لوازم تحریر

بهترین ماژیک‌های هایلایت

بهترین ماژیک های هایلایت

لوازم تحریر به طور کلی به ابزاری گفته می‌شود که کمک می‌کنند تا بتوانیم تحصیل کنیم. از اصلی‌ترین ارکان تشکیل دهنده لوازم تحریر می‌توان نوشت افزارها را نام برد. دفتر، مداد، خودکار، ماژیک و… از سری نوشت افزارهای کاربردی می‌باشند. تمامی این ابزار به نوعی ما را در روند آموزش یاری می‌رسانند. یکی از نوشت افزارهایی که برای بالا بردن کیفیت مطالعه کردن و فراگیری علوم مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد ماژیک‌ هایلایت است. این ماژیک‌ها سبب برجسته سازی مطلب مهم می‌شود. این ماژیک کیفیت یادگیری را بالا برده و سبب دسترسی آسان به مطالب مد نظر می‌شود. در ادامه بیشتر به این مسئله می‌پردازیم و بهترین ماژیک‌ های هایلایت را به شما معرفی خواهیم کرد.

فروشگاه ال آی با ارائه مقالات مفید در زمینه لوازم تحریر، به عنوان راهنما در کنار مخاطبان عزیز خود است. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 

ماژیک هایلایت و کاربرد آن

ماژیک‌های هایلایت، ماژیک‌های شفافی هستند که برای برجسته کردن مطالب مهم، مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع این ماژیک تنها برای علامت گذاری خطوط کتاب یا نوشته طراحی شده است. هایلایت کردن مطالب در هنگام مطالعه سبب بالا بردن تمرکز می‌شود. البته نکته اساسی‌تر این است که با برجسته کردن نقاط قابل اهمیت، می‌توان مروری آسان در کمتر زمان داشت. دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، مربیان و در بسیاری از شرکت‌ها و ادارات این ماژیک‌ها استفاده می‌‍‌کنند.

 

انواع ماژیک‌ هایلایت و رنگ‌های آن

 

قبل از معرفی بهترین ماژیک‌ های هایلایت بهتر است با انواع آن آشنا گردید. به این صورت می‌توانید ماژیک مورد نظر خود را براساس نوع خریداری کنید. ماژیک مایع، ژله‌ای و مدادی سه نوع از ماژیک‌های هایلایت هستند. البته لازم است بدانید ماژیک‌ها براساس نوک گرد، تخت و تیز نیز تقسیم بندی می‌شوند.

ویژگی ماژیک هایلایت مایع:

این ماژیک‌ها طوری ساخته شده‌اند که به زودی خشک نمی‌شوند و معمولا دارای ضخامتی با 2 یا 5 میلی‌متر می‌باشند. ماژیک‌های مایع بین 3 تا 30 ثانیه زمان برای خشک شدن جوهر بر روی کاغذ نیاز دارند. برخی از مدل‌های ماژیک مایع به راحتی از روی پارچه نیز پاک می‌شوند. یکی دیگر از مزایای این ماژیک رنگ پس ندادن بر روی صفحات دیگر است.

ویژگی ماژیگ هایلایت ژله‌ای:

 

بهترین ماژیک های هایلایت

 

ماژیک‌های ژله‌ای هایلایت از جوهر ژله‌ای تهیه شده‌اند. این ماژیک‌ها هرگز خشک نخواند شد و یا بسیار دیر خشک می‌شوند. نوک ماژیک ژله‌ای معمولا 3 تا 9 میلی‌متر است. لازم است بدانید این نوع ماژیک لکه کوچکی بر صفحات بعدی شما بر جای خواهد گذاشت.

ویژگی ماژیک هایلایت مدادی:

ماژیک هایلایت مدادی یا مداد هایلایت دارای نوک بسیار ظریفی هستند. این ماژیک‌ها برای خطوط ریز قابل استفاده هستند. یکی از ویژگی‌های اصلی این نوع هایلایترها لک نشدن کاغذ صفحات بعدی و زود خشک شدن جوهر است.

 

معرفی بهترین ماژیک‌ های هایلایت

درست است که ماژیک‌های هایلایتر فراوانی در بازار به چشم می‌خورد. اما برای خرید ماژیک مناسب بهتر است با کیفیت‌ترین آن‌ها را تهیه کنیم. خرید ماژیک نا مناسب سبب کاهش خوانایی و جوهر پس دادن می‌شود. برندهایی که در ادامه معرفی می‌شود همگی معتبر و استاندارد هستند.

بهترین ماژیک‌ های هایلایت عبارتند از:

  • فابرکاستل
  • استابیلو
  • استلدر
  • اونر
  • پنتر

 

بررسی ماژیک هایلایتر فابرکاستل

بهترین ماژیک های هایلایت

فابرکاستل یکی از معروف‌ترین برندهای نوشت افزار است. این برند آلمانی با سال‌ها تجربه و کیفیت بالای محصولات یکی از مورد اعتمادترین برندها شناخته می‌شود. ماژیک‌های فابرکاستل نیز در دو نوع گرد و تخت در بازار موجود می‌باشند. ماژیک‌های این برند براساس مدل دارای قابلیت شستشو، شارژ مجدد، رنگ‌های متنوع و قطر نوشتاری مخصوص به خود هستند. جنس نوک ماژیک هایلایت‌های فابرکاستل از نمد است و نوع جوهر بسیار مرغوب می‌باشد. این جوهر زود خشک می‌شود و هرگز رنگ پس نمی‌دهد.

 

معرفی ماژیک هایلایتر استابیلو

بهترین ماژیک های هایلایت

به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین ماژیک های هایلایت دنیا برند استابیلو است. استابیلو نیز برندی آلمانی است که از پیشگامان عرصه تولید انواع لوازم تحریر و ادرای می‌باشد. یکی از ویژگی‌های متمایز کننده این برند خلاقیت و تنوع بسیار بالای محصولات تولیدی است. امتیاز ماژیک هایلایترهای استابیلو عدم خشک شدن در معرض هوا تا 3 ساعت است. نوک تمامی ماژیک‌های این برند از نمد هستند و قابلیت شستشو و شارژ مجدد آن نیز متغییر می‌باشد.

 

بررسی ماژیک هایلایتر استدلر

بهترین ماژیک های هایلایت

برند استدلر نیز از برندهای اصیل آلمانی است که از سال 1662 میلادی آغاز به کار کرده است. برند استدلر از بدنه‌های مقاوم و نوک نمدی مرغوب و آزمایش شده‌ای ساخته شده است. این ماژیک در برابر نور و ضربه مقاومت بالایی دارد. درب گیره دار ماژیک هایلایتر استدلر و همچنین سرعت خشک شدن جوهر بر روی کاغذ از ویژگی‌های این ماژیک است. البته مهم‌ترین امتیاز ماژیک استدلر مخزن جوهر بسیار بزرگ است.

 

بررسی ماژیک هایلایتر اونر

بهترین ماژیک های هایلایتاونر شرکتی کره‌ای است که بیشتر به تولید نوشت افزار می‌پردازد. این برند از سری شناخته شده‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات به خصوص خودکار و ماژیک را تولید می‌کند. برند اونر با توجه به محصولی فوق العاده و استانداری که تولید می‌کند، قیمت مناسبی دارد. تنوع بالای رنگ و مدل نیز دست مشتری را برای انتخاب باز گذاشته است. ماژیک‌های اونر جوهر خوبی دارند که بوی آن کم است و زود خشک می‌شود. نوک این ماژیک‌ها از الیاف پلی استر و یا نمد می‌باشد.

 

بررسی ماژیک هایلایتر پنتر

بهترین ماژیک های هایلایت

تاکنون بهترین ماژیک‌ های هایلایت خارجی را آوردیم. برند پنتر یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی است. برند پنتر چندین دوره کار آفرین نمونه ایران شده است و دارای گواهینامه استاندارد از اتریش می‌باشد. این برند ایرانی ماژیک‌ هایلایت‌های فوق العاده‌ای را روانه بازار می‌کند. برند پنتر گواهینامه نوشت افزار آنتی باکتریال دارد. ماژیک‌های پنتر نیز، حساسیت زا نیستند، دیر خشک می‌‍شوند، لک بر جای نمی‌گذارند و براساس قیمت جوهر زیادی دارند.

 

ماژیک هایلایت خوب را از کجا بخریم؟

فروشگاه اینترنتی ال آی با هدف ارائه کالای برتر به مشتری راه اندازی شده است. این بدان معناست که در ال آی دست بر روی هر محصولی که بگذارید از کیفیت بالایی برخوردار است. تنوع محصول به خصوص ماژیک در فروشگاه ما بسیار بالاست. شما می‌توانید ماژیک هایلایتر استاندارد خود را از ما تهیه کنید. در صورت عدم رضایت محصول تا 10 روز ضمانت بازگشت کالا خواهد داشت. چنانچه خرید بالای 300 هزارتومان داشته باشید هزینه ارسال به عهده فروشگاه می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید