لوازم تحریر

بهترین برند‌های غلط گیر

بهترین برندهای لاک غلط گیر

همان‌طور که می‌دانید، امروزه اکثر افراد جهت نگارش متون مختلف، از خودکار استفاده می‌کنند. متأسفانه امکان پاک کردن نوشته‌های خودکار وجود ندارد، به همین خاطر به منظور پاک کردن اشتباهات نگارشی که توسط خودکار نوشته شده، از لاک غلط گیر استفاده می‌شود. دقت کنید که استفاده از لاک غلط گیر به جای خط زدن، نوشته را زیباتر جلوه می‌دهد. همین موضوع باعث شده که لاک‌های غلط گیر به عنوان یکی از پر‌کاربرد‌ترین‌ها و پر‌فروش‌ترین‌های لوازم تحریر در بازار شناخته شوند. حال بهترین برند‌های غلط گیر کدامند؟

امروزه به دلیل استفاده گسترده از این محصول، انواع مختلفی از آن توسط تولید‌کنندگان و برند‌های مختلف تولید و توزیع گردیده ‌است. در ادامه این مقاله قصد داریم با معرفی انواع غلط گیر و کاربرد‌شان، کاربران را بیش از پیش با این محصول کاربردی آشنا کرده و بهترین برند‌های تولید‌کننده آن را یادآوری کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی انواع غلط‌ گیر

لاک‌های غلط گیر دارای مدل‌های بسیار متنوعی هستند و هر کدام از آن‌ها از ظاهر و قیمت‌های متفاوتی برخوردارند. از رایج ترین انواع لاک غلط گیر موجود در بازار می‌توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

لاک‌های فرچه‌ای

لاک‌های فرچه‌ای

این محصولات از نظر ظاهر شبیه لاک‌ ناخن هستند. هنگامی که شما متنی را اشتباه نوشته‌اید، فقط کافی است فرچه لاک را بر روی نوشته غلط بکشید و منتظر بمانید تا پس از مدت زمان کوتاهی خشک شود. سپس می‌توانید به نوشتن خود ادامه دهید.

البته امروزه استفاده از این نوع لاک‌ها نسبت به گذشته کمتر شده است، زیرا حین استفاده از این لاک‌ها باید مدت زمان کوتاهی مکث کرد و سپس نوشتن را ادامه داد. به همین خاطر کاربران بیشتر به سمت لاک‌هایی که نیاز به این زمان مکث ندارند، می‌روند و آن‌ها را جایگزین لاک‌های فرچه‌ای می‌کنند.

غلط گیر فانتزی

لاک‌های نواری

غلط گیر‌های نواری دقیقا شبیه به یک نوار بر روی نوشته کشیده می‌شوند و متن مد‌نظر را پاک می‌کنند. این نوع لاک‌ها در ابتدا فقط به صورت تک رنگ سفید به بازار عرضه می‌شدند، ولی امروزه مدل‌های شکل‌داری نیز از آن تولید شده که به دلیل جذابیت ظاهری توانسته نظر اکثر کاربران را به خود جذب کند. این نوع لاک‌های غلط گیر به عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌های لوازم تحریر موجود در بازار شناخته می‌شوند.

غلط گیرهای نواری می‌توانند اشتباهات نگارشی را در دو زاویه مختلف ۴۵ و ۹۰ درجه تحت پوشش قرار دهند. نکته مهمی که در خصوص این لاک‌ها وجود دارد این است که برای تولید آن‌ها معمولاً از موادی استفاده می‌شود که قابلیت استفاده مجدد و بازیافت را دارند. به همین خاطر لاک‌های نواری جز محصولات حامی محیط زیست و طبیعت به شمار می‌‌روند. از دیگر مزایای لاک‌های غلط گیر نواری می‌توانیم به سطح پوشش‌دهی بالا و خشک شدن سریع اشاره کرد.

گفتنی است که این محصول از حجم کمی برخوردار است و به راحتی درون کیف و یا جا‌مدادی قابل حمل می‌باشد. دقت کنید که در تولید این محصول از هیچ گونه ماده آلرژی‌‌زا استفاده نشده و هیچ ضرری برای پوست دست ندارد. غلط گیر‌های نواری فاقد بو هستند و بخار بلند شده از آن‌ها هیچ آسیبی به ریه انسان وارد نمی‌کند.

لاک غلط گیر

لاک‌های قلمی

لاک‌های قلمی را نیز می‌توان جز پرفروش‌ترین لاک‌های غلط گیر موجود در بازار شناخت. استفاده سریع و راحت از آن‌ها باعث شده که کاربران زیادی را به سمت خود بکشانند. این لاک‌ها مشابه قلم هستند و درونشان پر از یک مایع سفید همراه با ساچمه است. پیش از استفاده از این محصول حتما باید آن را چند مرتبه تکان داد تا بتواند به وضعیتی ایده‌آل برسد و تمامی اشتباهات نگارشیتان را تحت پوشش قرار دهد.

جهت استفاده از این غلط گیر، کافی است نوک قلم را بر روی کاغذ قرار دهید و بدنه لاک را تا حد امکان بفشارید تا مایع داخل لاک به کاغذ منتقل شود. بهتر است پس از هر بار استفاده از آن، نوک قلم را کاملا تمیز کنید تا در استفاده‌‌های بعدی با رنگ‌های اضافه و مزاحم مواجه نشوید. لازم به ذکر است که مدت زمان لازم جهت خشک شدن مایع لاک قلمی بر روی کاغذ نسبت به سایر انواع لاک‌ها به مراتب کمتر است و همین موضوع مهم‌ترین دلیل محبوبیت این کالا در بین مشتریان می‌باشد.

بهترین برند‌های غلط گیر

در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم که لاک‌های غلط گیر به یکی از پر‌فروش‌ترین لوازم تحریر‌های موجود در بازار تبدیل شده‌اند و برند‌های ایرانی و خارجی مختلفی مشغول به رقابت در تولید این محصول هستند. از برند‌های مطرح تولید‌کننده لاک غلط گیر می‌توانیم به برند سی کلاس، پنتر، پیکاسو، فابر کاستل، کنکو، یونی، ایگل، پلیکان، پارسی کار، اونر و … اشاره نماییم.

هر کدام از برند‌های تولید کننده این محصول با توجه به درجه کیفیت مواد اولیه‌شان، قیمت‌های متفاوتی را جهت عرضه در بازار در نظر گرفته‌اند. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی برخی از برند‌های مطرح و معتبر در این زمینه بپردازیم. شما عزیزان می‌توانید با آشنایی بیشتر با این برند‌ها، حین خرید لاک غلط‌گیر، محصولاتی با‌کیفیت‌ترو ایده‌آل‌‌تر انتخاب کنید:

غلط گیر پنتر

برند پنتر

یکی از بهترین برند‌های غلط گیر پنتر است. لاک‌های غلط گیر تولید‌شده این برند، جز با‌کیفیت‌ترین غلط گیرهای موجود در بازار هستند که توانسته‌اند در بین کاربران محبوبیت بسیار بالایی را کسب کنند. برای استفاده از این محصول فقط کافی است نوک غلط گیر را بر روی سطح کاغذ قرار داده و با فشار دادن به بدنه آن، اشتباهات نگارشی خود را پاک کرد.

توجه داشته ‌باشید که طراحی نوک این لاک‌ها به گونه‌ای است که حالت غلطکی داشته باشد تا کشیدن آن بر روی محل مورد نظر راحت باشد. همچنین اینکه این لاک‌ها خیلی سریع خشک می‌شوند و وقت نویسنده را حین نگارش تلف نمی‌کنند. حجم مایع درون این لاک‌ها حدودا ۱۲ میلی لیتر و اندازه‌شان تقریبا ۱۵ سانتی متر است. بنابراین می‌توانید آن‌ها را به راحتی در کیف و یا جا‌مدادی قرار داد.

غلط گیر سی کلاس

برند سی کلاس

این برند سال‌هاست که به تولید انواع مختلف لوازم تحریر مشغول است. اغلب محصولاتی که توسط این برند تولید می‌شوند، از کیفیت بسیار خوب و قابل قبولی برخوردارند. لاک‌ غلط گیرهای سی کلاس در بین کاربران محبوبیت بالایی دارند و سهم اعظمی از فروش را در بازار به خود اختصاص داده‌اند. از مهم‌ترین مشخصات این محصول می‌توانیم به بدنه زیبا، خشک شدن سریع، کیفیت عالی و ماندگاری طولانی مدت اشاره کنیم.

گفتنی است که جنس بدنه این لاک‌ها بسیار نرم بوده و ارگونومی فیزیکی بسیار بالایی دارند. این لاک‌ها در دمای بالای ۵۰ درجه سانتی گراد به بهترین شکل ممکن عمل می‌کنند. بنابراین می‌توانید آن‌ها را در موقعیت‌های گوناگون و با آب و هوا‌های مختلف  مورد استفاده قرار دهید.

نکته مهم دیگری که می‌توانیم در خصوص این لاک‌ها به آن اشاره کنیم این است که تولید کننده این محصول، آن را با یک قیمت بسیار خوب و مقرون به صرفه به بازار عرضه کرده است. به همین خاطر اکثر افرادی که با محصولات این برند و کیفیت آن‌ها آشنایی دارند، در بین تمامی برند‌های موجود در بازار، خرید غلط گیر از برند سی کلاس را ترجیح می‌دهند تا علاوه بر پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه، از کیفیت بالا نیز برخوردار شوند.

لاک‌ غلط گیر پیکاسو

برند پیکاسو

یکی دیگر از برند‌های برتر تولید‌کننده غلط‌گیر، پیکاسو است. طراحی بدنه این غلط گیرها کاملا ایده آل بوده و جز محصولاتی با ارگونومی بالا به شمار می‌رود. برای استفاده از این لاک‌ها کافی است نوک لاک را بر روی نوشته مد‌نظر قرار داده و سپس به کمک انگشتانتان به بدنه لاک فشار کمی وارد کنید تا مایع غلط گیر از آن خارج شود. بدین ترتیب می‌توانید اشتباهات نگارشی خود را پاک کنید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به خشک شدن سریع مایع آن اشاره کنیم. حجم مایع درون لاک‌های پیکاسو حدودا ۱۲ میلی لیتر است و به دلیل ابعاد مناسب و استانداردی که دارد به راحتی درون کیف و یا جا‌مدادی جای می‌گیرد. توجه داشته باشید که پس از استفاده از این لاک‌ها، دربشان را محکم ببندید تا از خشک شدن آن‌ها پیشگیری کنید. همین عامل سبب طول عمر و کارایی بهتر این لاک غلط گیر برای شما می‌شود.

خرید از فروشگاه ال آی

در مقاله فوق تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا انواع لاک غلط گیر‌های موجود در بازار و بهترین برند‌های تولید‌کننده آن‌ها را به کاربران معرفی کنیم. همچنین اینکه با معرفی مزایا و معایب هر کدام از آن‌ها سعی کردیم که کاربران را در یک خرید رضایت‌بخش یاری نماییم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید هر یک از محصولات ذکر شده در این مطلب کافی‌است به بخش فروشگاه لوازم تحریر ال آی مراجعه فرمایید. از توجه همیشگی شما عزیزان سپاس‌گزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید