لوازم نقاشی و طراحی

بهترین ماژیک رنگ‌ آمیزی

بهترین ماژیک رنگ‌ آمیزی

یکی از راه‌های افزایش تمرکز، خلاقیت و ایجاد آرامش، نقاشی و رنگ آمیزی است. شاید تصور کنید که نقاشی یا رنگ آمیزی تنها برای کودکان مناسب است اما این تصوری باطل است. چرا که نقاشان، طراحان و هنرمندان بسیاری هستند که در این حوزه مشغول به کار هستند. نقاشی یکی از بهترین سرگرمی‌هاست که مزایای استفاده از آن بسیار است. اگر از کار با قلمو و رنگ بگذریم، می‌توانید نوشت افزارهای دیگری را انتخاب کنید. ماژیک‌ها و مدادرنگی‌ها از سری نوشت افزارهایی هستند که برای رنگ آمیزی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای استفاده از ماژیک‌‌های رنگ آمیزی، گروه سنی خاصی وجود ندارد. از سنین بالای 3 سال تا بزرگسالان می‌توانند از این محصول استفاده کنند. با خرید بهترین ماژیک رنگ‌ آمیزی می‌توانید از نقاشی لذت ببرید.

فروشگاه اینترنتی ال آی در این مطلب برندهای معتبر ماژیک رنگ آمیزی را به شما معرفی خواهد کرد.

 

ماژیک رنگ آمیزی چیست؟

ماژیک نقاشی یا رنگ آمیزی، در واقع نوعی قلم است که همانند خودکار با جوهر کار می‌کند. برای نگهداری این جوهر، منبعی وجود دارد که جوهر غلیظ را به نوک قلم می‌رساند. نوک ماژیک از الیاف یا نمد فشرده ساخته می‌شود. ماژیک‌ها با توجه به کارایی و خصوصیاتی که دارند، به ماژیک‌های وایت برد، رنگ آمیزی، امنیتی، کاربرد موقت، هایلایتر و… تقسیم می‌شوند. طراحان و نقاشان حرفه‌ای، بهتر است ماژیک‌های مناسب طراحی را تهیه کنند. کودکان، مربیان، معلمان، نقاشان مبتدی و… نیز می‌توانند از ماژیک‌های طراحی استفاده کنند.

 

بهترین ماژیک رنگ‌ آمیزی کدام است؟

در خرید ماژیک رنگ آمیزی باید بهترین برندهای موجود را مورد بررسی قرار دهید و از همان برند خرید کنید. زیرا امروزه برندهای نامعتبر فراوانی در بازار وجود دارد که ماژیک‌هایی با ظاهر زیبا را در معرض فروش قرار می‌دهند. اما این ماژیک‌ها دارای استانداردهای لازمه نیستند و گاها از مواد شیمیایی و حساسیت‌زا در ساخت آنها استفاده شده‌ است. بنابراین این ماژیک‌ها برای کودکان گزینه مناسبی نیستند.

بهترین ماژیک رنگ‌ آمیزی عبارتند از:

  1. چیکی چیکی
  2. پارسی کار
  3. پیکاسو
  4. اونر
  5. پنتر
  6. لیدر

 

بررسی ماژیک‌های برند چیکی چیکی

ماژیک چیکی چیکی

چیکی چیکی، برندی کره‌ای است. که از دیرباز به تولید لوازم تحریر، به خصوص لوازم نوشتاری پرداخته است. محصولات چیکی چیکی به طور کلی برای کودکان تولید می‌شوند. این ویژگی سبب شده است که انواع محصولات این برند، دارای مجوزها و استانداردهای لازمه باشند. ماژیک‌های این برند، فاقد مواد سمی و حساسیت‌زا هستند. علاوه بر این، جوهر ماژیک‌های چیکی چیکی بوی بدی ندارد. از سری ویژگی‌ ماژیک‌های این برند می‌توان به کیفیت بالا، خوش دستی و نوک 2 میلی‌متری و متناسب بودن برای کودکان و خردسالان اشاره کرد. فروشگاه اینترنتی ال آی این محصول را در بسته‌های 6 رنگ و 12 رنگ به فروش می‌رساند.

 

بررسی ماژیک‌های برند پارسی‌کار

ماژیک پارسی کار

برند پارسی‌کار، یکی از برترین برندهای ایرانی است. این برند زیر مجموعه برند اشکان تجارت آرام می‌باشد که در سال 96 تاسیس شد. هدف این شرکت، تولید محصولات ایرانی و با کیفیت و با قیمت ارزان است. محصولات پارسی‌کار دارای 2 سال ضمانت پس از فروش هستند. همچنین انواع نوشت افزار در تنوع بالا را می‌توانید از پارسی‌کار تهیه کنید. ماژیک‌های این برند نیز در بسته بندی‌های متفاوت به صورت تک سر در دسترس مشتری قرار دارد. وزن این ماژیک 105 گرم و ابعاد آن 17 در 15 در 1.3 سانتی‌متر است. نوک ماژیک، گرد و جنس آن الیاف پلی استر است. همچنین ماژیک پارسی‎کار نیز فاقد مواد سمی است.

 

بررسی ماژیک‌های برند پیکاسو

ماژیک پیکاسو

به جرات می‌توان گفت بهترین ماژیک رنگ‌ آمیزی ایرانی برند پیکاسو است. این برند، در سال 83 به منظور ارائه محصولات ایرانی راه‌اندازی شد. امروزه لوازم تحریر و اداری برند پیکاسو در تمام کشور شناخته شده است. این برند به دلیل کیفیت بالا و مطابقت با استانداردهای اروپایی، با برندهای خارجی برابری می‌کند. شما می‌توانید ماژيک، مدادرنگی، مداد، خودکار، پاک کن و… را با بهترین کیفیت از این برند خریداری کنید. ماژیک‌های پیکاسو با نوک گرد محکم، ثابت و با داشتن تک سر، در بسته‌های 6 تایی، 12 تایی و 24 تایی موجود می‌باشند. بسته بندی این ماژیک‌ها از پلاستیک محکم و سبک است.

 

بررسی ماژیک‌های برند اونر

ماژیک اونر

اونر، برندی کره‌ای است که در حوزه تولید لوازم تحریر فعال است. محصولات برند اونر کیفیتی بالا، بسته بندی شیک و مقاومی دارند. علاوه بر این قیمت این محصولات، با توجه به کیفیت بسیار مقرون به صرفه است. تنوع مدل ماژیک‌های اونر بسیار بالا است. این ماژیک‌ها در بسته بندی 6 و 12 رنگی هستند. از سری ویژگی ماژیک‌های اونر می‌توان نوک گرد فیبری با قطر 1 میلی‌متر، رنگ بندی متنوع، درپوش کوتاه و مقاوم، گیره پلاستیکی جهت اتصال و خوش دست و سبک بودن را نام برد. ماژیک‌های اونر نیز از مواد غیر سمی ساخته شده و قابلیت شارژ مجدد ندارند.

 

بررسی ماژیک‌های برند پنتر

ماژیک پنتر

پنتر نیز برندی ایرانی الاصل است. بسیاری از تولیدات داخلی لوازم تحریر را تحت پوشش خود قرار داده است. این برند خوش آوازه، محصولاتی استاندارد تولید می‌کند که طرفداران زیادی دارد. بدنه ماژیک‌های پنتر پلاستیکی و شکل آن مثلثی است. طراحی این ماژیک طوری است که فشار و خستگی دست را کاهش می‌دهد. خطوط تعبیه شده روی این ماژیک، سبب سر نخوردن ماژیک در دست نیز می‌شود. بسته بندی زیبا و سبک، نوک گرد و حرکت روان آن، ضخامت 4 میلی‌متری نوک ماژیک، جوهر غیر سمی و ضد حساسیت با بوی کم، قابلیت پاک شوندگی جوهر از روی پارچه، همگی از مزایای خرید و استفاده از ماژیک رنگ آمیزی برند پنتر می‌باشند.

 

بررسی ماژیک‌های برند لیدر

ماژیک لیدر

لیدر، یک برند چینی است که لوازم نوشتاری متنوع و با کیفیتی را تولید و به کشورهایی چون ایران صادر می‌کند. این برند نیز سال‌ها سابقه و تجربه در حوزه فعالیت خود دارد و در ایران شناخته شده است. نوک این ماژیک نیز از نمد و گرد است. با توجه به انتخاب مشتری، قطر نوشتاری از 3 میلی‌متر تا 1 سانت متغیر است. فرم بدنه استوانه، نوع جعبه طلقی و طول بدنه 14 سانتی‌متر بوده و وزن تقریبی این ماژیک 350 از نوع تک سر و غیر سمی می‌باشد.

 

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی ال آی بهترین ماژیک رنگ‌ آمیزی را از برترین برندها در اختیار مشتری قرار می‌دهد. با خرید از فروشگاه ما از کیفیت محصول خود اطمینان خاطر داشته باشید. ضمانت پس از فروش 10 روزه نیز تاییدکننده کیفیت و احترام به رضایت و سلیقه مشتریان عزیز است. همچنین خوب است بدانید که با خرید بیش از 300 هزارتومان، بسته مد نظر شما رایگان ارسال خواهد شد. برای مشاهده انواع ماژیک هایلایت، وایت برد و رنگ آمیزی از فروشگاه ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید