لوازم تحریر

برندهای معروف لوازم تحریر

لوازم تحریر

لوازم‌ تحریر جزو وسایلی است که عموم مردم در طی سال از آن استفاده‌ی زیادی می‌کنند. این باور در بین مردم رواج یافته است که لوازم‌ تحریر فقط برای تحصیل و آموزش مورد استفاده قرار می گیرد اما لوازم‌التحریر جزء اقلامی به شمار می‌روند که بیشتر گروه های سنی و صنفی از آن استفاده می کنند. حالا با توجه به نیاز گسترده‌ای که در زمینه‌ی لوازم‌التحریر داریم نیاز است که شناخت بیشتری از آن داشته باشیم. اما به دلیل تنوع در برند ها انتخاب محصول با صرفه و قیمت مناسب بسیار سخت است.

ما در این مقاله به معرفی برندهای معروف لوازم تحریر و نوشت افزار و لوازم هنری پرداخته‌ایم و سعی داریم در این انتخاب به شما کمک کنیم.

 

برند لوازم تحریر اونر (Owner)

برند اونر

 

اونر یکی از برندهای بسیار معروف و پر‌ فروش در ایران است. با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالا این برند کره ای مورد قبول همه دانش آموزان، معلمان، دانشجویان و مدیران کسب و کارها قرار گرفته است. این برند پرمدعا تولیدات خود را در زمینه‌ی طراحی و ساخت لوازم‌التحریر به فروش می رساند. از پرفروش ترین محصولات این برند میتوان به مداد رنگی‌ها و انواع ماژیک ها اشاره کرد که نسبت به سایر رقبا از کیفیت و قیمت مناسب‌تر‌ی برخوردار است.

 

 

برند استدلر (STAEDTLER)

برند استدلر

 

استدلر یکی از بزرگ ترین شرکت‌های تولید نوشت‌افزار در جهان است. این برند در ایران نیز طرفداران زیادی دارند. کلاس قیمت این استدلر نسبت به سایر دیگر‌ برندها رنج بالاتری دارد اما از کیفیت بسیار عالی‌ای برخوردار است. در ایران روان نویس، مداد مشکی یا (کمل) پرفروش های این شرکت است. شرکت استدلر با توجه به نیاز مشتری از رضایتمندی بسیار زیاد و کیفیت عالی‌ای برخوردار است.

 

 

برند پاپکو (Papco)

برند پاپکو

 

اگر شما به دنبال محصولی ایرانی با قیمت با صرفه می‌گردید قطعا شرکت با‌ تجربه‌ی پاپکو پیشنهاد ما‌ست. شرکت پاپکو با بهرمندی از بهترین کیفیت و قیمت مناسب جزء به‌نام‌ ترین شرکت‌های ایرانی است. این شرکت با دفاتر و کلاسورهایش شناخته می شود و قابل رقابت با رقبای خارجی است.

 

 

برند فابر کاستل (FABER-CASTELL)

فابر کاستل

 

مطمئنا همه‌ی ما با برند معروف فابر کاستل آشنایی داریم. این برند کلاس قیمت بالایی دارد که البته با‌ توجه به کیفیت بسیار مناسبش این امر طبیعی‌ست. پر فروش ترین محصولات این برند در ایران پاکن، مداد و مدادرنگی ها هستند.

برند استابیلو (STABILO)

 

برند استابیلو

 

استابیلو یک شرکت آلمانی وبا سابقه‌ی بیش از ۱/۵قرن است ،این شرکت جزء پرطرفدار ترین برند های دنیا‌ست و بسار موفق در زمینه‌ی ساخت انواع خودکار،مداد،هایلایتر و روان‌نویس ….. است.

برند آریا (Aria)

برند آریا

 

آریا بزرگ ترین شرکت تولیدکننده‌ی لوازم‌التحریر، پاستل و خمیر بازی در ایران است. شرکت بزرگ آریا جزء برترین برند‌های ایرانی است. پرفروش ترین محصولات آن خمیر بازی و پاستل است.

برند پلیکان (Pelikan)

برند پلیکان

 

برند بعدی که به سراغ آن می رویم برند پلیکان است. این شرکت در گشور آلمان بنیان گذاری شده است ولی در حال حاضر دفتر مرکزی آن در ایالت شویتز سویس قرار دارد. این شرکت شعبه های بسیاری در ایران دارد که از سال ۱۳۴۵ کار خود را آغاز کرده اند. بیشتر فعالیت این شرکت در زمینه‌ی محصولات هنری و اداری و انواع نوشت‌افزار می باشد.

برند سهند (Sahand)

برند سهند
شرکت بعدی که مورد بحث ما‌ست شرکت ایرانی و با سابقه‌ی سنهد است این شرکت در سال ۱۳۷۳ تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید لوازم بایگانی، اداری، تبلیغاتی، سمیناری و بسته بندی آغاز کرد. محصولات اصلی این شکرت زونکن، پوشه، کلاسور و انواع دفتر است. این شرکت تمامی نیاز قشر های مختلف را برآورده می کند.

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با برندهای معروف لوازم تحریر آشنا کنیم. قطعا حمایت از تولید ملی اولویت همه‌ی ما در هنگام خرید است. در طی سال های گذشته تولیدات لوازم تحریر شرکت‌های داخلی به بالاترین میزان کیفیت خود رسیده اند و هر روزه تلاش برای بهتر شدن این کیفیت ادامه دارد. فروشگاه اینترنتی ال آی عرضه کننده انواع لوازم تحریر ایرانی و خارجی با قیمت های باورنکردنی در خدمت شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید