لوازم تحریر

بهترین تراش رومیزی

بهترین تراش رومیزی

دانش آموزان برای تحصیل و فراگیری علم و دانش به ابزار و تجهیزات نیاز دارند. وسیله‌های مورد نیاز برای تحصیل شامل مداد، خودکار، دفتر، پاک‌کن، مدادتراش و… می‌شود. همانطور که می‌دانید ابزار و تجهیزات خوب سبب ارتقاء یافتن بازده کاری می‌شود. بر همین اساس است که داشتن لوازم تحریر خوب بسیار توصیه شده است. با خرید لوازم تحریر با کیفیت از برندهای برتر نیز می‌توانید در هزینه‌ها صرفه جویی کنید. زیرا لوازم تحریر مرغوب از متریال درجه یک ساخته شده و طول عمر بالایی دارند. علاوه بر این وقت دانش آموز صرف کار با آن ابزار نمی‌شود. مدادتراش یکی از ابزارهای پرمصرف و قابل اهمیت در لوازم تحریر است. در این مقاله قصد داریم بهترین تراش رومیزی را که پر طرفدارترین تراش است را معرفی کنیم. پس با فروشگاه اینترنتی ال آی همراه باشید.

 

درباره تراش رومیزی

تراش وسیله‌ای است که مجهز به تیغه و محفظه‌ای برای جای گیری مداد می‌باشد. با قرار دادن مداد در این محفظه می‌توان مداد را تراشید تا مغزی آن خارج شود. مداد تراش رومیزی نیز یکی از انواع تراش است که در دهه 60 در ایران وارد بازار شد. این تراش در واقع یک ابزار مکانیکی برای تیز کردن نوک مداد است. تراش مکانیکی دارای تیغه یا کاتر، دسته‌ جهت چرخاندن و مخزن نگهدارنده براده چوب است. این تراش‌ها به دلیل ظاهری که دارند روی میز قرار می‌گیرند و وزن و ابعاد بیشتری دارند.

 

ویژگی‌ بهترین مداد تراش رومیزی

در وهله اول لازم است به برند یا مارک مداد تراش خود دقت کنید. برندهای ایرانی و خارجی بسیاری هستند که به تولید انواع مداد تراش به خصوص مکانیکی می‌پردازند. به دلیل ساختار پیچیده‌ تراش مکانیکی لازم است در تولید آن دقت بیشتری شود.

تراش رومیزی

ویژگی‌های مداد تراش خوب عبارتند از:

  • برند تراش دارنده نشان استاندارد بین المللی باشد.
  • موارد ایمنی و امنیتی مداد تراش لحاظ شده باشد.
  • قابلیت تراشیدن انواع مداد و مداد رنگی ممکن باشد.
  • به چوب مداد آسیب وارد نکند و خرد و شکته نشود.
  • جنس تیغه از آهن یا فولاد بسیار مقاوم و تیز باشد.
  • متریال مورد استفاده از با باکیفیت‌ترین مواد اولیه باشد.
  • اهرم و چرخ دنده‌ها باید نرم و بدون گیر کردن کار کند.
  • بدنه تراش خوب باید از پلاستیک فشرده یا فلز مرغوب باشد.
  • تراش رومیزی اصل دارای تیغه اضافه جهت عوض کردن است.
  • این محصول باید به خوبی روی میز ثابت شود و لغزش نداشته باشد.

 

معرفی بهترین تراش رومیزی

تراش‌های رومیزی بسیار در بازار موجود هستند. در این میان انتخاب بین جنس اصل و تقلبی بسیار سخت می‌باشد. زیرا اکثر برندهای تقبلی نیز با ظرافت ویژه‌ای دست به تولید زده‌اند که مقایسه کار دشواری است. بنابراین بهترین راه برای داشتن یک محصول خوب و عالی شناخت از برندهای معتبر و تضمین شده است.

بهترین تراش رومیزی از برندهای خوشنام عبارتند از:

  • سی بی اس
  • استدلر
  • کارل
  • بنیتو
  • پنتر
  • دلی

 

معرفی تراش رومیزی برند سی بی اس

تراش رومیزی سی بی اس

برند سی بی اس یک برند‌های ایرانی و شناخته شده در ایران است. این شرکت با نام پارسکار در سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرد. برند سی بی اس به دلیل کیفیت بالا در کمتر از 10 سال به محبوبیت و شهرت دست یافت. مدادتراش‌های سی بی اس بسیار متنوع و شکیل طراحی می‌شوند. تراش رومیزی این برند در طرح‌های فانتزی و ساده برای کودکان و بزرگسالان یک گزینه مناسب است. تیغه عالی، بدنه مستحکم و سبک و نمای ظاهری جذاب از ویژگی‌های این تراش است.

 

معرفی تراش رومیزی برند استدلر

تراش رومیزی استدلر

استدلر بزرگ‌ترین شرکت لوازم تحریر در دنیاست. این برند آلمانی محصولاتی فوق العاده قدرتی و کاربردی با طول عمر بالا را تولید می‌کند. تراش‌های رومیزی این برند از با کیفیت‌ترین تراش‌های دنیا شناخته می‌شود. بدنه پلاستیکی و سبک و تیغه نیز به صورت دوار از جنس فلزی است. تراش‌های استدلر برای مدادهای سه گوش و گرد مناسب می‌باشند. تنظیم میزان اندازه مغزی و متصل کردن آسان دستگاه به میز از ویژگی‌های این برند است.

 

معرفی مدادتراش رومیزی برند کارل

تراش رومیزی کارل

قدیمی‌ترین مدادتراش رومیزی مربوط به برند کارل است. کارل یک برند ژاپنی و بسیار اصیل است. این مدادتراش طول عمر بسیار بالایی دارد و این خود امتیاز ویژه‌ای تلقی می‌شود. استفاده از بدنه فلزی، تیغه تیز و بسیار مرغوب و کارایی بالا سبب افزایش قیمت تراش کارل نیز شده است. اما اگر یک بار این محصول را خریداری کنید دیگر تا آخر عمر در کنار شما خواهد ماند. تراش کارل مداد 9 میلی‌متری را نیز می‌تواند بتراشد.

 

معرفی تراش رومیزی برند بنیتو

تراش رومیزی بنیتو

بنیتو جزء بهترین تراش رومیزی به شمار می‌رود. زیرا این محصول در سال‌ها اخیر با توجه به قدرت و کیفیت، قیمت مناسبی دارد. محصولات بنیتو را می‌توانید از تمامی فروشگاه‌های لوازم تحریر خریداری کنید. تراشیدن مداد زیر 8 میلی‌متر، بدنه و مخزن پلاستیکی سبک و مقاوم و گیره‌ها و اهرم نرم تنها بخشی از ویژگی‌های این تراش است. به دلیل نصب راحت بر کنار میز کار تراشیدن با آن نیز بسیار آسان است.

 

معرفی تراش رومیزی برند پنتر

تراش رومیزی پنتر

برند ایرانی پنتر در ایران بسیار معروف است و شرکتی پیشرو در زمینه لوازم تحریر می‌باشد. تمامی محصولات این برند دارای نشان ملی و بین المللی استاندارد نیز هستند. وزن مدادتراش پنتر 80 گرم و حمل آن بسیار آسان است. جنس بدنه از پلاستیک ساخته شده اما پلاسیتک از نوع مقاوم و تقریبا نشکن است. لازم است بدانید این محصول توانیی تراش مداد ضخیم را ندارد. لوله موجود درون بسته بندی تراش پنتر جهت قرار دادن مداد کوچک برای تراشیدن و راحتی مصرف کننده کار شده است.

 

معرفی مدادتراش رومیزی برند دلی

تراش رومیزی دلی

دلی نیز از بهترین برندهای لوازم تحریر و لوازم اداری است. دلی برندی چینی است که محصولات آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. توجه به وزن، تیغه مقاوم، بدنه مستحکم و سبک، کار کردن آسان، گیره ثابت کننده و… سبب ساخت یک تراش رومیزی ایده آل شده است. تیغه این تراش از فولاد، بدنه و مخزن از پلاستیک نشکن، بدنه 300 گرمی، گیره فلزی نگهدارنده و تنوع رنگی از مشخاصت تراش دلی است.

 

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی ال آی بهترین تراش رومیزی و دیگر لوازم تحریر استاندارد را به فروش می‌رساند. برای حسن نظر مشتریان عزیز نیز ضمانت 10 روزه کالا و ارسال رایگان تا سقف 300 هزارتومان در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید