لوازم تحریر

برندهای لوازم‌تحریر ایرانی

برندهای لوازم‌تحریر ایرانی

خرید لوازم تحریر از سری خریدهایی است که اغلب همه افراد انجام آن را دوست دارند و از آن لذت می‌برند. لوازم تحریر از آن دست ابزاری است که هر نوع گروه‌های سنی به آن نیازمند هستند که از میان انواع نوشت‌افزارها نیز، خودکار و دفتر جزء لوازم ضروری در زندگی روزمره می‌باشند. در واقع همه ما برای خرید هر ابزاری اولین مسئله‌ای که با آن درگیر هستیم، انتخاب بهترین برند است. اکنون به نظر شما خرید از برندهای لوازم‌ تحریر ایرانی بهتر است یا خرید از برندهای خارجی؟ شما تصور می‌کنید کدام انتخاب صحیحی است؟ با فروشگاه اینترنتی ال آی همراه باشید تا در این مقاله به این پرسش پاسخ دهیم.

لوازم‌تحریر ایرانی یا خارجی؟

انتخاب بین محصولات ایرانی و خارجی همیشه یک چالش بزرگ است. واقعیت این است که در سال‌های دور، متاسفانه در کشور کمتر شاهد فروش کالاهایی از برندهای ایرانی بودیم. درست است که شرکت‌های ایرانی بسیاری در حوزه‌های مختلف به خصوص لوازم تحریر فعال بوده‌اند، اما کماکان تعداد کم و به تبع تنوع برای انتخاب بسیار محدود بود. در حال حاضر بیش از دو دهه است که کشور عزیزمان دست به تولید محصولات ایرانی زده است. امروزه نه تنها برای خرید لوازم تحریر دست خریداران باز است، بلکه تمامی کالاهای مصرفی و مورد نیاز مردم نیز به دست تولیدی‌های داخلی افتاده است.

این روزها برندهای فعال در زمینه تولید لوازم تحریر ایرانی مثل دیگر حوزه‌های تولیدی خود را ثابت کرده‌اند و محصولات ایرانی با کیفیت، زیبا، متنوع و البته مقرون به صرفه جای محصولات خارجی و قیمت بالا را گرفته است. خوشبختانه مردم نیز از این محصولات بادوام استقبال بی‌نظیری به عمل آورده‌اند. چرا که خرید از برندهای ایرانی، حمایت از تولیدات داخلی و در نهایت پیشرفت کشورمان را در بردارد. لذا شما می‌توانید از فروشگاه اینترنتی ال آی انواع لوازم تحریر ایرانی مورد نیاز خود را خریداری کنید.

برندهای لوازم‌ تحریر ایرانی

با پیشرفت فناوری و تکنولوژی نوین و ساخت ابزارها و کارخانه‌های تولیدی، لوازم تحریر ایرانی بسیاری در بازار عرضه می‌شود. امروزه تنوع محصولات ایرانی آنقدر زیاد است که دست مشتریان را در انتخاب باز گذاشته است. جالب است بدانید که هر کدام از برندهای ایرانی با یک یا چند محصول خود بیشتر شناخته شده هستند. در ادامه به بررسی هریک از این برندها و محصولاتشان می‌پردازیم. برندهای ایرانی را می‌توانید به راحتی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر خریداری کنید.

برترین برندهای لوازم‌ تحریر ایرانی عبارتند از:

  • برند سی بی اس
  • برند کلیپس
  • برند پاپکو
  • برند کرونا
  • برند آریا
  • برند کنکو
  • برند ایمان

برند سی بی اس

برندهای لوازم‌تحریر ایرانی cbsسی بی اس از جمله برندهای ایرانی بسیار با کیفیت در تولید لوازم تحریر است. این برند ایرانی، با وجود تمامی کمبودهای امکاناتی توانسته به موفقیت خوبی دست یابد. سی بی اس تحت حمایت برند اشکان تجارت است و مخفف نام “سیمای بی‌نظیر استقامت” می‌باشد. لازم به ذکر است که این شرکت برای تکمیل سبد کالاهای خود، برخی از محصولات خارجی را نیز جایگزین کرده است. ویژگی سی بی اس، ضمانت پس از فروش کالا و همچنین داشتن قیمتی مقرون به صرفه‌ نسبت به دیگر محصولات ایرانی است. خودکار، مداد، تراش، پاک کن، اتود، لاک غلط گیر، قیچی، خمیربازی، گواش، رنگ انگشتی، پاستل و… برخی از محصولات این برند هستند.

برند کلیپس

برندهای لوازم‌تحریر ایرانی clips

برند کلیپس نیز جزء برندهای شناخته شده ایرانی است. این برند از سال 1382 فعالیت خود را با تولید و پخش انواع نوشت‌افزار آغاز کرد. کلیپس علاوه بر تولید لوازم تحریر، دستی در تولید لوازم اداری نیز دارد. تمامی محصولات این برند ایرانی با کیفیت و بادوام هستند. جالب است بدانید که خط تولید دفاتر فانتزی کلیپس به تازگی راه‌اندازی شده است. لازم به ذکر است که دفاتر فانتزی و ساده در ابعاد متفاوت، سبب معروفیت و محبوبیت بیشتر کلیپس شده است. علاوه بر دفتر، جامدادی‌های این برند نیز بسیار طرفدار دارد. شما می‌توانید کالاهای زیبای کلیپس را از فروشگاه اینترنتی ال آی خریداری کنید.

برند پاپکو

پاپکو

 

یکی دیگر از برندهای لوازم تحریر ایرانی که نامی آشنا برای همگان دارد، برند پاپکو است. این برند، در سال 1363 تولیدی خود را با نام “پارسا پلاستیک” راه انداخت. برند پاپکو با سال‌ها تجربه و سابقه در زمینه تولید انواع و اقسام لوازم تحریر، یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی است. تنوع لوازم اداری، تحریری، نوشتاری و… پاپکو از دیگر محصولات ایرانی مشابه بیشتر است. امروزه لوازم مورد استفاده بسیاری از ادارات، موسسات و آموزشگاه‌ها نیز از طریق محصولات پاپکو تامین می‌شود. انواع دفتر، کلاسور، پوشه دکمه‌دار، کیف فایل، زونکن و اکسپندینگ فایل از سری محصولات شناخته شده این برند هستند.

برند کرونا

برندهای لوازم‌تحریر ایرانی کرونا

کرونا نیز از برندهای خوشنام ایرانی لوازم تحریر است. این برند، خط تولید کاغذهای A4 را راه‌اندازی کرده است. برند کرونا، از نظر کیفیت محصول شباهت بسیاری به برند سی بی اس دارد. اما وجه تفاوت این دو برند ایرانی و معتبر، قیمت ارزان‌تر محصولات شرکت تولیدی کرونا است. در واقع برند کرونا در میان مردم به کیفیت بالا و قیمت مناسب معروف است. ست ابزار ترسیم، ماژیک وایت برد، پاک کن، تراش، غلط گیر، خودکار رنگی، خط کش، جوهر یدک ماژیک و پرگار برخی از لوازم تحریر محبوب این برند است.

برند آریا

برندهای لوازم‌تحریر ایرانی اریاآریا، از آن برندهای لوازم تحریر ایرانی‌ الاصل و بسیار قدیمی است. این شرکت، با نام تجاری کامل ” نقش تندیس آریا” جایگاه بسیار خوبی در میان دیگر لوازم تحریر دارد. آریا از سال 1340 شرکت تولیدی خود را افتتاح کرده است و از آن سال همواره نقش مهمی در تولید لوازم تحریر ایرانی دارد. از ویژگی‌های برند آریا، تولید لوازم تحریر برای مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌هاست. شما می‌توانید انواع محصولات شناخته شده آریا را از فروشگاه ال آی تهیه کنید.
مداد، مدادرنگی، مدادشمعی، خمیربازی، گواش، آبرنگ، رنگ انگشتی، پاستل وخمیر مجسمه‌سازی برخی از کالاهای شرکت آریا هستند.

برند کنکو

کنکو

برند کنکو، معروف‌ترین برند ایرانی در میان نوشت‌افزارهاست. استفاده از امکانات ملی و تکنولوژی‌های روز و البته تلاش بسیار، سبب موفقیت این برند شده است. احتمالا همه شما می‌دانید که کیفیت خودکارهای کنکو فوق‌العاده است، زیرا مواد اولیه محصولات آن از کشورهای آلمان، ژاپن، انگلیس و سوییس وارد می‌شود. کنکو تحت لیسانس کشور کاناداست و انواع محصولات نوشت‌افزاری ادارات، بانک‌ها، مدارس و… را تامین می‌کند. خودکار، خودکار رنگی، مداد تراش، خمیربازی، ماژیک وایت برد، مدادرنگی، چسب ماتیکی، لاک غلط گیر و پاک کن از محصولات برند کنکو هستند.

برند ایمان

برندهای لوازم‌تحریر ایرانی ایمان

 

شرکت تولیدی صحافی ایمان، از سال 1375 اقدام به تولید دفاتر متنوع کرده است. این برند امروزه بیش از 70 مدل دفتر خط‌دار، نقاشی، هنری، زبان و… را تولید می‌کند. دفاتر ایمان با صحافی‌های سیمی، برای همه سنین از کودک گرفته تا بزرگسال، روانه بازار می‌شود. دفاتر ایمان با جلدهای گالینور و سلفونی، چرم، مقوایی و طلقی در طرح‌های متنوع تولید شده و در دسترس مشتری قرار می‌گیرند. همچنین از دیگر ویژگی‌های برند ایمان می‌توان به استاندارد بودن همه جانبه آن اشاره کرد.

محصولات برندهای لوازم‌ تحریر ایرانی را از کجا بخریم؟

فروشگاه اینترنتی ال آی، جزء معتبرترین فروشگاه‌های تخصصی عرضه لوازم تحریر در ایران است. هدف اصلی این فروشگاه، ارائه لوازم تحریر ایرانی مرغوب و حمایت از تولیدات ملی است. شما در ال آی می‌توانید انواع نوشت‌افزار و لوازم اداری را با قیمتی مناسب خرید کنید. با خرید از این فروشگاه آنلاین، علاوه بر دسترسی آسان به محصولات باکیفیت و برند، می‌توانید از امتیازات ویژه خرید، شامل ضمانت 10 روزه بازگشت کالا و ارسال رایگان برای خریدهای بالای 300 هزارتومان بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید