بازی فکری

معرفی 10 اسباب بازی پسرانه

اسباب بازی پسرانه

در این مقاله از فروشگاه ال آی که بیش از صد بازی و محصولات لوازم تحریر را به شما عزیزان عرضه می‌‌‌کند؛ قصد معرفی 10 عدد بازی فکری و اسباب بازی پسرانه مهیج برتر رده‌‌های سنی مختلف را داریم. شما با قرار دادن این اسباب بازی‌‌‌ها در اختیار فرزند‌‌‌تان به آینده او کمک شایانی خواهید کرد.

شاید شما هم به بازیگوشی بیشتر پسر‌ بچه‌‌‌ها تا دختر بچه‌‌‌ها پی برده باشید! شیطنتی که گاهی والدین نمی‌‌‌توانند آن را کنترل کنند! به طور کلی کودکان نمی‌‌‌توانند احساسات خود را بیان کنند و برای بیان آن دست به کار‌‌‌های عجیب و غریب می‌‌‌زنند. خصوصا پسر بچه‌‌‌ها که دارای حس بازیگوشی بیشتری هستند. خرید اسباب بازی برای بچه‌‌ها راهی برای تخلیه احساسات و هیجانات آن‌‌‌ها می‌‌باشد. علاوه بر این کار باعث تقویت و رشد روانی، اخلاقی، جسمی و حرکتی فرزندتان نیز خواهد شد.

اسباب بازی پسرانه

بازی‌‌‌ها به دو صورت تک نفری و گروهی هستند که هر کدام مزیت‌‌های خاص خود را دارند به عنوان مثال بازی‌های گروهی منجر می‌‌‌شود فرزندتان طعم کار گروهی را بچشد و بفهمد که کار و عمل او در گروه بر دیگران و کار و عمل دیگران بر سرنوشت بازی او تاثیر‌‌‌گذار است! این نتیجه باعث تقویت رفتار اجتماعی او خواهد شد! از طرفی روانشناسان می‌‌‌گویند که کودکان از طریق بازی کردن، تفکرات خود را به نمایش می‌‌گذارند که والدین بعد از کشف تفکرشان می‌‌‌توانند با تدبیر درست خود، آن را جهت‌‌‌دهی کنند و به سمت و سوی رفتار خوب بکشانند! بنابراین توصیه می‌‌شود که از بازی کردن فرزندتان غافل نشوید به ویژه بازی‌‌های فکری! اسباب آن را فراهم کنید تا با این کار به تقویت رفتار و جسم جگر گوشه‌‌‌تان بپردازید.

۱_ بازی فکری مافیا

اولین معرفی از لیست اسباب بازی پسرانه بازی مافیا است. بازی فکری مافیا گرچه بازی گروهی است و گاه دختران نیز در آن شرکت می‌‌‌کنند. اما به دلیل اینکه در آن روحیه خشن و هیجانی زیادی گنجانده شده، نوجوان و جوانان پسر به آن علاقه بیشتری دارند. به طوری که امروزه به یکی از محبوب‌‌‌ترین بازی‌‌‌ها در میان پسران رده سنی بالای ۱۴ سال، تبدیل گشته است. این بازی مهیج به صورت گروهی انجام شده که در آن باید شهروندان تمام سعی و تلاش خود را بکنند تا افراد مافیا را شناخته و از شهر خارج کنند.

در این بازی می‌بایست افراد احساسات خود را کتمان، حواس خود را جمع و زبان بدن خود را کنترل کنند که این عوامل  باعث افزایش مهارت‌‌های شنیداری، استدلالی، تکلم و تیز‌‌هوشی فرزندتان خواهد شد. این بازی علاوه بر بالا بردن سطح آدرنالین خون و چشاندن طعم بی‌‌نظیر هیجان برای تقویت ذهن و هوش کودکان نیز بسیار مناسب خواهد بود.

 

خرید بازی فکری مافیا نسخه اصلی با قیمت ویژه!

بازی فکری وستروس

۲_ بازی فکری وستروس

نوعی دیگری از بازی‌‌‌های مهیج فکری که در رده بازی مافیا قرار می‌‌‌گیرد و مناسب گروه سنی ۱۲ سال به بالا است بازی فکری وستروس می‌‌باشد. چنانچه کودک شما به بازی‌‌هایی هم‌‌چون مافیا علاقه‌‌‌مند است، خرید وستروس را در اولویت قرار دهید.

در این بازی گروهی و نفس‌‌‌گیر وستروس جنگ و مبارزه‌‌ای بین سپاه خیر و سپاه شر است که در پی این بازی به تقویت مهارت‌‌‌های اجتماعی و تصمیم‌‌‌گیری و قدرت تحلیل و استدلال پسر‌‌‌تان کمک خواهید کرد‌.

 

خرید بازی فکری وستروس با قیمت ویژه از فروشگاه ال آی.

بازی فکری کندو

۳_ بازی فکری کندو

بازی کندو همانند شطرنج یک بازی استراتژیک است که تفکر منطقی را می‌‌‌طلبد. در این بازی دو نفره مناسب ۹ سال به بالا با تقسیم مهره‌‌‌های سیاه و سفید با تم حشرات‌‌‌ بین دو بازیکن به صورتی که هر فرد ۲ مهره عنکبوت، ۳ مهره مورچه، ۲ مهره سوسک و ۱ مهره زنبور ملکه را دارا باشد، بازی شروع می‌‌‌شود.

این بازی قوانین خاص خود را دارد که هدف اصلی آن قرار نگرفتن مهره‌‌های غیر هم‌‌‌رنگ در کنار هم است. این بازی باعث افزایش قدرت تفکر و حواس دلبند‌‌‌تان خواهد شد.

 

برای خرید بازی فکری کندو با تخفیف اینجا کلیک کنید.

 

بازی میخ و چکش

۴_ بازی میخ و چکش

بازی میخ و چکش برای کودکان ۱ تا ۳ سال مناسب است. خرید این اسباب بازی در این سن برای پسر‌‌‌بچه‌‌ها باعث تقویت و جهت‌‌‌دهی خلق و خوی پسرانه آن‌‌‌ها خواهد شد. این بازی دارای ده قطعه پلاستیکی در اشکال شش‌‌‌پر، استوانه، مستطیل، مربع، مثلث، چکش و یک صفحه مخصوص است که کودک باید هر شکل را در صفحه پیدا کند و با ضربه زدن چکش آن را جای‌‌گزاری کند؛ این بازی منجر به تخلیه هیجان، تقویت ماهیچه‌‌ها، بهبود هماهنگی چشم و دست، آشنایی با اشکال هندسی و رنگ و … خواهد شد. این بازی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید اسباب بازی پسرانه است.

 

برای خرید بازی میخ و چکش اینجا کلیک کنید.

 

عمو پولدار

۵_ بازی عمو پولدار

بازی ۴ نفره شاد و مهیج عمو پولدار مناسب کودکان ۸ سال به بالا است. یکی از موثر‌‌‌ترین بازی‌‌‌ها در رشد جسمی و ذهنی کودکان است. بازی فکری عمو پولدار دارای ۴ مهره رنگی، ۱ تاس، ۴۲ کارت، صفحه بازی و یک دی وی دی انیمیشن است. با توجه به قوانین خود در گروه‌‌های ۲ و ۴ نفره اجرا می‌‌شود.

این بازی کارت و تاس دارای ویژگی‌‌‌های مثبت بسیاری هم‌‌چون افزایش اعتماد به نفس، افزایش قدرت تخیل، افزایش مهارت‌‌های خلاقیتی، رشد اجتماعی، تقویت هوش، کاهش ابتلا به آلزایمر و … است که علاوه بر پسر بچه‌‌ها، توصیه می‌‌شود دختران هم بازی کنند.

 

خرید بازی فکری عمو پولدار با تخفیف ویژه از فروشگاه ال آی!

اسباب بازی بولینگ

۶_ اسباب بازی بولینگ

بازی جذاب و بین‌‌‌المللی بولینگ که مناسب تمام گروه‌‌های سنی است، دارای طرفدار‌‌های خاص خود می‌‌‌باشد. این بازی با داشتن ۶ پین بولینگ، ۲ توپ و ۴ حلقه پلاستیکی دارای ۲ نوع مختلف بازی است؛ یک نوع پرتاب حلقه به دور بولینگ و نوع دیگر پرتاب توپ به سمت بولینگ‌‌ها می‌‌باشد. این بازی با قدمت هزار ساله منجر به افزایش تمرکز، تحرک، تطابق چشم و دست، قدرت بدنی و … خواهد شد. درست است این بازی جزء اسباب بازی پسرانه معرفی کردیم اما همه کودکان این بازی را دوست دارند.

خرید بازی اسباب بازی بولینگ با قیمت ویزه از فروشگاه ال آی.

 

گبه بازی

۷_ بازی گبه بازی

بازی 2 نفره مهیج و شاد گبه بازی از بازی patchwork الهام گرفته شده و برای تمام رده‌‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان مناسب می‌‌‌باشند. این بازی شامل چند صفحه مخصوص است که با توجه به قوانین خاص، اجرا می‌‌گردد و در پایان آن باعث تقویت اعتماد بنفس و تقویت حافظه کوتاه مدت فرزند‌‌تان خواهد شد.

برای خرید بازی گبه بازی اینجا کلیک کنید.

بازی فکری لوکوموتیو

۸_ بازی فکری لوکوموتیو

بازی جذاب و هیجانی است که تعداد بازیکن‌‌‌های آن از ۲ تا ۵ نفر متفاوت می‌‌‌باشد. قوانین خاص خود را دارد که هنگام خرید درون جعبه آن به عنوان راهنما قرار داده‌‌اند. به طور کلی اهداف این بازی شگفت‌‌‌انگیز آموزش هر چه بیشتر تمرکز و دقت و سرعت عمل فرزند‌‌‌تان خواهد بود. بنابراین توصیه می‌‌شود آن را برای فرزند خود تهیه کنید! البته نا‌‌‌گفته نماند که برای تمامی رده سنین نیز مناسب است.

 

خرید بازی لوکوموتیو با قیمت تخفیف‌دار اینجا کلیک کنید.

 

لگو 45 قطعه

۹_ بازی لگو ۴۵ قطعه

لگو ۴۵ قطعه یا همان هم‌‌‌چین‌‌‌ها یا به اصطلاح عامیانه، آجر بازی مناسب کودکان خردسال می‌‌‌باشد. این بازی از مواد نو و مرغوب و با رنگ‌‌‌های درخشان ساخته شده است. هدف آن افزایش قدرت تخیل ذهن، خلاق‌‌‌تر شدن و تفکر بهتر، رشد ذهنی و تقویت حواس پنجگانه، تقویت حس اعتماد به نفس و رشد خلاقیت، مهارت حل مساله و درک مفهوم کودکان است.

گرچه اکثر مادران آن را برای پسر بچه‌‌هایشان تهیه می‌‌کنند اما ما توصیه می‌‌کنیم که به جای عروسک به دختران خود بازی لگو ۴۵ قطعه را هدیه دهید تا به نتایج مفید زیادی دست یابند.

 

خرید بازی لگو 45 قطعه از فروشگاه اینترنتی ال آی.

بازی فکری جنگ شاهان

۱۰_ بازی فکری جنگ شاهان

آخرین معرفی از لیست اسباب بازی پسرانه بازی فکری جنگ شاهان است. این بازی با سطح بالای ترشح آدرنالین جزو بازی‌‌های استراتژیک مناسب ۸ سال به بالا است. در این بازی که دارای ۶۰ مهره با سه رنگ مختلف که نماد فرمانده، پیاده نظام و سوار‌‌‌کار است. دو بازیکن با داشتن ۳۰ مهره و رعایت قوانین باید سعی کنند، آرام آرام تک تک مهره‌‌‌های حریف را از میدان بیرون کنند تا برنده شوند! اهداف کلی ساخت این بازی افزایش دقت و تمرکز، تقویت حافظه بصری و ایجاد اعتماد بنفس در کودکان رده ۸ سال به بالا می‌‌‌باشد.

جهت خرید بازی فکری جنگ شاهان اینجا کلیک کنید.

خرید از فروشگاه اینترنتی ال آی

شاید شما هم در این سن هنوز بعضی از اسباب بازی‌‌‌های کودکانه خود را به یاد داشته باشید! زیرا با آن‌‌‌‌ها زندگی کرده‌‌‌اید و باعث تقویت بسیاری از رفتار‌‌های عقلی و جسمی در شما شده است. بنابراین برای کودکان خود موقعیت‌‌‌هایی جهت بازی کردن، فرقی هم نمی‌‌‌کند چه نوع بازی، تک نفره یا دو نفره یا دورهمی؛ فراهم کنید!

بازی کردن در کودکان منجر به حل مسئله و آشنا شدن و فراگرفتن علت و معلول هر پدیده‌ای، آموزش و درک چگونگی سازش و بازی با دیگران، توسعه مهارت‌های حرکتی که برای خود کودک هنوز ناشناخته و جدید است، پرورش خلاقیت و قوه تخیل‌‌‌شان، کشف استقلال و رشد عزت نفس مثبت در آن ها و … خواهد شد.

شما می‌‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ال آی با داشتن بیش از صد نوع بازی برای رده‌‌‌های سنی مختلف، اسباب بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید. سایت ال آی برای هر یک از بازی‌‌‌های خود مطلبی جهت مطالعه شما عزیزان که شامل توضیح نحوه بازی، محتویات و اهداف کلی سازنده است، تهیه نموده که شما با خواندن آن بهتر می‌‌‌توانید تصمیم بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید