لوازم تحریر

محصولات برند آریا

برند آریا

امروزه با توجه به نیاز بازار به لوازم تحریر مختلف، برندهای زیادی در حال تولید این محصولات هستند و با هم وارد رقابت بسیار سنگینی شده‌اند. از این رو، هر کدام از برندها سعی دارند تا حجم بیشتری از بازار را پوشش دهند. به همین دلیل اقدام به تولید محصولات متنوعی می‌کنند. یکی از فعال‌ترین تولیدکنندگان نوشت‌افزار، برند آریا است که از دیرباز در حال طراحی و تولید لوازم تحریر جذاب و باکیفیت بوده است. محصولاتی که این برند تولید می‌کند دارای استانداردهای ایران و جهان بوده و همین امر، این برند را به یک برند معتبر تبدیل کرده است. اگر می‌خواهید با محصولات برند آریا بیشتر آشنا شوید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

برند آریا

آریا چه محصولاتی دارد؟

همانطور که گفته شد این برند، یک کمپانی بسیار فعال و معتبر در زمینه تولید انواع لوازم تحریر بوده است. از جمله محصولات آن، انواع پاستل نقاشی، انواع مختلف گواش، آبرنگ، خمیر شنی، رنگ‌های انگشتی، رنگ مخصوص گریم، ظروف غذاخوری، انواع مدادهای سیاه و رنگی، روپوش‌ها، لیوان‌های آب‌خوری، خط‌کش و نقاله‌های شیشه‌ای، قمقمه‌، انواع مختلف چسب‌، گل‌های مجسمه‌سازی، لوازم سرگرمی‌ و بازی‌های فکری با بالاترین کیفیت و دوام است.

این کمپانی، فعالیت خود را در ابتدا با خمیر بازی آغاز نمود و در حال حاضر، این برند بیش از 50 سال قدمت در زمینه تولیدات تخصصی لوازم تحریر دارد. محصولات تولید شده توسط برند آریا، نه تنها در ایران و خاورمیانه، بلکه در اروپا نیز موجود است و به کشورهای اروپایی نیز صادر می شود.

این برند، نقش بسیار مهمی را در نقاشی، طراحی و آموزش‌های هنری ایفا کرده است. در نخستین سال‌های فعالیت برند آریا، خمیرهای بازی‌ تولید شده، مورد توجه بسیاری از مهدکودک‌ها، مدارس و مراکز پیش‌دبستانی قرار گرفت و این محصول به عنوان یک ابزار جذاب و مهم برای سرگرمی و آموزش کودکان به کار گرفته شد. پس از آن، با پیشرفت و همچنین توسعه اقتصاد کشور، این محصول به صورت دائم در گروه‌های مختلف تحصیلی و آموزشی استفاده می‌شود. برند آریا، دارای چند کارخانه در کشور بوده و حدود 450 نیروی انسانی مشغول به کار دارد. این شرکت همواره در حال تولید محصولات به‌روزتر در راستای سرگرمی و همچنین آموزش کودکان و نوجوانان بوده است.

چرا آریا؟

شرکت آریا را می‌توان یکی از پیشگامان در صادرات لوازم تحریر دانست. در این میان، فروشگاه اینترنتی ال آی یکی از شبکه‌های فروش محصولات بی‌نظیر این برند است. چنانچه به دنبال استعلام قیمت از محصولات برند آریا هستید، کافیست محصول مورد نظر خود را در وب سایت فروشگاه ال آی جستجو نموده و از مشخصات و قیمت محصول مطلع شوید. بدون شک ال آی با سال‌ها تجربه در زمینه فروش محصولات به صورت آنلاین، می‌تواند رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نموده و تجربه‌ای شیرین و آسان را از خرید اینترنتی برای شما و عزیزانتان به ارمغان آورد.

با انتخاب محصول خود از وب سایت فروشگاه اینترنتی ال آی، مشمول 10 روز گارانتی مرجوع کالا بر طبق قوانین وب‌سایت شوید و محصول خود را با اطمینان خاطر خریداری نمایید. ال آی همواره به راحتی مشتریان خود می‌اندیشد و در صدد عرضه بهترین‌ها برای شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید