لوازم نقاشی و طراحی

بهترین مدادهای طراحی

مدادهای طراحی

بهترین مداد برای طراحی کدام است؟ اگر شما هم جز افرادی باشید که به صورت مبتدی یا حرفه‌ای اقدام به طراحی می‌کنید برای آسان‌تر و باکیفیت‌تر شدن طراحی خود، این گونه سوالات را خواهید داشت. حتما می‌دانید که با هر مدادی نمی‌توان طراحی کرد و هر نوع مدادی ویژگی‌ها و کاربردهای متفاوتی دارد. در این مطلب از فروشگاه اینترنتی ال آی شما را با بهترین مدادهای طراحی آشنا می‌کنیم. در صورت علاقه‌مند بودن می‌توانید ما را همراهی نمایید.

بهترین مدادهای طراحی

در مقایسه با وسایلی که یک طراح برای خلق طرحی زیبا نیاز دارد، یک مداد خوب قیمت زیادی ندارد! زمانی که قصد آموزش طراحی دارید یا در این حوزه حرفه‌ای هستید در اولین قدم نیاز به یک مداد مناسب و خوب دارید. برای این کار در درجه اول باید با بهترین مدادهای طراحی آشنایی داشته باشید و با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید. در ادامه به بیان شش تا از بهترین مدادهای طراحی می‌پردازیم:

مدادهای طراحی

  1. مداد طراحی روتینگ

این مداد بسیار زیبا و فلزی یکی از بهترین مدادها برای طراحی حرفه‌ای است که بهترین کاربرد آن تایپوگرافی و گرافیک دیزاین می‌باشد. Rotring Rapid Pro، بدنه‌ای شش وجهی که قسمت پایین آن دایره‌ای و هاشور مانند است، دارد. این مداد مکانیکی برای کشیدن طرح‌های اولیه بی‌نظیر است.

  1. مداد طراحی فابر کاستل

این مداد بسیار شناخته شده است و دارای بدنه مثلثی که با قطعه‌های پلاستیکی کوچک پوشیده شده می‌باشد. قطعات پلاستیکی این مداد برای راحتی و عدم وارد شدن فشار و آسیب به انگشتان است. بهترین کاربرد مداد Faber-Castell Grip 2011 گرافیک دیزاین و تایپوگرافی است.

  1. Derwent

کیفیت این نوع مداد طراحی بسیار بالا بوده و با آن می‌توانید خطوط را به نرمی و سادگی روی کاغذ بکشید. این مدادها برای رسم خطوط پر رنگ در اسکچ و طراحی سریع مناسب هستند.

مدادهای طراحی آبرنگی

  1. مداد آب رنگی

این مجموعه مدادهای رنگی از مواد و رنگ دانه‌های باکیفیت ساخته شده‌اند و پایداری رنگی آن‌ها تا صد سال بیان شده است. مدادهای آب رنگی Albrecht Dürer در بسته‌های دوازده، بیست و چهار، شصت و صد و بیست تایی عرضه می‌شوند. برای طراحی و نقاشی و تصویرسازی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  1. مداد رنگی

مجموعه مداد رنگی Prismacolor Premier برای دانش آموزان و دانشجویان مبتدی بسیار مناسب است. دارای هسته ضخیم و نرم هستند که برای رسم سایه‌ها و خطوط بسیار کارآمد بوده و دارای رنگ دانه‌های دائمی ضد آب و نور می‌باشند. رنگ‌های این نوع مداد روی تمام صفحه‌های طراحی مخلوط شده و هنرمند به راحتی همه سایه‌ها را در درجه‌های مختلف می‌تواند خلق کند. بهترین کاربرد آن در تصویرسازی است.

  1. Staedtler Graphite 925

مداد طراحی استدلر برای طراحی‌های ظریف و دقیق مورد استفاده قرار می‌گیرد. اندازه‌ها و شماره‌های مختلفی دارد، که نوک تمامی آن‌ها ثابت و غیر قابل تغییر است. اندازه نوک آن ۵/۰ – ۲ میلیمتر است. از دیگر برندهای محبوب مدادهای طراحی میتوان به برندهای اونر، پیکاسو، استدلر و … اشاره کرد.

سخن آخر

در صورتی که می‌خواهید یک طراحی بی‌نقص و حرفه‌ای داشته باشید باید ابتدا یک مداد طراحی خوب و مناسب انتخاب کنید. در این مطلب از فروشگاه اینترنتی ال آی درباره‌ی بهترین مدادهای طراحی صحبت کردیم و شما را با شش نوع آن‌ها آشنا کردیم. از این که در این مطلب همراه ما بودید بسیار سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید