لوازم تحریر

راهنمای خرید لوازم تحریر

راهنمای خرید لوازم تحریر

بوی ماه مهر، بوی ماه مدرسه! در این مطلب از وب سایت فروشگاه ال آی بر آن شدیم راهنمای خرید لوازم تحریر استاندارد و باکیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا خریدی مطمئن و مناسب را تجربه نمایید. اگر همچنان در یاد خاطرات خود به سر می‌برید این مطلب هم از دست ندهید.

یکی از بهترین حس‌های دنیا آغاز سال تحصیلی و شور و هیجان روزهای ابتدایی است. حتما شما هم به خاطر دارید که از چندین هفته قبل از شروع مدرسه تمامی لوازم و کیف و کفش خود آماده می‌کردیم و روی مبل یا گوشه اتاق می‌چیدیم. امروزه با پیشرفت در حوزه لوازم تحریر بسیاری از برندهای متفاوت در بازار وجود دارند که کار انتخاب را بسیار سخت کردند. فرزندان شما شایستگی داشتن لوازم تحریر مناسب و باکیفیت را دارند و می‌توانید در این راه به آن‌ها کمک کنید.

نکاتی چند قبل از خرید لوازم تحریر

قبل از این که به بیان راهنمای خرید لوازم تحریر بپردازیم باید نکاتی را بیان کنیم تا انتخابی معقولانه‌تر و کاربردی‌تر داشته باشید. در ادامه این نکات را بیان کردیم:

  • جنسیت را فراموش نکنید: یکی از مواردی که این روزها بیشتر از گذشته به آن اهمیت داده می‌شود طراحی و رنگ لوازم تحریر است. این که به دنبال لوازم تحریر دخترانه باشید یا پسرانه از همان اول راه شما را مشخص می‌کند و دامنه خرید شما نصف خواهد شد. اگر برای فرزند خود در فکر خرید لوازم تحریر هستید حتما یا با خود او مراجعه کنید یا سلیقه فرزند خود را مدنظر قرار دهید.
  • سن و سال را درنظر بگیرید: این که فرزند شما کودک است یا نوجوان کاملا در خرید لوازم تحریر متفاوت خواهد بود. برخی از لوازم تحریرهای بی‌کیفیت امکان دارد به پوست کودکان آسیب بزند یا بعضی دیگر به دلیل ساختار خطرناک باشند. به عنوان مثال اتود برای کودکان گزینه مناسبی نبوده و باید برای این رده سنی از مدادهای مناسب بهره برد.

راهنمای خرید لوازم تحریر

لوازم تحریر یک کلمه جامع در حیطه آموزش علم و پژوهش است که در قلب خود هزاران جز دارد. برای خرید لوازم تحریر مناسب باید نیازهای خود یا فرزندتان را در نظر بگیرید تا خریدی مناسب داشته باشید. در ادامه جهت راحتی شما عزیزان راهنمای خرید و نکات لوازم تحریرهای پرکاربرد را شرح داده‌ایم:

اولین و اصلی‌ترین گزینه انتخابی مداد و خودکار

یکی از انواع لوازم تحریر که جز لاینفک انتخاب دانش آموزان و اغلب افراد است خودکار یا مداد می‌باشد. مدادها و خودکارها با توجه به کاربرد دارای انواع مختلفی و سختی‌های متفاوتی هستند. برای خرید مداد مناسب باید به درجه سختی آن توجه کنید زیرا مدادهای نرم به دلیل تراشیده شدن بیشتر زودتر تمام می‌شود. همچنین به دلیل این که به سرعت سر مداد به دلیل نرمی زیاد گرد شده فرزند شما خسته شده و از مداد دلزده خواهد شد. در مقابل آن اگر مداد سختی بالایی داشته باشد کار نوشتن سخت خواهد شد.

در خصوص خرید خودکار نیز باید مواردی را رعایت کنید که در ادامه بیان کردیم:

  • خودکار باید دارای وزن مناسبی باشد تا دست در طول زمان نوشتن خسته نشود.
  • باید دارای درب باشد تا از کثیفی و ریختن جوهر جلوگیری شود.
  • خودکارهای عطری بسیار مناسب هستند اما در خصوص آلرژی حواس خود را جمع کنید.
  • روکش خودکار را از نوع پلاستیکی انتخاب کنید تا دست شما را اذیت نکند.

تراشیدن مداد از همان اول لذت بخش بود

تراش یکی از ملزومات لوازم تحریر بوده که دارای انواع مختلفی همچون تراش های معمولی، دارای مخزن و رومیزی است. مداد تراش‌های دارای مخزن برای کودکان گزینه مناسبی می‌باشد زیرا کثیف کاری را به حداقل می‌رساند. مداد تراش‌های رومیزی برای استفاده در منزل و محیط کار بسیار مناسب هستند اما به دلیل حجم بالا و وزن زیاد حمل و نقل آن‌ها و بردن به مدرسه سخت خواهد بود.

پاک کردن آثار برجای مانده از مداد و خودکار

پاک کن‌ها و لاک‌های غلط گیر در یک خانواده هستند، یکی برای پاک کردن مداد و دیگری برای رفع خطوط با خودکار است. هنگام خرید پاک کن باید به درجه نرمی آن دقت کنید زیرا برخی پاک کن‌ها به دلیل نرمی زیاد هنگام استفاده خرد می‌شوند و نه تنها شما را در پاک کردن یاری نکرده بلکه کثیفی را در پی دارند. حتی پاک کن‌های سفت هم گزینه مناسبی نیستند زیرا دست را خسته خواهند کرد به همین دلیل از پاک کن‌هایی استفاده نمایید که سختی متوسطی دارند.

برای خرید لاک غلط گیر نیز به نکات زیر توجه نمایید:

  • لاک‌های غلط گیر خودکاری بهترین گزینه هستند زیرا تمرکز شما را بیشتر می‌کنند.
  • برخی لاک‌های غلط گیر بوی نامناسبی دارند و هنگام استفاده شما را اذیت خواهند کرد.
  • همچنین رنگ برخی لاک‌های غلط گیر کرم رنگ بوده که گزینه مناسبی از نظر زیبایی نیستند.
  • برند لاک از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا برخی برندهای نامعتبر لاک‌هایی تولید می‌کنند که دیر خشک شده و وقت شما هدر خواهد رفت.

دفترهایی زیبا برای خلق نگاشته‌های دلربا

با این همه لوازم تحریر اگر دفتر نباشد نمی‌توان رویاها و آینده خود را ترسیم کرد. برای خرید دفتر مناسب باید نکات مهمی را در نظر بگیرید. امروزه در بازار دفترهای فراوانی وجود دارند که براساس تعداد برگه، نوع جلد، نوع کاغذ، کاربری، سایز و طرح دسته بندی می‌شوند. با توجه به کاربردی که قرار است از دفتر داشته باشید تعداد برگه‌های آن را تعیین نمایید به عنوان مثال برای درس ریاضی دفتر 40 برگ مناسب نبوده و برای درس زبان دفتر 200 برگ…..

در ادامه به انواع دفتر اشاره‌ای می‌کنیم:

  • دفترها براساس تعداد برگه به 40، 60، 80، 100 برگ و … تقسیم می‌شوند.
  • براساس نوع جلد به معمولی، چرمی، طلقی و … تقسیم می‌شوند.
  • براساس نوع کاغذ به مرغوب، کاهی و … تقسیم می‌شوند.
  • براساس کاربری به دفترهای تک خط، دو خط و بدون خط و … دسته بندی می‌شوند.
  • براساس طرح به ساده، طرح دار و …. تقسیم می‌شود.
  • براساس نوع صحافی به دوخت، سیمی، چسبی و …. دسته بندی می‌شوند.

راهنمای خرید مدادی که تمام نمی‌شود

اتودها مدادهایی هستند که با تعویض مغزی اصلا تمام نمی‌شوند و این موضوع بسیار مورد پسند افرادی قرار گرفته است که استفاده زیادی از مداد دارند. این مدادها براساس کاربرد دارای درجه ضخامت نوک هستند و بر هین اساس مغزی‌هایی با شماره گذاری 5/0 و 7/0 و … دارند. جنس بدنه اتودها حائز اهیت بوده و در صورتی که فلزی باشند ممکن است با عرق کردن دست لیز بخورد. یکی از مواردی که هنگام خرید این لوازم تحریر به آن توجه نمی‌شود جنس سری و اجزای درونی مداد است. با توجه به این کنه تمامی فشار وارده به سر اتود بوده لذا بهتر است از جنس فلز باشد.

دنیای رنگارنگ با مداد رنگی‌ها

یکی از لوازم تحریری که نیازمند راهنمای خرید است مداد رنگی می‌باشد. عاشقان نقاشی و طراحی و کودکان بیشتر به دنبال این محصولات هستند و برای خریدی بهتر باید نکاتی که در ادامه بیان شده را درنظر بگیرید:

  • در صورتی که قصد خرید مداد رنگی برای کودکان را داری بهتر است از جعبه های کاغذی خرید نکنید زیرا به سرعت خراب می‌شوند و مجبور هستید همگی آن‌ها را داخل جامدادی قرار دهید.
  • مداد رنگی براساس شکل بدنه به انواع گرد، چند ضلعی و … تقسیم می‌شوند که باید خوش دست بودن را یکی از اهداف خرید خود قرار دهید.
  • مدادها دارای درجه روانی و پررنگی هستند که میزان رنگدانه‌ها این موضوع را مشخص می‌کند.
  • برخی مداد رنگی‌ها به سختی تراش می‌شوند و به سرعت سری آن‌ها شکسته خواهد شد به همین دلیل باید سعی نمایید از جنس مرغوب خرید خود را انجام دهید.

جامدادی لوازم تحریری زیبا و کاربردی

یکی از لوازم تحریرهایی که بسیار کاربردی بوده و در آموزش نظم به کودکان بسیار اهمیت دارد جامدادی می‌باشد. این محصولات دارای انواع مختلفی بوده و شما براساس تعداد لوازمی که قرار است داخل آن قرار دهید می‌توانید سایز موردنظر را خریداری کنید. هنگام خرید جامدادی به جنس بدنه و در صورت باز شدن با زیپ به جنس زیپ آن توجه نمایید تا در طولانی مدت بتوانید از آن بهره ببرید.

لوازم تحریر از کجا بخریم؟

در این مقاله به راهنمای خرید لوازم تحریر پرداختیم. حال از کجا خرید کنیم؟ برای خرید هر نوع لوازم تحریری باید در قدم اول نیاز خود را تعیین نمایید و در قدم دوم به دنبال مرکز و فروشگاهی معتبر باشید. به نظر شما چگونه می‌شود به یک فروشگاه اینترنتی جهت خرید لوازم تحریر اعتماد کرد؟ آیا می‌توان از هر فروشگاهی اقدام به خرید نمود؟ طبیعتا پاسخ منفی است. خرید از فروشگاهی معتبر و حرفه‌ای در زمینه فروش لوازم تحریر می‌تواند در طولانی مدت در هزینه‌های شما صرفه جویی کند.

فروشگاه ال آی یکی از فروشگاه‌های اینترنتی فروش لوازم تحریر می‌باشد که سالیان سال است در کنار شما دانش آموزان، هنرجویان و والدین عزیز تمام قد ایستاده و برندهای معتبری از انواع لوازم تحریر اعم از پنتر، پیکاسو، کیان و … را در دنیای رنگارنگ و کاربردی خود دارا می‌باشد. در صورتی که قصد خرید انواع لوازم تحریر را دارید می‌توانید به راحتی با مراجعه به صفحه محصولات و مطالعه ویژگی‌ها و کاربردهای انتخابی مناسب داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید