لوازم تحریر

برترین برندهای دفتر

برترین برندهای دفتر

شرکت‌های زیادی در ایران محصولات کاغذی مانند دفتر و دفترچه‌های یادداشت تولید می‌کنند. برخی از این شرکت‌ها دارای برترین برندهای دفتر در بین طرفداران خود هستند و محصولاتشان کیفیت بالایی دارند. ممکن است بخواهید دفتری با کیفیت بالا و با برندی شناخته شده خریداری کنید و آن را هدیه دهید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا برترین برند‌های دفتر را معرفی کرده و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کنیم.

نکاتی جهت خرید برترین برندهای دفتر

اگر فرزندتان قرار است به مدرسه برود اولین کاری که به ذهنتان می‌رسد آماده کردن دفتر وی خواهد بود. نوشتن مطالبی که در کلاس و دانشگاه می‌آموزید در فرآیند یادگیری اهمیت بسیار بالایی دارند. به همین دلیل باید برای مطالبی که می‌آموزید دفتری بخرید که از نوشتن در آن نیز لذت ببرید.

وقتی قرار باشد با دستان خود بنویسید یادگیری مطالبی که می‌آموزید، عمیق‌تر خواهد بود و تمرکزتان نیز افزایش می‌یابد. تهیه و خریداری دفتر کار سختی نخواهد بود زیرا در فروشگاه‌ها و لوازم‌التحریرها انواع گوناگونی از دفترها را خواهید یافت. اگر می‌خواهید دفتر را برای کودکتان خریداری نمایید بهتر است منتظر بمانید تا آموزگار مشخص کند دفتر یادداشت چه ویژگی‌هایی را داشته باشد. زیرا در مدرسه آموزگاران شرایط متفاوتی را برای انتخاب دفتر مناسب در نظر می‌گیرند.

دفتر

معیار انتخاب برترین برندهای دفتر

معیاری که برای انتخاب دفتر مناسب در نظر گرفته می‌شود با توجه به نظرات کاربران معرفی شده است. با در نظر گرفتن این معیارها می‌توانید خرید مناسبی داشته باشید.

تست نوشتن

از جمله معیارهایی که خریداران برترین‌ برندهای دفتر به آن توجه زیادی داشتند، باقی نماندن اثری از مداد و خودکار در پشت کاغذ است. به عبارتی رد قلم از کاغذ عبور نکند و در مواردی حتی بر روی برگ دیگر ثبت نشود. البته این نکته را در نظر بگیرید قلم‌هایی مانند ماژیک و آبرنگ و … بر روی پشت برگه رد به جای می‌گذارند و دفتر یادداشت مناسب استفاده از این ابزار نیست.

تست جدا کردن کاغذ

گاهی مجبور می‌شوید برگه‌ای را از دفتر جدا کنید، در این صورت نباید سایر برگه‌ها نیز از دفتر جدا شده و دفتر کاملا آسیب ببیند.

دفاتر

آزمون جلد

جلدی که برای دفتر استفاده می‌شود باید به اندازه کافی سخت باشد تا براحتی پاره نشود. در صورتی که جلد دفتر پاره شود سایر برگه‌ها نیز آسیب می‌بینند. در واقع این جلد باید طوری طراحی شود که حداقل یکسال دانش آموز و یا دانشجو را همراهی کند. به خصوص اگر دفتر برای کودک دبستانی خریداری شود حتما لازم است به جلد آن توجه کنید. اگر جلد دفتر ضد آب طراحی شده باشد انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود، در این صورت دیگر نگران خیس شدن و لکه بستن آن نخواهید بود.

وزن دفتر

وزن دفتر مسئله مهمی است، به خصوص اگر برای کودکان خریداری شود. زیرا آن‌ها لازم است هر روز دفتر خود را به مدرسه ببرند و لازم است کیف آن‌ها آنقدر سنگین نشود که دچار خستگی و یا کمردرد شوند.

معرفی چند برند برتر در زمینه تولید و طراحی دفتر

برندهای مختلفی اقدام به تولید دفتر نموده‌اند که در ادامه برخی از آن‌ها را بیان می‌کنیم:

دفتر پنج ستاره پیشرفته

دفتر پنج ستاره پیشرفته

این مدل دفتر به عنوان برترین برندهای دفتر دارای جداکننده بوده و می‌توان برای هر درسی یک بخش را اختصاص داد. تقسیم کننده‌هایی که برای این دفتر گذاشته شده‌اند دارای جیب برای قرار دادن برگه‌های مفید هستند. این تقسیم کننده‌ها امکان جابه‌جا شدن را نیز دارند تا با توجه نیازتان حجم برگه مورد نظر در هر بخش را انتخاب کنید. کیفیت برگه دفتر پنج ستاره در حدی است که مطالب شما را با کیفیت عالی و بدون تغییر رنگ برگه‌ها، حفظ خواهد کرد.

ویژگی‌ها و مزایای دفتر 5 ستاره

  • دارای ۱۵۰ برگ
  • دارای جای قلم
  • جداکننده‌های جیب‌دار متحرک
  • پوشش پلاستیکی بسیار مقاوم
  • ابعاد دفتر ۵/۸ در ۱۱ اینچ در حدود ۲۱ در ۲۸ سانتی‌متر
  • دارای صحافی سیمی با روکش پارچه‌ای برای محافظت از جلد دفتر

دفاتر ایمان

دفتر برند ایمان

دفتر برند ایمان جزو برترین برندهای دفتر است که کاغذهای مرغوب و باکیفیت دارند. جلد این برند دارای طرح‌های جذاب با نقوش متنوع بوده و باعث می‌شود دانش آموزان هنگام یادداشت در آن هیجان داشته باشند. کیفیت کاغذ استفاده شده در این برند از دفترها درجه یک است و ضخامت برگ‌های آن در حدی است که هیچگونه رد خودکار و روانویسی در پشت برگه باقی نمی‌ماند.

ویژگی‌ها و مزایای دفتر ایمان

  • دارای 100 برگ
  • دارای صحافی سیمی
  • دارای جلد مقاوم و ضد آب
  • ابعاد محصول برابر با 1*17*23 سانتی‌متر

دفاتر پاپکو

دفتر برند پاپکو

از جمله برندهای محبوب و نام آشنا در تولید محصولات کاغذی برند پاپکو است که جزو برترین برندهای دفتر شناخته می‌شود. محصولات برند پاپکو با محصولات مشابه خارجی رقابت تنگاتنگی دارند. معمولا این برند دفترهایی با طرح‌های ساده و همه‌پسند ارائه می‌دهد. همینطور دفترهایی با طرح‌های فانتزی مخصوص دانش آموزان ابتدایی و پیش دبستانی دارد. جلد به کار رفته در این محصول انعطاف‌پذیر و سخت است و ضخامت کاغذهای آن در حدی می‌باشد که با پاک کردن پاره نشود و رد قلم بر روی پشت برگه باقی نماند.

ویژگی‌های دفتر پاپکو

  • دارای جلدهایی با مقاومت بالا و ضد آب
  • دارای انواع صحافی چسبی و سیمی و کلاسوری
  • دارای برگه‌های کاغذی با ضخامت مناسب بدون ایجاد ردی در پشت برگه
  • دارای انواع دفترها با طرح‌های متنوع از جمله دفتر مشق، دفتر کلاسوری و دفتر یادداشت

دفتر برند کلیپس

دفتر برند کلیپس

کلیپس به عنوان یکی از برترین برندهای دفتر شناخته می‌شود. این برند انواع دفترها و محصولات کاغذی را با طرح‌های فانتزی مختص کودکان و طرح‌های ساده برای بزرگسالان ارئه می‌دهد. کیفیت کاغذ‌های بکار رفته در آن بالا است و با پاک کردن پاره نمی‌شوند. همینطور معمولا این برند جلدهای محکم و ضد آب را برای محصولات کاغذی خود در نظر می‌گیرد.

ویژگی و مزایای دفتر برند کلیپس

  • دارای برگه‌های ضخیم و مرغوب
  • دارای صحافی سیمی و چسبی
  • دارای جلدهای محکم و پارچه‌ای ضد آب
  • دارای انواع محصولات کاغذی از جمله دفتر یادداشت، دفتر مشق و برنامه‌ریزی

دفتر کلاسیک مالسکین

دفتر کلاسیک مالسکین (Moleskine)

این برند دفترهایی می‌سازد که جلد سختی دارند و وزن آن‌ها سبک است. کودکان، دانش آموزان، دانشجویان و افرادی که به یک دفتر نیاز دارند می‌توانند این برند را خریداری نمایند. ضخامت برگه‌های بکار رفته در این برند ضخیم و مرغوب هستند و ردی از خودکار و خودنویس در پشت برگه باقی نمی‌ماند.

ویژگی‌ها و مزایای دفتر ماسکین

  • دارای۱۹۰ برگ
  • دارای نشانک و پوشه
  • مقاومت خوب در برابر لکه و کثیفی
  • سایزهای متنوع با طرح و رنگ‌های مختلف
  • دارای ابعادی برابر با ۵/۷ در ۵/۹ اینچ در اندازه حدود ۱۹ در ۲۴ سانتی‌متر

خرید از فروشگاه ال آی

دفتر نقش موثری در یادگیری و به خاطر سپردن مطالبی که در مدرسه و دانشگاه می‌آموزیم دارد. خرید یک دفتر مناسب می‌تواند هیجان نوشتن را به خصوص در کودکان افزایش دهد. بهتر است دفتری را خریداری نمایید که با توجه به نیاز شما باشد. همینطور می‌توانید ضخامت برگه‌ها، نوع صحافی، تعداد برگ، جنس و طرح جلد را نیز در نظر بگیرید.

جهت خرید برترین برندهای دفتر می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ال آی مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی ال آی دارای انواع لوازم التحریر با کیفیت مناسب و قیمت عالی است و در اسرع وقت سفارش شما را به دستتان خواهد رساند.

دیدگاهتان را بنویسید