لوازم نقاشی و طراحی

معرفی بهترین مارک های آبرنگ

بهترین مارک های آبرنگ

یکی از هنرهای گویا و زیبا، نقاشی است که وسعت آن حد و مرزی ندارد و از دوران ماقبل تاریخ  هم وجود داشته است. نقاشی در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین هنرهای دنیا محسوب می‌شود که می‌توان آن را به عنوان یکی از راه‌های آرامش اعصاب و کاهش استرس شناخت. همه افراد از کودکان تا بزرگسالان می‌توانند با ابزارهای گوناگونی آثار زیبایی را پدید بیاورند، یکی از این ابزارها، آبرنگ است که هم برای افراد مبتدی و هم حرفه‌ای قابل استفاده است. در این مقاله می‌خواهیم به شما بهترین مارک های آبرنگ را معرفی کنیم تا بتوانید خریدی مطمئن‌تر داشته باشید پس تا انتها با ما همراه باشید.

بهترین برندهای آبرنگ

اگر بخواهیم بهترین مارک های آبرنگ را معرفی کنیم به طور خلاصه می‌توان از برندهای خارجی اشمینک، پریمو و وینزور و از مارک‌های داخلی پلیکان را نام ببریم که از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند. تجربه نشان داده است که برندهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم هم بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته‌اند و میزان فروش آن‌ها نشان‌دهنده میزان محبوبیت است.

آبرنگ برند اشمینک

  • برند اشمینک

این برند کار خود را در سال ۱۸۸۱ در آلمان با تولید رنگ‌های روغنی آغاز کرد و حدود ۱۱ سال بعد اولین خط تولید آبرنگ در جهان را هم بنیان گذاشت. با توجه به کیفیت بالایی که آبرنگ اشمینک دارد استفاده از آن برای هنرمندان حرفه‌ای توصیه می‌شود.

 

آبرنگ وینزور امد نیوتن

  • وینزور امد نیوتن

شرکت وینزور حدود ۱۵۰ سال قبل در لندن فعالیت خود را آغاز کرد و محصولاتی مانند انواع رنگ روغن، آبرنگ، قلمو و ابزار نقاشی حرفه‌ای را  عرضه می‌کند. آبرنگ وینزور برای هنرمندانی مناسب است که به دنبال رنگی با کیفیت و قیمت مناسب هستند چرا که قیمت آن نسبت به تعداد رنگ‌هایی که در جعبه وجود دارد و کوچک و بزرگ بودن قرص‌های آن، مناسب است.

آبرنگ وینزور طوری طراحی شده است که می‌توان آن را با رنگ‌های مختلفی ترکیب کرد.

ابرنگ پریمو

  • پریمو

سومین معرفی از لیست بهترین مارک های آبرنگ برند پریمو است. آغاز کار این برند به سال ۱۹۳۳ در ایتالیا برمی‌گردد که کامیلو مو و با ثبت برند CMP شروع به تولید گچ‌های کوچکی برای تخته سیاه کرد و در سال‌های بعد از آن دامنه تولیدات این برند با عرضه محصولاتی مانند گچ بیلیارد، پودر مرکب و ساچمه‌های سفالی تکمیل شد.

این شرکت در زمینه‌های تولید آبرنگ و گواش، رنگ آکرلیک، رنگ روغن، رنگ پارچه و مداد شمعی هم فعالیت خود را توسعه داد.

ابرنگ سن پترزبورگ

  • سن پترزبورگ

اولین محصول این برند در سال ۱۹۰۰ میلادی در روسیه تولید شد.

عرضه محصولات آن در زمینه آبرنگ از شناخته شده‌ترین برندهای جهان است. قرص‌های آبرنگ سن پترزبورگ از بهترین گزینه‌ها برای شروع یک نقاشی مبتدی و حرفه‌ای است. این آبرنگ‌ها با کیفیت بالایی که دارند می‌توانند برای سال‌ها ماندگار باشند و درخشش زیبایی را به کار شما ببخشند.

ابرنگ فابر کاستل

  • فابر کاستل

یکی از باسابقه‌ترین تولیدکنندگان آبرنگ مخصوص کودکان در جهان همین برند است که در ۱۰ کشور کارخانه دارد و محصولاتش در بیشتر از ۱۲۰ کشور عرضه می‌شود. آبرنگ فابر کاستل برای نقاشان آماتور و کودکان توصیه می‌شود.

ابرنگ پلیکان

  • پلیکان

این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۴۵ به عنوان اولین تولیدکننده لوازم تحریر اداری و مدرسه آغاز کرد. از تولیدات اولیه آن می‌توان به کاغذ کاربن، جوهر خودنویس و ریبون دستگاه تایپ اشاره کرد.

در ‌سال‌هایی که این شرکت فعالیت می‌کرد، با توجه به نیاز بازار و خلاقیتی که داشت محصولاتی مانند استامپ، پاک کن، خودکار، جوهر استامپ، ماژیک، انواع کاغذ اداری و آبرنگ را به سبد کالایی خود اضافه کرد.

آبرنگ پلیکان نسبت به نمونه‌های خارجی قیمت پایین‌تری دارد و برای  تمرین و کارهای غیر حرفه‌ای انتخاب مناسبی است.

ابرنگ ساکورا

  • ساکورا

نام این شرکت ژاپنی در زمینه تولید رنگ و جوهر بسیار شناخته شده است. آبرنگ‌های ساکورا هم قیمت پایینی دارند و برای استفاده کودکان بسیار مناسب‌اند.

ابرنگ آرت لاین

  • آرت لاین

شاچی هاتا در سال ۱۹۲۵ در ژاپن با هدف تولیدات لوازم تحریر تأسیس شد که با عرضه استامپ پد بسیار مورد استقبال قرار گرفت. این شرکت بعداً با نام تجاری آرت لاین شهرت گرفت. با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته مجموعه جدیدی از ماژیک را در ۱۹۵۴ تولید کرد که شاخص این برند شد.

شاچی هاتا برای اینکه بتواند در بازارهای محلی پوشش حداکثری داشته باشد کارخانه‌ای را احداث کرد و نیازهای مشتریان خود در سراسر جهان با تولید کالاهای جدید تأمین کرد. آبرنگ‌های این شرکت ارزان و مناسب برای کودکان است.

ابرنگ آریا

  • آریا

یکی از بهترین برندها در بین بهترین مارک های آبرنگ، برند آریا است. فعالیت این شرکت از سال ۱۳۴۰ با نام خمیر بازی آریا شروع شد.

شرکت نقش تندیس آریا در زمینه نوشت افزار، لوازم هنری آموزشی، اولین تولیدکننده خمیر و مجسمه‌سازی در ایران از برندهای دیگر پیشی گرفت.

اکنون تولیدات متنوع این شرکت از جمله پاستل نقاشی، مداد شمعی، گواش آبرنگ، رنگ انگشتی، انواع دفاتر، انواع مداد، ظروف غذاخوری، قمقمه و لیوان، خط کش، انواع روپوش، بازی‌های فکری و سرگرمی و لوازم جانبی بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. آبرنگ آریا برای کودکان ۸ تا ۱۲ سال مناسب است.

خرید از فروشگاه اینترنتی ال آی

تمامی برندهای نام برده شده هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود هستند که می‌توانند به خوبی نیاز مشتری را برطرف کنند. اگر شما هم می‌خواهید از بهترین مارک های آبرنگ خرید کنید کافی است به فروشگاه اینترنتی ال آی سر بزنید و بهترین ها را خرید کنید. همکاران ما در تلاش‌اند تا بتوانند ابهامات شما را برطرف کرده و شما را در خریدی مطمئن یاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید