لوازم تحریر

بهترین ماژیک‌های وایت برد

بهترین ماژیک‌های وایت برد

در گذشته در مدارس و دانشگاه‌ها از تخته‌های سیاه بزرگ استفاده می‌شد. معلمان با استفاده از گچ‌های رنگی مطالب درسی را بر روی تخته یادداشت می‌کردند. اما گچ‌ها، ذرات بسیار ریزی تولید می‌کنند که برای تنفس مضر است. در نتیجه بیماری‌هایی چون تنگی نفس، آسم و حساسیت‌ها با استفاده از گچ‌ها افزایش یافت. بنابراین با پیشرفت تکنولوژی تخته‌های وایت برد روی کار آمدند. امروزه تخته‌های گچی دیگر از بین رفته و تخته‌های وایت برد جایگزین آن شده‌اند. نوشت‌افزار تخته‌های وایت برد، ماژیک وایت برد هستند. به دلیل آن که ماژیک‌های فراوان از برندهای مختلفی در بازار موجودند، در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین ماژیک‌های وایت برد می‌پردازیم.

لازم به ذکر است که در فروشگاه‌ لوازم تحریر ال آی انواع ماژیک وایت برد ایرانی و خارجی موجود می‌باشد.

 

تاریخچه پیدایش ماژیک وایت برد

ماژیک‌ وایت برد در دهه 40 میلادی ابداع شد. اما همانطور که می‌دانید هر وسیله‌ ابداعی در اوایل پیدایش مورد توجه قرار نمی‌گیرد. اولین شخصی که ماژیکی با خاصیت پاک شوندگی را تولید کرد، یک عکاس بود. این شخص در هنگام کار با نگاتیوها متوجه پاک شدن جوهر شد و ایده ساخت ماژیک از این نقطه آغاز گردید و در دهه 80 میلادی مورد استفاده عام قرار گرفت.

بهترین ماژیک‌های وایت برد

انواع ماژیک وایت برد

ماژیک‌های وایت برد براساس شکل نوک یا سرشان تقسیم‌بندی می‌شوند. ماژیک‌های سر گرد، سر تخت و نوک تیز در این دسته‌بندی جای دارند. البته لازم است بدانید در یک تقسیم‌بندی دیگر، ماژیک‌های وایت برد به دو نوع ماژیک غیر قابل شارژ و ماژیک قابل شارژ نیز تقسیم می‌شوند. تفاوت ماژیک عادی و قابل شارژ، آن است که نوع اول بعد از تمام شدن جوهر قابلیت استفاده ندارد. اما نوع دوم را می‌توان با اضافه کردن جوهر مجدد استفاده کرد.

  • ماژیک سرگرد: سر این ماژیک خطوط ضخیم و پر رنگی به جای می‌گذارد. از ماژیک سرگرد در کلاس درس‌ و سالن‌های بزرگ استفاده می‌شود. زیرا با توجه به ضخامتش، دید بیشتری برای مخاطب دارد.
  • ماژیک سر تخت: سر این ماژیک مورب است و برای خوشنویسی و خط نگاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • ماژیک نوک تیز: ماژیک نوک تیز برای نگارش خطوط ریز و ظریف تولید شده است. این ماژیک برای تخته‌های کوچک طراحی شده‌اند.

 

معرفی بهترین ماژیک‌های وایت برد

برای خرید هر کالایی دست مخاطب برای انتخاب بین برند ایرانی و خارجی باز است. لازم است بدانید که ماژیک وایت برد از برند‌های ایرانی نیز کیفیت بسیار بالایی دارند و دارای قیمت مناسب هستند.

بهترین ماژیک وایت برد برند ایرانی

  • برند کنکو

 ماژیک‌های وایت برد کنکو

این برند ایرانی تحت لیسانس کشور کانادا است. کنکو، ماژیک‌هایی با مدل‌های متنوع چون اوپتیما و پریمو میکس را تولید می‌کند. جنس نوک ماژیک‌های وایت برد کنکو از فیبر یا نمد و به صورت تیز، گرد و تخت است. جوهر این ماژیک‌ها نیز غیر سمی است و بوی کمی تولید می‌کند. علاوه بر این رنگ آن غلیظ، طول عمر بالا و نوک آن با دوام و نرم است. رنگ جوهر این ماژیک‌ها شامل آبی، قرمز و مشکی می‌شود. برای خرید ماژیک کنکو کلیک کنید.

  • برند کیان

کیان، از برندهای فعال و محبوب لوازم تحریر است که ماژیک‌ وایت برد مرغوب تولید می‌کند. ماژیک‌های کیان در دو نوع سر گرد و سر تخت در دسترس مشتری قرار گرفته‌اند. جوهر این ماژیک‌ها ضد حساسیت است و رایحه ملایم و کمی دارد. ماژیک‌های برند کیان به راحتی پاک می‌شوند و از خود لکی به جای نمی‌گذارند. رنگ‌های آبی، سبز، مشکی و قرمز چهار رنگ اصلی این برند هستند. جهت خرید ماژیک کیان کلیک کنید.

  • برند سفیر

سفیر نیز از برندهای موفق نوشت افزار و ماژیک است. ماژیک‌های وایت برد سفیر از با کیفیت‌ترین ماژیک‌های ایرانی هستند. جوهر ماژیک سفیر عالی و سر نمدی آن طول عمر بالایی دارد. این ماژیک‌ها قابلیت شارژ ندارند و در 4 رنگ تولید می‌شوند. ماژیک سر تخت و سر گرد سفیر به رنگ آبی، مشکی، سبز و قرمز موجود می‌باشند.

  • برند پرشیا

برند پرشیا نیز انواع ماژیک سر گرد و سر تخت را با کیفیتی عالی به بازار عرضه می‌کند.  جوهر ماژیک این برند ایرانی، از نوع آلمانی و نوک نمدی آن ساخت کشور ژاپن است. ماژیک‌های پرشیا به راحتی قابل پاک می‌شوند و در حین نوشتن دچار قطعی نمی‌شود. علاوه بر این وزن و ابعادی بسیار استاندارد دارند. رنگ‌های سبز، آبی، قرمز و مشکی 4 رنگ اصلی این برند هستند.

  • برند صدف

ماژیک‌های وایت برد جوهر ثابت برند صدف، یکی دیگر از ماژیک‌های خوشنام ایرانی هستند که در دو نوع تخت و گرد، از نمد بسیار با کیفیتی ساخته شده است. بوی جوهر ماژیک وایت برد، صدف ملایم است و بسیار سریع خشک می‌شود. درب گیره‌دار، بدنه غیر بازیافتی و رنگ اصلی آبی، قرمز و مشکی از ویژگی‌های این برند هستند.

  • برند پلیکان

 ماژیک‌های وایت برد پلیکانبرند پلیکان نیز از سال 1345 است که فعالیت دارد. در واقع باید گفت که این برند آنقدر شناخته شده است که نیاز به معرفی ندارد. ماژیک وایت برد پلیکان، تمامی ویژگی‌های یک ماژیک خوب و با دوام را دارد. تنوع سر و رنگ این برند نیز فوق‌العاده است. برای خرید ماژیک پلیکان کلیک کنید.

 

بهترین ماژیک وایت برد برند خارجی:

  • برند فابرکاستل

برند فابرکاستل یک برند آلمانی و شناخته شده خارجی است. انواع لوازم تحریر و نوشت افزار این برند، کیفیت و طول عمر بالایی دارند. ماژیک‌های وایت برد به دلیل داشتن جوهر غلیظ، پاک‌کنندگی سریع، سایز استاندارد و تنوع رنگی یک گزینه عالی برای کار با آن است. ماژیک‌های این برند قابلیت شارژ شوندگی دارند.

  • برند اسنومن

 ماژیک‌های وایت برد اسنومن

به جرات می‌توان گفت بزرگ‌ترین شرکت نوشت افزار و ماژیک در دنیا برند اسنومن است. این برند ژاپنی است و ماژیک‌های سر گرد، سر تخت و نوک تیز تولید می‌کند. سبکی و خوش دستی، جوهر مرغوب و کم بو، طول عمر بالا و رنگ‌بندی بیش از چهار رنگ اصلی از ویژگی‌های این برند هستند.

  • برند استدلر

استدلر یک برند آلمانی است که انواع خودنویس، خودکار، ماژیک، مداد رنگی و ماژیک وایت برد را تولید می‌کند. ماژیک‌های استدلر نیز از بهترین ماژیک‌های تولیدی در بازار هستند که قابلیت شارژ دارند. ماژیک‌هایی با انواع مختلف، با دو جنس نمدی و فیبری با رنگ‌بندی بالا در تمامی فروشگاه‌های لوازم تحریر به فروش می‌رسند.

 

سخن آخر

در این مقاله از فروشگاه معتبر ال آی، به معرفی بهترین ماژیک‌های وایت برد از برندهای مختلف داخلی و خارجی پرداختیم. فروشگاه اینترنتی ال آی در تلاش است با ارائه راهنمای خرید لوازم تحریر و نوشت افزار، شما را در امر تهیه ابزارهای مورد نیاز خود یاری رساند. امید داریم با خواندن این مطلب بتوانید محصولی با کیفیت را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید