لوازم تحریر

برند استدلر و محصولاتش

برند استدلر

محصولات برند استدلر در میان ایرانیان طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌ است. همان‌طور که می‌دانید امروزه کمپانی‌های مختلف خارجی و داخلی به تولید لوازم‌التحریر مشغول هستند. هرکدام از این برندها طرفداران و علاقه‌مندان خاص خودشان را دارند اما شاید بتوان گفت که در میان همه کمپانی‌های موجود، برند استدلر به دلیل قدمت زیاد و کیفیت بالایی که در محصولات خود دارد، پرچم‌دار تولید لوازم‌التحریر محسوب می‌شود. ما در این مطلب از سایت فروشگاه اینترنتی ال آی قصد داریم با شما درباره این برند و برخی از محصولاتی که تولید می‌کند به گفتگو بنشینیم. همراه ما باشید.

شاید شما هم جزء کسانی هستید که علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتری درباره محصولات برند استدلر می‌باشید. در این بخش سعی می‌کنیم شما را به‌طور مختصر با این برند آشنا سازیم. شخصی به نام یوهان سباستین استدلر در سال 1835 میلادی به تاسیس شرکتی به همین نام یعنی استدلر اقدام کرد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر نورنبرگ آلمان قرار داشته و به جرات می‌توان گفت که از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در کشور آلمان محسوب می‌شود. هم‌اکنون می‌توان محصولاتی که توسط این شرکت تولید می‌شود را در 150 کشور مختلف جهان پیدا کرد. استدلر برای آنکه به این شهرت در دنیا دست یابد، به کیفیت در محصولات و استفاده از مواد اولیه درجه یک توجه ویژه داشته است.

محصولات برند استدلر

استدلر محصولات مختلفی را از مداد، روان‌نویس، مداد رنگی و… تولید می‌کند که مجموعه این محصولات توانسته علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کند. اگر می‌خواهید با محصولات برند استدلر بیشتر آشنا شوید، مطالعه این بخش از مطلب را از دست ندهید.

  • مداد مشکی استدلر مدل کمل

مداد مشکی استدلر مدل کمل ازجمله محصولات تولید شده توسط برند مطرح استدلر است. این مداد ویژگی‌های قابل توجهی دارد که خالی از لطف نیست درباره ویژگی‌های این مداد با شما چند کلمه‌ای صحبت کنیم. طول بدنه و قطر نوشتار در این مداد به ترتیب دارای ابعاد استاندارد 16 سانتی‌متر و 2 میلی‌متر است. اگر به بدنه این مداد نگاهی بیاندازید، به راحتی متوجه خواهید شد که فرم بدنه آن‌ها گرد می‌باشد. چنین فرمی ضمن آنکه باعث می‌شود بتوانید مداد را به آسانی در انگشتانتان بگیرید، هیچ‌گونه صدمه‌ای نیز به دستانتان وارد نخواهد کرد.

زمانی که افراد به خریداری مداد اقدام می‌کنند، یکی از ویژگی‌هایی که مد نظر قرار می‌دهند، درجه سختی مداد است. به عبارت دیگر برای برخی از افراد مانند طراحان و نقاشان میزان نرمی و پررنگی مداد حائز اهمیت است. مداد مشکی استدلر مدل کمل که از محصولات برند استدلر است، دارای درجه سختی HB بوده و این بدان معناست که استفاده از این مداد برای کارهای نگارشی، نقاشی و طراحی مناسب است. از دیگر ویژگی‌های مهم این مداد، خوش تراش بودن آن و داشتن مغزی با نرمی زیاد است.

مداد استدلر

  • مداد طراحی استدلر

یکی دیگر از محصولات برند استدلر، مداد طراحی است. همان‌طور که می‌دانید افراد زیادی به کار طراحی مشغول هستند؛ آن‌ها برای انجام کار و حرفه‌اشان احتیاج به لوازم تخصصی مانند مداد طراحی دارند. مدادهای طراحی تولید شده توسط برند استدلر با توجه به سختی و گرافیتی که دارند، با کاربردهای متعددی در طراحی و کشیدن نقاشی برخوردار هستند. این مدادها در شماره‌های مختلفی مانند B4، B6 و… ساخته می‌شوند و برای کسانیکه می‌خواهند طراحی ویژه‌ای داشته باشند، مناسب هستند. ازجمله ویژگی‌های مداد طراحی برند استدلر می‌توان به خوش تراش بودن و نرم بودن آن‌ها اشاره کرد. به دلیل آنکه ساختار بدنه این مدادها شش وجهی می‌باشد، کار کردن با آن‌ها انگشتان دست را خسته نکرده و آسیبی به دستان در استفاده طولانی مدت نمی‌رساند.

مدادرنگی استدلر

  • مداد رنگی استدلر

ازجمله محصولات برند استدلر، مداد رنگی است. امروزه خانواده‌های زیادی به خرید مداد رنگی‌های 12 رنگه و 24 رنگه برای فرزندان خود روی آورده‌اند تا با این کار بتوانند به کودک خود کمک کنند تا ایده‌های خلاقانه ذهنی خود را بر روی کاغذ به تصویر بکشند. مداد رنگی‌های تولید شده توسط برند استدلر به دلیل آنکه از کیفیت بالا و تنوع رنگی برخوردار بوده، استفاده از آن برای کودکان مناسب است. همانند دیگر مدادهای استدلر، مداد رنگی‌های این شرکت نیز دارای ساختار 6 وجهی بوده که این ساختار باعث می‌شود کودکان بتوانند به راحتی مدادها را در دست گرفته و به نقاشی کشیدن مشغول شوند. چوبی که از آن برای تولید مدادها استفاده شده بسیار خوش تراش بوده و از مقاومت بالایی در برابر ضربه و شکستگی برخوردار می‌باشد.

ماژیک استدلر

  • ماژیک وایت‌ برد استدلر

از دیگر محصولات برند استدلر می‌توان به ماژیک وایت‌ برد اشاره کرد. اکثر دانشجویان و دانش‌آموزان در کنار تمامی نوشت‌افزارهایی که دارند، دارای تخته وایت ‌برد نیز هستند. دانشجویان از وایت‌ برد به دلایل گوناگونی استفاده می‌کنند؛ آن‌ها برای اینکه بتوانند از این ابزار به خوبی استفاده نمایند، احتیاج به ماژیک وایت برد دارند. ماژیک‌های مخصوص وایت برد توسط برندهای مختلفی ازجمله استدلر تولید می‌شوند که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را یدک می‌کشند. ماژیک وایت برد استدلر از تمامی استانداردهای سلامت زیست محیطی برخوردار بوده و کیفیت آن بسیار بالا است. جوهری که در این ماژیک استفاده شده فاقد موادی همچون زایلن و تولوئن بوده و علاوه بر این بسیار کم بو هم هستند و هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی‌کنند. یکی از مهم‌ترین خصوصیات مربوط به ماژیک‌های استدلر این است که در هنگام نوشتن به سرعت خشک شده و در هنگام پاک شدن به راحتی پاک می‌شوند.

staedtler pen

  • روان‌نویس استدلر

روان‌نویس‌ها ازجمله نوشت‌افزارهایی محسوب می‌شوند که استفاده از آن مورد توجه بعضی از افراد قرار گرفته است. این محصولات که در انواع مختلفی تولید میگردند، باعث می‌شود تا افراد بتوانند خاص بنویسند. اگر به محصولات برند استدلر توجه کنید، متوجه خواهید شد که این کمپانی به تولید روان‌نویس مانند روان‌نویس‌های نوک نمدی نیز اقدام می‌کند. افراد با استفاده از این روان‌نویس‌ها می‌توانند به راحتی جوهر را بر روی کاغذ منتقل کنند. همچنین باتوجه به وجود جوهر پنبه‌ای در آن، از ریزش زیاد از حد جوهر نیز ممانعت به عمل می‌آید. استدلر در تولید روان‌نویس از تکنولوژی DRY SAFE استفاده می‌کند که این بدان معناست که حتی در صورت باز بودن درب، جوهر آن تا زمان زیادی خشک نمی‌شود.

اتود استدلر

  • مداد اتود استدلر

آخرین محصول از محصولات برند استدلر که می‌خواهیم به شما معرفی نماییم، مداد اتود استدلر است. چنانچه به دنبال خرید یک مداد اتود حرفه‌ای هستید، مداد نوکی استدلر بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. ویژگی‌هایی همچون داشتن بدنه زیبا، مکانیزم عملکردی خوب، چند سایزی بودن و… از جمله ویژگی‌های خوب این مداد اتود محسوب می‌شوند. به دلیل آنکه از آب کروم در ساخت بدنه مداد نوکی استدلر استفاده شده است، در هنگام استفاده از این محصول، دست شما عرق نمی‌کند.

کلام آخر

استدلر، برندی قدیمی در تولید لوازم‌التحریر محسوب می‌شود که با پشتوانه سابقه طولانی به تولید محصولات باکیفیت می‌پردازد. ما در این مطلب سعی کردیم شما را با برخی از محصولات برند استدلر که طرفداران زیادی دارند، آشنا نماییم. چنانچه علاقه‌مند به خرید و استفاده از محصولات این برند هستید، می‌توانید همین حالا و در فروشگاه ما به بررسی محصولات استدلر پرداخته و به راحتی خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید