لوازم تحریر

بهترین مارک مدادرنگی چیست؟

بهترین مارک مدادرنگی

مدادرنگی، یکی از ابزارهای پرکاربرد برای نقاشی و به تصویر کشیدن رویاهای ذهن است. این مداد­ها می‌توانند برای نقاشی‌­های ساده کودکانه تا حرفه‌ای مورد استفاده قرار گیرند. در دنیای امروز تنوع در ساخت انواع مدادرنگی‌­ها به گونه­‌ای است که به راحتی نمی‌­توان بهترین مارک مدادرنگی را معرفی کرد. در این مقاله سعی کرده‌­ایم، برندهایی که در زمینه تولید مدادرنگی موفق هستند را به صورت مختصر مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی انواع مدادرنگی

شما هم ممکن است برای انتخاب و خرید مدادرنگی دچار سردرگمی شده باشید و یا شاید در همان لحظه دچار سوالاتی شوید، که مدادرنگی­‌ها از چه لحاظ با هم تفاوت دارند. اصلی‌­ترین تفاوت مدادرنگی‌­ها، در مغزی به کار رفته در آن‌­ها است. مغزی دسته­‌ای از مداد رنگی­‌ها، از نوع نرم و مغزی برخی دیگر از آن­‌ها، از نوع سخت است. مدادرنگی‌­هایی که مغز آن­‌ها از نوع سخت است، خطوط کم­رنگی را به­‌جای می‌­گذارند اما مدادرنگی‌­هایی که مغز آن‌­ها از نوع نرم است، در هنگام کشیدن نقاشی از غلظت رنگ بیشتری برخوردار هستند. یکی دیگر از عواملی که در تنوع مدادرنگی‌­ها نقش دارد، کاربرد هر یک از مدادرنگی­‌ها است. بر اساس مهارت استفاده‌کنندگان از مدادرنگی، می­‌توان آن­‌ها را به 3 دسته تقسیم کرد:

مدادرنگی حرفه­‌ای

این دسته از مدادرنگی‌­ها، از مواد اولیه گران‌قیمت و مرغوب‌تر، نسبت به مدادرنگی‌­های دیگر ساخته شده­‌اند. این محصولات، توسط برندهای مختلفی تولید می‌­شوند. مداد پلی کروم یا روغنی و مدادرنگی­‌های پریسماکالر نمونه‌­هایی از این نوع مدادرنگی­‌های حرفه­‌ای محسوب می­‌شوند.

مدادرنگی نیمه حرفه­‌ای

این دسته برای نقاشانی طراحی شده است که مقدمات نقاشی را می­‌دانند و مدتی است نقاشی می­‌کنند. انتخاب این نوع از مدادرنگی­‌ها برای کسانی که از مرحله نیمه حرفه‌­ای می‌­خواهند وارد مرحله حرفه­‌ای شوند، گزینه­‌ای مطلوب است. مدادرنگی فابرکاستل کلاسیک، دیزاین، لیرا و پیکاسو را می­‌توان به عنوان نمونه­‌هایی از این دسته نام برد.

مدادرنگی دانش‌آموزی

طرفداران این گروه از مدادرنگی­‌ها دانش‌آموزان گروه سنی 6 تا 16 سال هستند. معمولا این نوع مدادرنگی­‌ها در بسته­‌های 12 و 24 رنگ عرضه شده و دانش آموزان برای امور هنری مربوط به مدرسه از آن استفاده می‌کنند.

بهترین مارک مدادرنگی

از ضروری‌­ترین وسایل در میان دانش‌آموزان، مدادرنگی است که معمولا به هنگام خرید، برای اینکه تنوع رنگی بیشتری داشته باشند، به سراغ جعبه­‌های بزرگ مدادرنگی می‌­روند. حال آن که کدام نام‌ می‌تواند بهترین انتخاب را برای ما رقم بزند، امری است که نیاز به شناخت انواع برندهای فعال در این حوزه دارد. در حال حاضر، برندهای زیادی در زمینه تولید مدادرنگی فعالیت می‌­کنند که بر اساس نیاز می­‌توانید مناسب­‌ترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه به شرح چند مورد از برندهای برتر در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

مدادرنگی فابر کاستل

مداد رنگی فابر کاستل

یکی از برندهای معتبر که در دنیا بهترین مدادرنگی­‌ها را تولید می‌­کند، فابر کاستل است. این برند محبوب، با تولید مدادرنگی­‌های باکیفیت توانسته است جایگاه ویژه­‌ای را در بین رقبای خود به دست آورد. بدنه این نوع مدادرنگی از جنس چوب و به شکل شش‌ضلعی طراحی شده است. که این بدنه شش‌ضلعی، در استفاده‌­های طولانی‌مدت از خستگی دست و آسیب به آن جلوگیری می­‌کند. برند فابر کاستل مدادرنگی‌های خود را بر اساس سطح مهارت استفاده‌کنندگان تولید کرده است که به نمونه‌­هایی از آن‌­ها اشاره می­‌کنیم؛ مدادرنگی 48 رنگ فابر کاستل مدل sketch، مدادرنگی 108 رنگ فابر کاستل مدل کروموس، مدادرنگی 24 رنگ فابر کاستل مدل classic.

مدادرنگی پیکاسو

مداد رنگی پیکاسو

شرکت پیکاسو، یکی از برترین شرکت‌­های تولیدکننده مدادرنگی در جهان است. این برند پرطرفدار ایرانی، فعالیت خود را در سال 1383 آغاز کرده است. پیکاسو توانسته با ارائه بهترین خدمات، محصولاتی عالی و باکیفیت را روانه بازار کند. این تولیدکننده با استفاده از امکانات روز دنیا، مدل­‌های متنوعی در زمینه مدادرنگی­ تولید کرده است که از جمله معروف‌ترین آن می­توان به مدادرنگی 12 رنگ پیکاسو مدل 115 و مدادرنگی 24 رنگ پیکاسو اشاره کرد.

مداد رنگی لوکی

لوکی یکی از برندهای ایرانی با قیمتی بسیار اقتصادی می‌باشد. مدادرنگی‌های لوکی گزینه‌ای مناسب برای کودکان و دانش آموزان است. باید توجه شود که قیمت بسیار پایین این محصولات نشان دهنده کیفیت پایین آن‌ها نیست. گرچه برای افراد حرفه‌‌ای توصیه نمی‌شود اما انتخابی عالی برای فرزندان دلبتدتان است. کیفیت بالای چوب، رنگ بسیار زیاد مداد و طراحی بدنه مدادرنگی لوکی در کنار قیمت به صرفه یکی از پیشنهادات فروشگاه اینترنتی ال آی می‌باشد.

مداد رنگی پنتر

برند پنتر یک برند ایرانی که توسط مهرداد عالی‌پور هریسی در صنعت نوشت‌افزار و لوازم تحریر ثبت و تاسیس شد. کیفیت بسیار بالای این برند بر همه کسانی که حداقل یکبار از محصولات آن استفاده کرده‌اند ثابت شد است. یکی از محصولات بسیار پرفروش این برند مداد رنگی است. پنتر مدادرنگی‌های بسیار با کیفیت در تنوع گوناگون با قیمتی خوب تولید و روانه بازر کرده است. بناربارنی بی شک یکی دیگر از گزینه‌های مورد تایید ما در لیست بهترین مارک مدادرنگی برند پنتر است.

مدادرنگی استدلر

مداد رنگی استدلر

استدلر، یکی از بزرگ­ترین شرکت­‌های تولیدکننده نوشت‌افزار در آلمان است. این برند معروف امروزه 150 نمایندگی و 21 شعبه رسمی در جهان دارد که بالاترین استانداردها در تکنولوژی عملکرد، طراحی، حفظ محیط‌‌ زیست و کیفیت درسطح جهان را داراست. مدادرنگی‌­های استدلر، با قابلیت خالص بودن رنگ‌ها، نرمی مداد، کیفیت خوب بدنه و چوب مداد باعث شده‌اند که طرفداران فراوانی را به خود جذب کنند. از مدل‌­های این مدادرنگی، می­توان مدادرنگی 18 رنگ استدلر  norid color 185 c 18 و مدادرنگی 24 رنگ استدلر مدل norid colour 185 و 12 رنگ سری کلاسیک را نام برد.

نتیجه‌گیری

در حال حاضر، برندهای دیگری هم وجود دارند که قطع به یقین ارزش خرید را دارند. اما در مقاله بهترین مارک مدادرنگی به معرفی سه برند باکیفیت، محبوب و پرفروش بسنده کردیم. حمایت از تولیدات داخلی به نفع همه ماست و باعث چرخیدن چرخ اقتصاد کشور می­‌شود. بنابر این هنگام خرید مدادرنگی، حتما به نام برندهای ایرانی نیز دقت نمایید. در فروشگاه اینترنتی ال آی، انواع نوشت‌افزار و لوازم‌تحریر در مدل‌­های متنوع با بهترین قیمت عرضه می‌­شود. با ال آی می‌توانید در کم­ترین زمان و در تمام ایام هفته خریدهای مورد نظر خود را در زمینه لوازم تحریر، بازی فکری و هنری و نوشت‌افزارها انجام دهید و یک خرید مطمئن را تجربه خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید