لوازم نقاشی و طراحی

ارزان ترین مداد رنگی‌ ها

ارزان ترین مداد رنگی

بدون ‌شک وجود دنیای سیاه و سفید برای همه دلگیر و خسته‌کننده بود. پس ‌از تولید مداد طراحی‌ها نیاز به نزدیکی با طبیعت بیش ‌از پیش احساس می‌شد. در نتیجه با گذشت زمان تولیدکنندگان مداد با فراهم‌آوری شرایط به ایجاد تنوع رنگی و تغییر آن در مدادها پرداختند. مداد رنگی‌ها حاصل الهام‌بخشی تنوع رنگ‌های طبیعت هستند. این ابزار هنری چیزی فراتر از یک نوشت‌افزار ساده است. بازتاب لحظه‌ لحظه احساسات و حتی نمایش فیزیکی تفکرات به‌ خوبی این مسئله را آشکار می‌سازد. خلق ایده‌ها و آثار هنری به‌ راحتی با حضور مداد رنگی‌ها ممکن شده‌ است. از آن لذت‌هایی که امروزه بزرگ و کوچک نمی‌شناسد، یقینا تجربه این لذت با بهای اندک شیرینی دوچندان دارد. به‌ همین دلیل ما در این مقاله از فروشگاه اینترنتی ال آی بر آن شدیم تا شما عزیزان را با ارزان ترین مداد رنگی‌ ها آشنا سازیم، پس با ما همراه شوید.

ارزان ترین مداد رنگی‌ ها کدامند؟

همان گونه که اشاره کردیم استفاده از مداد رنگی‌ها به سن مشخصی اختصاص ندارد. بسیاری از کودکان و بزرگسالان از این وسیله بهره می‌برند. البته که این وسیله‌ سرگرم‌کننده قسمت اعظم دنیای دوست ‌داشتنی کودکان را تشکیل داده ‌است. اما جلوه و نمابخشی بسیار زیبا و خاص به طرح و تابلو بزرگسالان توسط مداد رنگی‌ها قابل‌ چشم‌پوشی نیست. امروزه انواع برندهای معتبر به تولید مداد رنگی‌ها در تنوع تعداد و رنگ‌ها پرداخته‌اند. این وضعیت خرید را برای مشتریان اعم از کودکان و بزرگسالان سخت کرده‌ است. مداد رنگی‌های ارزان ‌قیمت علاوه ‌بر رفع نیاز افراد مبتدی در زمینه نقاشی و طراحی می‌توانند از کیفیت خوبی نیز برخوردار باشند و به پیشرفت عزیزان در این حوزه کمک شایانی کنند. از جمله این مداد رنگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پیکاسو

مداد رنگی ۳۶،۲۴،۱۲ رنگ پیکاسو (جعبه مقوایی، جعبه فلزی)

امروزه کمتر کسی را می‌توان یافت که با برند پیکاسو آشنا نباشد. این برند نام‌ آشنا فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ در کشور ایران آغاز کرد. در میان محصولات متنوع پیکاسو مداد رنگی‌ها از جذابیت خاصی برخوردارند به ‌گونه‌ای که از پرفروش‌ترین محصولات این برند به شمار می‌آیند. کیفیت خوب این محصول از مطابقت آن با استانداردهای اروپایی ناشی می‌شود. مداد رنگی ۱۲ رنگ پیکاسو برای کودکان بهترین گزینه است تا با خلق دنیای شاد و رنگی به آن‌ها کمک کند.

با وجود آن که نسبت به مداد رنگی ۲۴ و ۳۶ رنگ پیکاسو تنوع رنگ کمی دارد. اما در آن تمام رنگ‌های اصلی و فرعی کاربردی قرار گرفته تا در نهایت به شکوفایی خلاقیت کودکان دامن بزند. چوب به‌ کار رفته در آن کیفیت بالایی دارد به‌ گونه‌ای که از تولید براده چوب زیاد جلوگیری می‌کند. مداد رنگی‌ها درون یک جعبه مقوایی مرغوب قرار گرفتند تا در طولانی مدت پاره و آسیب‌دیده نشوند.

مداد رنگی ۲۴ و ۳۶ رنگ پیکاسو همان گونه که مشخص است از تنوع رنگی بیشتر برخوردارند. این محصولات به افراد نیمه‌حرفه‌ای تا حرفه‌ای پیشنهاد می‌شود. نوک نرم و پررنگ آن‌ها برای ایجاد خلق یک اثر به‌ یاد ماندنی آماده هستند. جعبه فلزی طراحی‌ شده به‌ منظور نگهداری آن‌ها مقاومت خوبی در برابر ضربه دارد. طرح‌های متنوع و زیبا بر روی جعبه مقوایی و فلزی بسیار چشم‌انداز هستند به صورتی که هر کس را برای امتحان کردن ترغیب می‌کنند.

فابر کاستل

 فابر کاستل و مداد رنگی ۱۲ رنگ (جعبه فلزی)

فابر کاستل یکی از قدیمی‌ترین و بهترین برند خارجی مداد رنگی عرضه‌ شده به بازار است. از زمان ورود این مداد رنگی‌ها به بازار تا کنون هنرمندان و نقاشان توجه ویژه‌ای به آن داشته‌اند. مداد رنگی فابر کاستل بدون آن که خرد شود لایه‌های متفاوتی از رنگ‌ها را ایجاد می‌کند که این ویژگی از کیفیت بالای آن‌ها ناشی می‌شود. رنگ‌دانه‌های به‌ کار رفته در مغز مداد بسیار مرغوب هستند. در تهیه مدادها از هیچ ‌گونه مواد سمی و اسیدی استفاده‌ نشده و در نهایت حفظ و نگهداری مداد رنگی‌ها با یک جعبه فلزی محکم تامین شده‌ است. طعم یک نقاشی لذت‌بخش را با رنگ‌های واضح مداد رنگی فابر کاستل با صرف هزینه کم بچشید.

 اونر و مداد رنگی ۱۲ رنگ

اونر و مداد رنگی ۱۲ رنگ (جعبه مقوایی)

اگر بخواهیم ارزان ترین مداد رنگی‌ و در عین‌ حال باکیفیت‌ترین برند را بگوییم بدون شک اونر را معرفی می‌کنیم. سابقه طولانی شرکت کره‌ای اونر صرف تولید محصولات ارزان قیمت و مرغوب شده‌ است. کودکان و هنرمندان حرفه‌ای با مشاهده تنوع محصولات و کیفیت قابل‌ قبول آن از طرفداران پروپاقرص اونر هستند. مداد رنگی ۱۲ رنگ اونر برای رنگ‌آمیزی گزینه ایده‌آل است.

قطر نوشتاری باریک این محصول به ترسیم هر نقش و نگاری کمک می‌کند. اگر مانند بسیاری عزیزان در دسته دوست‌داران محیط ‌زیست قرار می‌گیرید پس برای انتخاب این محصول کافی است بدانید که چوب به‌ کار رفته در مدادرنگی اونر قابل بازیافت است و با اکونومی فضای سبز سازگار شده تا به محیط‌ زیست صدمه وارد نکند. بسته‌بندی این محصول در جعبه مقوایی صورت ‌گرفته که از قابلیت حمل آسان و کیفیت خوب برخوردار است.

مداد رنگی بنیتو ۲۴ رنگ

مداد رنگی بنیتو ۲۴ رنگ (جعبه فلزی)

مداد رنگی ۲۴ رنگ بنیتو یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین مداد رنگی‌های موجود در بازار است که می‌تواند در لیست ارزان‌ترین مداد رنگی‌ها قرار بگیرد. ایجاد رنگ‌های واضح و القای حس طبیعی موجب شده تا از نظر مرغوبیت به گران‌ترین برندهای مداد رنگی نزدیک شود. این محصول برای استفاده معمولی توسط کودکان و بزرگسالان قابل ‌استفاده‌ است. بدن شش وجهی ارگونومیک به‌ راحتی در دست قرار می‌گیرد و در طولانی‌ مدت در کاربر خستگی ایجاد نمی‌کند. مغز ۵/۲ میلی‌متر آن مقاوم است و به ‌راحتی شکسته نمی‌شود. جعبه فلزی به‌ کار رفته در آن موجب می‌شود تا سال‌ها اثر آن را در کنارتان مشاهده کنید.

مداد رنگی فکتیس ۱۲ رنگ

مداد رنگی فکتیس ۱۲ رنگ (جعبه فلزی)

رنگ‌های جذاب مداد رنگی ۱۲ رنگ فکتیس نقاشی کردن را برای کودکان دلپذیرتر می‌سازد. بدنه چوبی هر ۱۲ مداد رنگی به شکل شش ‌ضلعی طراحی ‌شده و از آن جا که یک طراحی ارگونومیک در میان نوشت‌افزارها محسوب می‌شود موجب شده تا در بهترین وضعیت در میان انگشتان قرار بگیرد. به واسطه شش ضلعی بودن این مدادها حتی هنگامی ‌که دستانتان عرق می‌کند قادر خواهید بود تا راحتی بیشتری در هنگام استفاده از آن احساس کنید. مهم‌ترین ویژگی مداد رنگی ۱۲ رنگ فکتیس شاید جعبه فلزی آن است که در گم نشدن مداد رنگی‌ها و مقاومت آن‌ها اهمیت دارد. درجه سختی مدادها HB است یعنی از نظر سختی، کم‌رنگ و پررنگ بودن معمولی هستند. این محصول با قیمت مناسب خود برای هر کودکی مناسب است.

مداد رنگی اسکول مکس ۱۲ رنگ

مداد رنگی اسکول مکس ۱۲ رنگ (جعبه مقوایی)

همه می‌دانیم اسکول مکس یک شرکت بزرگ در تولید لوازم‌التحریر است. در میان تمام این محصولات مداد رنگی‌های اسکول مکس با کیفیت خوب و قیمت مناسب از پرفروش‌ترین محصولات اسکول مکس هستند. مدادرنگی ۱۲ رنگ اسکول مکس دارای رنگ‌های شاد و درخشان برای کودکان است تا به ‌منظور طراحی، نقاشی و رنگ‌آمیزی از آن استفاده کنند. نوک آن در برابر هر شکستگی مقاوم است و بر روی کاغذ حرکت نرم و روان دارد. در ساخت این محصول طراحی ارگونومی به‌ خوبی رعایت شده تا کودک دلبندتان هنگام کشیدن نقاشی خسته نشود. رنگ‌دانه‌های باکیفیت و غنی از پراکندگی بالای رنگ به کودکان فرصت می‌دهد تا رؤیاهای خود را به تصویر بکشند. به منظور نگهداری مدادها از یک جعبه فلزی استفاده‌ شده که از کیفیت خوبی در برابر ضربه برخوردار است. در نهایت چوب خوش ‌تراش و نرم آن هر بیننده‌ای را ترغیب به خرید می‌کند.

خرید از فروشگاه آنلاین ال آی

رنگ‌آمیزی از سرگرمی‌های محبوب همه افراد به‌ خصوص کودکان است. مقاومت در برابر رنگ‌های جذاب و درخشان مدادهای چوبی در جعبه‌های فلزی و مقوایی زیبا و چشم‌نواز حتی برای افرادی که هیچ مهارتی در نقاشی ندارند کار سخت و دشواری است. بسیاری از ما برای یک ‌بارهم که شده به اندازه‌ کشیدن یک طرح کوچک برای تجربه لذت‌بخش نقاشی وسوسه شده‌ایم. حال که زندگی در دنیای پراسترس همگانی شده نقاشی با مداد رنگی شاید بهترین راه‌حل برای کاهش آن و حفظ آرامش باشد. همچنین تقویت قوه تخیل فرزندان نیز از دیگر مزایا آن است. فروشگاه اینترنتی ال آی ارائه‌دهنده ارزان ترین مداد رنگی‌ ها در تنوع تعداد و جعبه برای مشتریان عزیز امکان خریداری آن‌ها را در قیمت مناسب فراهم کرده‌ است. با مراجعه به سایت ثبت سفارش را نهایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید