لوازم تحریر

معرفی برند اونر و محصولاتش

برند اونر

چقدر با برند اونر و محصولاتش آشنایی دارید؟ چقدر از لوازم تحریر در طول سال استفاده می‌کنید؟ لوازم التحریر همواره یکی از ضروری­‌ترین ابزارها و لوازم بسیار کاربردی برای تحصیل در هر مقطعی است و دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان، معلمان و اساتید مختلف هم از این محصولات استفاده می­کنند.

حال با توجه به نیاز گسترده ای که در زمینه لوازم التحریر در کشور داریم، نیاز است که شناخت بیشتر و کاملتری از انواع برند­های معتبر لوازم­ تحریر ایرانی و خارجی داشته باشیم تا قادر باشیم بهترین و به صرفه­ترین خرید را انجام بدهیم. ما در این مقاله از فروشگاه اینترنتی لوازم ­التحربر ال آی علاوه بر آشنا ساختن شما با برند معتبر لوازم التحریر اونر سعی داریم تا در انتخاب یکی از بهترین و معتبرترین برند­های لوازم التحریر ایرانی به شما کمک کنیم.

همه چیز درباره برند اونر

برند معروف اونر (Owner) سال‌هاست که در زمینه طراحی و تولید لوازم‌التحریر فعالیت می­‌کند. این شرکت کره‌ای از اعتبار بسیار زیادی در بازار‌های جهانی بهره می‌برد. تولیدات منحصر­به­‌فرد این برند شامل انواع نوشت‌افزار و وسایل رنگ‌آمیزی در مدل­‌ها و طرح­‌های متنوع و رنگارنگ است و از طراحی محصولات تا بسته‌بندی آن‌ها، توجه ویژه‌ای به خلاقیت و نوآوری شده است.

برند اونر در طی سالیان متمادی همواره سعی کرده تا محصولاتی مقرون‌به‌صرفه همراه با کیفیت ساخت مناسب و مطلوب را به بازار‌های جهانی عرضه کند؛ درنتیجه لوازم‌التحریر تولیدی این شرکت معروف کره‌ای، برای عموم مردم و حتی حرفه‌ای‌ها بسیار مناسب و کاربردی است. نکته مهم و حائز اهمیت در مورد لوازم‌التحریر اونر، توجه ویژه به ایمنی این محصولات است. این ویژگی مهم و کاربردی سبب شده که این دسته از محصولات برای کودکان و نوجوانان هم کاملاً مناسب باشند. لازم به ذکر است که این برند موفق به کسب گواهینامه‌ها و استانداردهای بین‌المللی شده و در بسیاری از کشورها در پنج قاره به فروش می‌رسد.

در نظر داشته باشید که محصولات تولید شده در شرکت اونر در بازار ایران با تنوع بسیار بالایی عرضه می­گردد. این شرکت سعی دارد با بهره گیری از جدیدترین و بروزترین استانداردهای روز دنیا و تولید محصولات نوآورانه، منحصر­به فرد و باکیفیت هر روز بر مشتریان خود بیفزاید.

برند اونر

محصولات برند اونر

محصولات اونر در گروه‌های متعدد و متنوعی از نوشت افزار، لوازم التحریر، لوازم هنری و اداری طراحی و تولید می­‌شوند که برخی از این محصولات عبارتند از:

مدادنوکی: انواع اتود اونر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و بر خلاف سایر اتودها به‌مرورزمان خراب نمی‌شوند. همچنین اتود owner دارای طراحی ارگونومیک است و به همین جهت نوشتن طولانی‌مدت با آن خسته‌کننده و کسل­کننده نخواهد بود.

جامدادی: طراحی و تولید انواع جامدادی در طرح­ها، مدل­ها و سایز­های مختلف و گوناگون یکی دیگر از خدمات بی­نظیر برند اونر است که به مشتریان ارزانی داشته­‌است. داشتن فضای کافی و زیاد، طراحی شیک و کاربردی و نیز دوام بالای پارچه و زیپ‌ها از ویژگی‌های این دسته از محصولات هستند.

مداد: برند اونر، تولیدکننده انواع مداد مشکی، مدادرنگی و مدادهای اسکچ و طراحی در طرح­‌ها و مدل‌­های متعدد و گوناگون است. نوک نرم و روان، طراحی ارگونومیک و نیز مقاومت بسیار بالا و بی­‌نظیر در برابر شکستن از جمله مزایای این نوشت‌افزارها هستند.

ماژیک: انواع ماژیک خوشنویسی، سی دی، وایت برد و هایلایتر توسط این برند معروف طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌شوند که امکان استفاده طولانی‌مدت از آن‌ها و خشک نشدن را می‌توان ویژگی مشترک در همه آن‌ها دانست.

 خودکار و روان‌نویس: خودکار اونر در رنگ‌های مختلف و متنوع تهیه شده و بسیار روان و بدون قطعی می‌نویسد. همچنین شما می‌توانید انواع خودکار owner را با قطرهای مختلف و با بسته بندی­‌های شیک و زیبا از لوازم­ تحریر و نوشت­‌افزار فروشی­‌ها تهیه کرده و با خیالی آسوده با آن‌ها تمرین خوشنویسی کنید.

انواع نوک مداد فشاری، چسب، پاستل و مدادشمعی، تراش، قیچی، ‌لوازم مصرفی اداری، آبرنگ و گواش، پاک‌کن و غلط‌گیر، پرگار، کاغذ، بسته‌های لوازم‌التحریر، انواع رنگ‌های نقاشی، گچ، کاتر، ابزار بایگانی، جوهر و سایر لوازم از جمله محصولات باکیفیت و کاربردی دیگر این برند هستند.

مداد رنگی اونر

نمایندگی لوازم التحریر اونر owner

این نمایندگی معروف علاوه بر انواع مدادرنگی و جامدادی و روان نویس دیگر اقلام مدرسه همچون مداد، پاکن، تراش، خودکار، قیچی و … را نیز به کشور وارد کرده و به صورت بسته‌ای و کارتنی در بازار به فروش می­‌رساند. در واقع فروش این برند معتبر و شناخته‌­شده به دلیل اینکه کیفیت خوبی دارد بسیار عالی و بی‌نظیر است. شهرستان‌های زیادی از سراسر ایران انواع این اقلام را به صورت عمده خرید می­‌نمایند.

لازم به ذکر است که این مارک از تنوع بسیار بالایی در طراحی و تولید انواع متخلف لوازم التحریر اداری را نیز دارا است. برای مثال انواع گیره کاغذ از پرفروش­ترین لوازم التحریر­های اداری برند owner در ایران به­‌شمار می‌­رود. همچنین گفتنی است که در کنار این محصولات باکیفیت و منحصربه‌فرد و نیز برای کامل نمودن گروه محصولات تولیدی برند اونر مجموعه‌­ای کامل و بی­نظیر از انواع متعدد لوازم اداری از قبیل انواع ماشین حساب، منگنه، پایه چسب، کاتر، سوزن کش، گیره کاغذ ساده، گیره دوبل، قیچی و … نیز طراحی و تولید می­‌شوند.

قیمت محصولات اونر در بازار ایران

با توجه به کیفیت و کاربرد بی­نظیر محصولات برند اونر در مقایسه با سایر محصولات مشابه دیگر، قیمت محصولات اونر برای استفاده روزانه در مدرسه، دانشگاه و دفتر کار مناسب و مقرون بصرفه است. هنگام خرید اینترنتی محصولات اونر ممکن است در بازار آنلاین به قیمت‌های متفاوتی برخورد نمایید. اما باید به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که کالای مشابه را به عنوان کالای اصل خریداری نکنید! فروشگاه اینترنتی ال آی اصالت و سلامت فیزیکی کلیه محصولات عرضه شده را ضمانت می‌کند. همچنین این محصولات را با مناسب ترین قیمت در بازار عرضه می­‌نماید.

برند اونر

ایمنی و کیفیت محصولات اونر

ایمنی و کیفیت محصولات برند اونر Owner همواره بسیار مهم و حیاتی بوده‌ ­است. به همین دلیل است که تمام مشخصات مواد اولیه با جزئیات آن مطالعه می­‌شود. به جدیدترین تکنولوژی‌­های روز دنیا در تولید محصولات پایبند است تا کلیه استانداردهای بین المللی را در ایمنی و کیفیت محصولات اونر رعایت نماید. حاصل این تلاش، تولید گروه متعدد و متنوعی از محصولات بی خطر برای استفاده روزانه کودکان و بزرگسالان است.

مخاطب محصولات اونر چه کسانی هستند؟

مخاطب برند اونر و محصولات تولیدی آن فقط دانش آموزان و یا دانشجویان رشته­‌های گرافیک و معماری نیستند. بلکه ادارات خصوصی و دولتی، هنرمندان، مهندسان و دیگر اقشار جامعه را نیز شامل می‌­شود. محصولات اونر در بازارهای جهانی توانسته جایگاهی ممتاز برای خود دست و پا کند. همچنین در بازار ایران نیز طرفدارانی پیدا کرده است. این شهرت بی­‌نظیر به دلیل تولید انواع محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه این شرکت است.

محصولات برند اونر

خرید از فروشگاه ال آی

کیفیت و دوام بسیارخوب انواع لوازم‌ ­التحریر و نوشت ­افزار همواره مورد توجه همه اقشار جامعه از جمله دانش آموزان و دانشجویان بوده­‌است. از این رو خوب است بدانید که در هنگام تهیه و خرید انواع نوشت­‌افزار و لوازم التحریر از دارا بودن نشان استاندارد، اصالت کالا و همچنین بسته­‌بندی و قیمت این محصولات اطمینان حاصل فرمایید.

 شایان ذکر است که تنوع و گوناگونی انواع محصولات برند اونر در میان سایر برندهای ایرانی و خارجی فراوان است. از این رو ما به شما خرید از فروشگاه اینترنتی ال آی را پیشنهاد می­‌کنیم. این نکته را فراموش نکنید که تمامی محصولات این فروشگاه اینترنتی معتبر است. همچنین علاوه بر داشتن کیفیت بالا و کارایی بسیار مطلوب، قیمت مناسب‌تری نیز در مقایسه با سایر فروشگاه‌­های موجود در بازار دارند. پس با وجود ال آی دیگر دغدغه ای بابت تهیه انواع لوازم التحریر و نوشت ­افزار مورد نیازتان نخواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید