎‌روند. دانش‌آموزان به دلایل مختلفی مانند تراشیدن مداد یا پاک کردن متن به آن‌ها احتیاج پیدا خواهند کرد.

مداد (65)

ماژیک هایلایت و وایت برد (85)

خط کش و لوازم هندسی (21)

پاکن و تراش (81)

  • برچسب برای نوشتن نام و نام خانوادگی

از گذشته تا به امروز خانواده‌های بسیاری وجود داشتند که از برچسب برای نوشتن نام و نام خانوادگی فرزندان خود استفاده می‌کردند. در حقیقت آن‌ها با گنجاندن برچسب به عنوان یکی از موارد مهم در لیست لوازم تحریر کلاس دوم دبستان سعی داشتند به فرزندان خود بیاموزند که از وسایل خود محافظت کنند. این برچسب‌ها بر روی جلد اصلی کتاب‌ها یا دفترها قرار می‌گیرند تا به دانش‌آموزان در جلوگیری کردن از گم‌ شدن آن‌ها کمک کنند.

  • لیوان مخصوص برای نوشیدن آب

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که بدانید یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین دوره‌ها برای رشد شخصیتی و جسمانی دانش‌آموزان، دوران تحصیل آن‌ها می‌باشد. به خانواده‌ها توصیه می‎‌شود که در این دوران به تغذیه کودکانشان توجه داشته باشند. هم‌چنین باید به کودکان خود بیاموزند که در مدرسه آب فراوان بنوشند. همان‌طور که می‌دانید، دانش‎آموزان در مدرسه به فعالیت و تحرک زیادی مشغول هستند و به همین دلیل ممکن است مرتبا تشنه شوند. لذا توصیه می‌کنیم به خرید لیوان مخصوص نوشیدن آب در هنگام تهیه لیست لوازم تحریر کلاس دوم دبستان توجه کافی داشته باشید.

  • خرید چسب در انواع ماتیکی، مایع و نواری

امروزه یکی از کارهای مهمی که در مدارس بخصوص در مقطع ابتدایی انجام شود، تلاش برای پرورش دادن استعداد و خلاقیت دانش‌آموز از طریق درست کردن کاردستی‌های مختلف می‌باشد. دانش‌‎آموزان برای آنکه بتوانند کاردستی‌ درست کنند بایستی از وسایلی چون کاغذ و چسب استفاده نمایند. آن‌‎ها برای آنکه بتوانند کاغذها را به یکدیگر بچسبانند لازم است تا از چسب‌های مخصوص مانند چسب ماتیکی، مایع و یا نواری استفاده کنند. اگر رشد و شکوفایی استعداد کودکتان برایتان اهمیت دارد، بهتر است در لیست لوازم تحریر کلاس دوم دبستان فرزندتان، نام چسب ماتیکی، مایع و نواری را نیز بگنجانید.

  • ابزار ترسیم

خط‌کش، گونیا، نقاله و پرگار جزء ابزار ترسیم محسوب می‌شوند. شاید تمامی ابزارهای نامبرده برای کودک شما در مقطع دوم دبستان کارایی نداشته باشد. اما بهتر است از میان ابزارهای فوق، خرید خط‌کش را به عنوان یکی از وسایل مهم در بین لوازم تحریر کلاس دوم دبستان در اولویت قرار دهید.

خرید لوازم تحریر از ال آی

حال که با لیست لوازم تحریر کلاس دوم دبستان آشنا شدید، شاید تمایل داشته باشید که تک تک لوازم موجود در این لیست را خریداری نمایید. شما می‌توانید این کار را به راحتی از طریق همین سایت انجام دهید. فروشگاه اینترنتی ال آی یک فروشگاه معتبر و فعال در حوزه فروش لوازم تحریر است که شما می‌توانید با جستجو در میان محصولات مختلف آن، به خرید لوازم مورد نیاز فرزندتان در پایه دوم دبستان بپردازید. خاطر نشان می‌کنیم که تمامی محصولات موجود در این فروشگاه از کیفیت عالی و قیمت مناسب برخوردار بوده که به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد که خریدی مطمعن داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید