لوازم تحریر

برند پنتر و محصولاتش

برند پنتر

آیا شما هم نام برند محبوب پنتر به گوشتان خورده است؟ در این مقاله از وبسایت ال ای قصد داریم به معرفی یکی از برترین برندها در حوزه لوازم تحریر و نوشت افزار یعنی برند پنتر بپردازیم و سپس به طور خلاصه، با محصولاتی که این شرکت تولید و عرضه می‌کند آشنا شویم. برای آنکه از برند پنتر بیشتر بدانید با ما تا انتها، همراه باشید.

از برند پنتر بیشتر بدانید!

بسیاری از افراد بر این باوراند که پنتر یک برند خارجی است. درحالیکه اینگونه نبوده و بر خلاف باور بسیاری از مردم، پنتر یک برند ایرانی بسیار موفق در حوزه نوشت افزار و لوازم تحریر است.

شروع فعالیت حرفه‌ای و کاری شرکت عالی تحریر پارسیان که با نام تجاری پنتر شناخته می‌شود، از سال 1389 است. از آن زمان تا کنون به عنوانی برندی قدرتمند و برتر، در زمینه تولید و عرضه انواع لوازم تحریر و نوشت افزار فعالیت دارد.

محصولات تولیدی شرکت پنتر مزایای زیادی دارد. از مهمترین مزیت‌ها می‌توان به کیفیت مطلوب اجناس، قیمت مناسب و پاسخ گویی سریع و به موقع اشاره کرد.

ماژیک پنتر

مزایای منحصر به فرد برند پنتر چیست؟

برند پنتر دارای محاسن و ویژگی‌هایی است که آن را از سایر رقبا متمایز کرده است. این مزایا و ارزش‌ها عبارتند از:

  • طراحی اجناس مطابق با نیاز مصرف کنندگان و تحقیقات میدانی
  • فضای کاری خلاق و نوآورانه به جهت ارتقا کیفیت خدمات و محصولات
  • توجه اساسی و ویژه به بحث کیفیت تولیدات، استانداردهای ملی و ایمنی محصولات
  • شناخت بازار و نیازهای مشتریان و توجه ویژه به منافع مشتریان بر اساس اولویت بندی صورت گرفته

لازم به ذکر است برند پنتر از بدو تاسیس تا به امروز توانسته جوایز و افتخارات متعددی را در سطح ملی و بین‌المللی کسب کند که این موضوع نشان از برتری و توانمندی این مجموعه بزرگ دارد.

برند پنتر

معرفی محصولات پنتر

شرکت پنتر مجموعه ای معتبر و بزرگ است که برای جلب رضایت مشتریان خود، روز به روز بر وسعت سبد محصولات تولیدی اش افزوده می شود.
در این بخش قصد داریم به معرفی جامع و کامل محصولات پنتر بپردازیم تا بدانید که این مجموعه دقیقا چه چیزهایی تولید می کند.

دفتر: دفتر A5 و A6

آبرنگ و گواش: 6 و 12 رنگ

پنتر کیدز: ماسه بازی جادویی Magic sand play، پوشرنگ گواش

تراش: مداد تراش ساده، یدک مداد تراش برقی، مداد تراش رومیزی

مداد رنگی پنتر: مداد رنگی بسته مقوایی، بسته فلزی تخت، بسته فلزی استوانه ای

مداد شمعی: مداد شمعی با غلاف چرخشی، پاستل روغنی ابریشمی، پاستل گچی

ماژیک پنتر: ماژیک سی دی دو طرفه، ماژیک وایت برد، ماژیک پرمننت، انواع ماژیک نقاشی

گیره کاغذ: گیره دوبل مشکی، گیره کاغذ رنگی، گیره کاغذ نقره ای، گیره کاغذ رنگی متالیک

مداد: مداد مشکی Multi Use، مداد مشکی Jungle Series، مداد مشکی Art Series، مداد قرمز  Checking

علامت زن: ماژیک علامت زن Pastel، ماژیک علامت زن Classic، ماژیک علامت زن Slim، ماژیک علامت زن کوچک معطر

خودکار پنتر: انواع خودکار شامل خودکار فوق روان نانو آنتی باکتریال، خودکار سمی ژل، خودکار فشاری 4 رنگ، روان نویس نوک نمدی، خودکار ژل فشاری

چسب: چسب ماتیکی، چسب مایع شفاف، چسب مایع شفاف دوسر، چسب شفاف، چسب سیلیکون، چسب سفید، چسب مایع شفاف، چسب هنری سه بعدی، چسب نواری

پنتر محصولات دیگری نیز دارد که عبارتند از: مداد مکانیکی، مغز مداد مکانیکی، جامدادی، پاک کن، لاک غلطگیر، منگنه، نوت استیک، کاتر، قیچی، پرگار و خط کش، تمیزکننده.

برند پنتر و محصولاتش

نکات مهم هنگام خرید نوشت افزار پنتر

اگر قصد خرید انواع نوشت افزار و لوازم تحریر را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که قبل از سفارش، نکات مطرح شده زیر را مد نظر قرار داده تا با رضایت کامل خرید خود را انجام دهید.

  1. به هنگام خرید هرگونه لوازم تحریر و نوشت افزار پنتر، بهتر است سن شخصی که می‌خواهید برای او خرید کنید را مد نظر قرار داده و با توجه به نیاز و علایق وی، مناسب‌ترین گزینه موجود را تهیه کنید.
  2. دفترهای سیمی و دارای جلد سخت پنتر، مقاوم‌تر از دیگر دفاتر بوده و برای کودکانی با سنین پایین، گزینه بهتری هستند.
  3. به نرمی و راحتی مداد و خودکار در دست و روان بودن آن بر روی کاغذ دقت کنید.
  4. از آنجایی که مداد تراش جزو ملزومات مورد نیاز کودکان به حساب می‌آید، برای جمع‌آوری راحت‌تر تراشه‌های مداد، پیشنهاد می‌گردد از مداد تراش مخزن‌دار استفاده کنید.
  5. داشتن یک جامدادی زیبا و سبک برای حمل آسان و راحت نوشت افزارهای دانش آموزان و کودکان ضروری است، ولی بهتر است هنگام سفارش به سایز، گنجایش و طرح آن دقت لازمه را داشته باشید.
  6. به طور کلی، هنگام خرید لوازم تحریر برای کودکان و فرزندان، بهتر است به مفید بودن و کاربردی بودن لوازم تحریر بیشتر از قیمت آن توجه کنید و در نظر داشته باشید که صرف گران بودن یک محصول، دلیل بهترین بودن آن نیست.

محصولات پنتر

خرید محصولات برند پنتر از فروشگاه ال ای

سرما و گرما اذیتتان می‌کند؟ دچار کمبود وقت هستید؟ حوصله ماندن در ترافیک را ندارید؟ در چنین مواقعی بهترین راه، خرید اینترنتی از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است.

برای مثال اگر مایلید که از نوشت افزار و محصولات برند پرطرفدار پنتر استفاده کنید، می‌توانید در چند دقیقه، از طریق فروشگاه ال ای خرید خود را انجام دهید. این فروشگاه به صورت تخصصی در زمینه عرضه و فروش انواع نوشت افزار و لوازم تحریر فعالیت می‌کند. برای سفارش کلیه محصولات برند پنتر می‌توانید با یک کلیک، اجناس مورد پسند خود را به سبد خرید اضافه کرده و با پرداخت لحظه ای، خرید خود را نهایی کنید.

لازم به ذکر است که فروشگاه ال ای برای آن دسته از مشتریان عزیزی که مبلغ کل سفارش و خریدشان بیش از 400 هزار تومان باشد، ارسال رایگان در نظر گرفته است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت، اجناس مورد نظرتان را سفارش داده و در سریعترین زمان ممکن آن را درب منزلتان تحویل بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله از وبسایت آنلاین Elie سعی کردیم شما را با برند محبوب و پرطرفدار پنتر و محصولات تولیدی‌اش در زمینه لوازم تحریر و نوشت افزار آشنا کنیم تا اگر قصد خرید داشتید، با شناخت کافی بتوانید بهتر و راحتتر تصمیم بگیرید. تمامی محصولات ما دارای ضمانت بازگشت 10 روزه کالا می‌باشند. همچنین ارسال برای خریدهای بالای 400 هزار تومان به سرار ایران رایگان می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید