لوازم مهد کودک

لوازم مورد نیاز مهد کودک

لوازم مورد نیاز مهد کودک

مهد کودک یکی از مهم‌ترین مقاطع تحصیلی است. در دوران مهد کودک یا پیش دبستانی، کودکان آموزش‌های لازم برای ورود به دبستان را می‌آموزند. در این دوران مربیان تمامی آنچه پیش نیاز پایه اول است به کودکان آموزش می‌دهند. کودکان در مهد کودک با فعالیت‌های بدنی، دست ورزی، خلاقیتی، اخلاقی و… برای ورود به دبستان آماده می‌شوند. کودکانی که بدون گذراندن مهد کودک سر کلاس پایه اول می‌نشینند، دچار اضطراب و استرس نیز می‌شوند. بنابراین آموزش پرورش چندین سال است که مهدکودک را اجباری کرده است. جالب است بدانید تمامی آموزش‌های پایه مهد کودک برنامه ریزی شده است. درست به همین دلیل است که مربیان، لیست لوازم مورد نیاز مهد کودک را برای اولیا مشخص می‌کنند.

فروشگاه اینترنتی “ال آی” در این مقاله قصد پرداختن به لوازم اصلی مهد کودک را دارد. پس اگر شما هم فرزند مهد کودکی دارید با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

 

لوازم مورد نیاز مهد کودک چیست؟

مقطع مهد کودک نیز همچون دیگر پایه‌های تحصیلی به لوازمی احتیاج دارد. در این دوران علاوه بر خرید لوازم تحریر لازم است، برخی لوازم نقاشی و بازی نیز تهیه شود. در ادامه به صورت لیستی جامع لیست لوازم مورد نیاز مهد کودک را می‌آوریم.

لوازم مورد نیاز مهد کودک

لیست لوازم اصلی مقطع مهد کودک عبارتند از:

 

استاندردهای لوازم مورد نیاز مهد کودک چیست؟

کودکان پایه مهد کودک تنها 5 تا 6 سال دارند. بنابراین ضروری است در هنگام خرید لوازم مهد کودک به این نکته دقت کنید. ابزار شیشه‌ای و قابل شکستن و یا تیز اکیدا ممنوع می‌باشد. علاوه بر این لازم است لوازم مورد نیاز از برندهای معتبر تهیه شود. این نکته بسیار حائز اهمیت است. زیرا برندهای معتبر ایرانی و خارجی محصول را با توجه به سن کودک تهیه می‌کنند. یکی دیگر از نکات مهم در تهیه لوازم مهد کودک توجه به ظاهر زیبا و جذاب محصول است. در ادامه به بررسی استانداردهای برخی لوازم ضروری می‌پردازیم.

ویژگی مداد رنگی استاندارد:

مداد رنگی یکی از اصلی‌ترین نوشت افزارهای این مقطع است. مداد رنگی استاندارد باید ابعاد و سایز مناسبی داشته باشد. همچنین مغزی مداد باید نرم و بدنه آن چند ضلعی باشد. در این صورت خطوط به راحتی ایجاد شده و مداد در دست کودک لیز نخواهد خورد. مداد رنگی استاندارد خوب تراش شده و مغز آن زود نمی‌شکند. برند آریا، فابرکاستل، پیکاسو، لوکی برترین برندهای مداد رنگی هستند.

 

ویژگی دفتر استاندارد:

دفتر نقاشی، دفتر مشق، دفتر شطرنجی از لوازم مورد نیاز مهد کودک هستند. دفترهای استاندارد برگه‌های سفید و مناسبی دارند. ابعاد دفتر، صحافی و جلد مقاوم، طرح‌های متنوع از ویژگی‌های یک دفتر خوب هستند. برند ایمان و پاپکو از برندهای معتبر تولید دفتر هستند.

 

ویژگی قیچی و چسب استاندارد:

لوازم مورد نیاز مهد کودک

قیچی مهد کودک باید سرگرد، پلاستیکی، سبک، خوش دست و مناسب برای کاغذ باشد. برند کوییلو بهترین و ایمن‌ترین قیچی مهد کودک تولید می‌کند. چسب ماتیکی، نواری و مایع نیز از سری لوازم مورد نیاز مهد کودک هستند. چنانچه از برندهای لوکی، آریا، پنتر و رازی خریداری کنید، خریدی عالی خواهید داشت.

 

ویژگی مداد شمعی، پاستیل و ماژیک استاندارد:

مداد شمعی، پاستیل و ماژیک نیز باید از برندهای معتبر تهیه شوند. جوهر ماژیک استاندارد پر رنگ است، رنگ پس نمی‌دهد و نمد یا نوک آن متناسب می‌باشد. مداد شمعی و پاستیل مناسب دست را رنگی نمی‌کند، مقاومت بالایی دارد و روان می‌نویسد. نکته اصلی نیز استفاده نکردن از مواد غیر شیمیایی و مضر است. برندهای آریا، اونر، چیکی چیکی و پنتر از بهترین این برندها هستند.

 

ویژگی خمیربازی، گواش، رنگ انگشتی استاندارد:

از مهمترین لوازم مورد نیاز مهد کودک این دسته بندی است. در لوازمی چون خمیربازی، گواش و رنگ انگشتی نیز مهم‌ترین مسئله استفاده از مواد مناسب است. مواد اولیه این محصولات باید غیر شیمیایی و ضد حساست باشند. برندهای آریا، چیکی چیکی و لوکی برندهای پیشنهادی این محصولات هستند.

 

ویژگی ظرف غذا و قمقمه یا لیوان آب استاندارد:

لوازم مورد نیاز مهد کودک

بهترین انتخاب برای جنس بدنه این سه محصول، استیل یا پلاستیک است. خرید لوازم طلقی یا شیشه‌ای برای کودکان به شدت منع شده است. قمقمه و ظرف غذا پلاستیکی نیز باید از پلاستیک درجه یک با کیفیت بالا تهیه شده باشد. برند ماین استانداردترین محصولات را عرضه می‌کند.

 

لوازم مورد نیاز مهد کودک استاندارد را از کجا خریداری کنیم؟

فروشگاه اینترنتی ال آی یکی از شناخته شده‌ترین و منصف‌ترین فروشگاه‌های آنلاین لوازم تحریر است. در این فروشگاه انواع محصولات اداری، نقاشی، تحریری و بازی به فروش می‌رسد. تنوع برند، محصولات و مدل‌ها در این فروشگاه دست مشتری را برای انتخاب باز گذاشته است. با خرید از فروشگاه ما از کیفیت و طول عمر محصول خود مطمئن باشید. یکی از ویژگی‌های “ال آی” موجودی محصولاتی با رنگ‌ها و طرح‌های کودکانه و جذاب است. با انتخاب فروشگاه ما ارسال محصول برای شما رایگان خواهد بود. در صورت آن که مشتریان عزیز از محصولی راضی نباشند، گزینه مرجوع و بازگشت کالا در “ال آی” امتیازی ویژه  برای مشتری است. خرید شما در بسته بندی مناسب ظرف مدت 3 تا 5 روز کاری به دست شما خواهد رسید.

برای اطلاع از دیگر محصولات ما از پیچ اینستاگرام “ال آی” دیدن فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید