بازی فکری

داستان بزرگ‌ترین اسباب بازی فروشی دنیا

بزرگ‌ترین اسباب بازی فروشی دنیا

هفت طبقه در از اسباب بازی را تصور کنید! بازی‌های متنوع، صنایع دستی زیبا، اسباب بازی‌های متنوع و ترفندهای جادویی همگی در قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین فروشگاه اسباب بازی جهان جمع شده‌اند. Hamleys فروشگاهی جادویی برای کودکان و بزرگسالان در لندن محسوب می‌شود. اغلب با ورود به این مجتمع بزرگ با کارکنانی که لباس‌های جذابی دارند روبه‌رو می‌شوید. این فروشگاه برای خرید انواع هدیه کوچک و بزرگ مناسب است. در این مطلب به معرفی داستان بزرگ‌ترین اسباب بازی فروشی دنیا می‌پردازیم. اگر علاقه‌مند به دنیای اسباب بازی هستید با ما تا انتها همراه باشید.

تاریخچه‌ای مختصر از اسباب بازی فروشی Hamleys

اولین فروشگاه اسباب بازی به نام Ark Noah در سال ۱۷۶۰ در خیابان ریجنت توسط ویلیام حملی تاسیس شد. این فروشگاه زمان اندکی بعد از تاسیس به علامت و نشانه‌ای از شهر لندن تبدیل شد. Hamleys در زمان سلطنت ملکه ویکتوریا در سال ۱۸۸۱ افتتاح شد. از تمامی عروسک‌های متنوع گرفته تا قطارهای پر سروصدا و اتومبیل‌های پدالی در این فروشگاه وجود داشتند.

این فروشگاه اولین فروشگاهی است که نشانوظیفه سلطنتی را دریافت نموده است. Hamleys در طول جنگ جهانی دوم پنج بار مورد حمله بمباران قرار گرفت. بعد از تمام شدن جنگ جهانی دوم و آغاز رکود اقتصادی در سراسر دنیا در دهه ۱۹۲۰ این فروشگاه روزهای سختی را می‌گذراند. حتی در سال ۱۹۳۱ همیلز ناچار به تعطیلی شد. با گذشت زمان این فروشگاه به تعداد طبقات خود اضافه کرد و ۷ طبقه بزرگ پر از اسباب بازی را ایجاد نمود. این امکانات و داشتن انواع اسباب بازی برای هر گروه سنی باعث موفقیت روز افزون این فروشگاه شده‌اند.

Hamleys

هملیز قدیم و هملیز جدید

مالکیت هملیز در سال‌های اخیر تغییر کرده و افراد زیادی مالک آن شده‌اند. در سال ۲۰۰۳ شرکت ایسلندی Baugur Group این فروشگاه را خریداری کرد اما نتوانست موفقیت‌های آن را ادامه‌دار کند. با ورشکست شدن این شرکت ایسلندی فروشگاه Hamleys به رهن بانک لندزبانکی رفت. تا این که در سال ۲۰۱۲ یک خرده‌فروشی اسباب بازی فرانسوی به نام Groupe Ludendo این فروشگاه را نجات داد. هم اکنون این فروشگاه تحت مدیریت Reliance Industries قرار گرفته است.

امروزه زمانی که اسم لندن را می‌شنوید اولین چیزی که به خاطرتان می‌آید همیلز است. میلیون‌ها کودک از سراسر جهان در شعبه‌های مختلف این فروشگاه شادی و نشاط را تجربه می‌کنند.

بزرگ‌ترین اسباب بازی فروشی دنیا

این فروشگاه دارای ۷ طبقه بزرگ با راهروهای طولانی و پر از اسباب بازی است. صدای هواپیماهای پرنده، حباب‌های غول پیکر، اتومبیل‌های کنترلی و ربات‌ها در سراسر فروشگاه همیلز شنیده می‌شوند و این هیجان خالص است. فرض کنید با کودک خود در حال راه رفتن در یکی از راهروهای این فروشگاه هستید با دیدن یک ربات یا هواپیما بالای سر خود چه احساسی خواهید داشت؟ این فروشگاه فقط یک اسباب بازی فروشی معمولی و ساده نیست بلکه یکی از فضاهای تعاملی جهان برای تمامی کودکان است.

کارکنان Hamleys برای سرگرمی بچه‌ها و بزرگسالان در این فروشگاه لباس‌هایی در قالب شخصیت‌های معروف و جذاب کارتونی می‌پوشند و این برای کودکان بسیار جذاب است. حضور شخصیت‌های محبوبی همچون چارلی براون و اسنوپی از اتفاقات سورپرایز این کمپانی است.

بزرگ‌ترین اسباب بازی فروشی دنیا

دلایل محبوبیت فروشگاه Hamleys

این فروشگاه در سراسر دنیا نامی آشنا دارد. برای رسیدن به شهرت از دل بسیاری از محلات عبور کرده است. در ادامه شما را با دلایل محبوبیت بزرگ‌ترین اسباب بازی فروشی دنیا آشنا می‌کنیم:

توجه به کارکنان

این فروشگاه هر روزه به کارکنان خود پاداش می‌دهد! اما بزرگ‌ترین شادی این کارکنان پاداش‌های دریافتی روزانه نیست بلکه شادی و لبخند بچه‌ها در جستجوی پیدا کردن اسباب بازی موردنظر خود است.

برگرداندن نوستالژی

نوستالژی از دست رفته دوران کودکی در این فروشگاه زنده شده است. در این مجموعه کسی به هزینه اسباب بازی‌ها اهمیتی نمی‌دهد چرا که بسیاری از فروشگاه‌ها در سطح شهر وجود دارند که قیمت‌های کم‌تری دارند. این فروشگاه جادوی دوران کودکی را بازسازی می‌کند.

معماری فروشگاه

هر طبقه همیلز دارای یک موضوع خاص است و شما با گذر از راهروهای آن با نمایش‌های زنده روبه‌رو می‌شوید. یک طبقه پر از عروسک، یک طبقه دیگر اکشن فیگور و طبقه‌ای با حیوانات عروسکی پر شده‌اند.

hamleys

تنوع زیاد اسباب بازی‌ها

شما در فروشگاه همیلز لندن هرچیزی بخواهید پیدا خواهید کرد. در ادامه لیستی از اسباب بازی‌های موجود بزرگ‌ترین اسباب بازی فروشی دنیا را بیان کرده‌ایم:

  • اسباب بازی‌های فلزی شامل اتوبوس، هواپیما، اتومبیل
  • اسباب بازی خانواده شیروانی
  • اسباب بازی باربی
  • سه پایه‌های آبرنگ Hamleys
  • تجهیزات هری پاتر از قبیل کیپ، نقشه و چوب جارو
  • اسباب بازی‌های الکترونیکی
  • منبت‌کاری و پازل
  • اسباب بازی‌های زنده کوچک
  • نوزادان جیر جیر
  • بلوک‌های ساختمانی
  • اسباب بازی PAPO
  • اسباب بازی‌های شگفت انگیز LOL
  • اسباب بازی‌ها و عروسک‌های دیزنی

 

Hamleys

سوغاتی در کنار اسباب بازی

اگر به لندن برای مسافرت مراجعه نموده‌اید و قصد خرید سوغاتی دارید از غرفه‌های تی شرت یا ژاکت با نمادهای امضا شده لندن و خرس هملی دیدن کنید.

لوازم تحریر

حتی در کنار اسباب بازی انواع برندهای مختلف و معروف لوازم تحریر را مشاهده خواهید کرد. از جامدادی گرفته تا کتاب‌های مجله، برچسب‌ها، کیف‌ها و … در این فروشگاه وجود دارند.

زمانی که به فروشگاه HAMLEYS مراجعه کردید این کارها را انجام دهید!

اگر فرصتی پیش آمد و به فروشگاه همیلز مراجعه کردید حتما کارهایی که در ادامه بیان می‌کنیم را انجام دهید:

آشنایی با خانواده سلطنتی با مدل‌های مختلف لگو

ورود به دنیای جادوگرانه هری پاتر در طبقه پایین فروشگاه

استودیو برادران وارنر

ساخت خرس هملی در طبقه سوم در انتهای سالن را تجربه کنید. تمام عروسک‌ها و عروسک‌های معمولی Build a Bear به همراه مجموعه‌ای از لباس‌های خاص لندنی از جمله لباس پلیس بابی لندن، لباس Beefeater گارد کاخ لندن با کلاه خرس و … در این طبقه وجود دارند.

شیرینی‌های pin n mix در طبقه پنجم را حتما امتحان کنید. در کنار خرید اسباب بازی بسیار دل نشین و خوشمزه است.

Hamleys

خرید از فروشگاه اینترنتی ال آی

در این مطلب از فروشگاه اینترنتی ال آی شما را با داستان بزرگ‌ترین اسباب بازی فروشی دنیا آشنا نمودیم و قدمی در این فروشگاه زدیم. در صورت داشتن هرگونه سوال در این خصوص می‌توانید با کارشناسان تیم تماس بگیرید. این مجموعه تلاش نموده است تمامی بازی‌های مناسب سن کودکان شما را تامین نموده و در دسترس شما قرار دهد. برای انتخاب هر کدام از بازی‌ها و اطلاع در خصوص مشخصات محصول می‌توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید