لوازم اداری

بهترین مارک زونکن

بهترین مارک زونکن

تا چه اندازه با بهترین مارک زونکن آشنایی دارید؟ اگر قصد خرید عمده و یا جزئی زونکن را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ مارک‌ها و برندهای معروف و شناخته شده بروید. در نظر داشته باشید که ایرانی یا خارجی بودن مارک زونکن مهم نیست. بلکه مهم، باکیفیت بودن تولیدات آن برند است.

در این مقاله از فروشگاه اینترنتی ال ای قصد داریم تا تعدادی چند از بهترین برندهای تولید کننده زونکن را به شما معرفی کنیم تا چنانچه تصمیم داشتید زونکن درجه یک بخرید، بتوانید از میان برندهای نام آشنا و خوب، کالای مورد نیاز خود را سفارش دهید.

معرفی بهترین برند زونکن

پیش از آنکه به معرفی بهترین برندهای زونکن بپردازیم لازم است بدانید که زونکن، کلاسوری جادار و محکم است که از آن برای نگهداری و بایگانی اوراق و اسناد رسمی مهم، استفاده می‌شود.

اما آیا معروف‌ترین برندهای ایرانی سازنده زونکن را می‌شناسید؟

در این بخش می‌خواهیم تعدادی از بهترین برندهای زونکن را به شما معرفی کنیم تا اگر تصمیم داشتید زونکنی با کیفیت بخرید، بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

بهترین مارک‌ها و برندهای ایرانی تولید کننده زونکن عبارت اند از:

زونکن اداری

زونکن پاپکو

شرکت تولیدی صنعتی پارسا پلاستیک با نام تجاری پاپکو، از شناخته شده ترین و بهترین برندها در زمینه تولید لوازم تحریر و نوشت افزار است که از سال 1363 تا به امروز مشغول به فعالیت در این حوزه می‌باشد.
زونکن‌های 8 سانتی پاپکو از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت هستند که می‌توانید تعداد قابل توجهی از اسناد و مدارک را به وسیله آن بایگانی و مرتب کنید.
زونکن‌های پاپکو تنوع رنگی بالایی دارند بنابراین افراد در هر سن و سالی که باشند می‌توانند زونکنی با رنگ مناسب را برای خود تهیه نمایند.
بهترین زونکن‌های پاپکو نمونه‌های A4 هستند که دارای عطف 8 و ابعاد 29 در 32 سانتیمتر می‌باشند.
جنس این زونکن‌ها از مقوای چند لایه است که ضمن مقاوم بودن، از نفوذ گرد و غبار هم جلوگیری می‌نماید. به علاوه دارای قفل دو حلقه‌ای مرغوب و ضدزنگ فلزی نیز هست.
در داخل زونکن A4 عطف 8 چیزی در حدود 600 برگه A4 را می‌توان نگهداری نمود.

زونکن اداری

زونکن تک تحریر

تولیدی تک تحریر را می‌توان جزو مراکز پیشگام در زمینه ساخت و تولید محصولات زونکن در ایران دانست چرا که فعالیت خود را از سال 1367 آغاز نموده و تا به امروز مشغول به فعالیت مستمر در این حوزه می‌باشد.

در ادامه 6 مورد از بهترین زونکن‌های تولیدی تک تحریر را می‌توانید مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که این زونکن‌ها علیرغم وجود شباهت، از لحاظ جنس بدنه، سایز، گنجایش، نوع قفل و نوع پرچ نگهدارنده با یکدیگر تفاوت دارند که به هنگام خرید می‌بایست به این موارد دقت کرد.

  • زونکن آویز
  • زونکن متالیک
  • زونکن فانتزی
  • زونکن سه گوش
  • زونکن کامپیوتری
  • زونکن گالینگوری

زونکن سهند

زونکن سهند

شرکت صنایع بسپار تحریر آسیا با نام تجاری سهند، در زمینه ساخت انواع لوازم تحریر، اداری و بایگانی مشغول به فعالیت می‌باشد.
این مجموعه از سال 1373 و به منظور خودکفایی در زمینه صنایع پلیمری، فعالیت خود را آغاز نموده و با بهره‌گیری از ماشین‌آلات و تجهیزات مدرن و پیشرفته، توانسته به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های ورق‌های پلی پروپیلن در ایران شناخته شود.

زونکن‌های سهند از جنس پلی پروپیلن بادوام و قابل شستشو ساخته شده‌اند و دارای دو سایز A4 و A5 می‌باشند. جنس قفل‌های زونکن سهند نیز بسیار باکیفیت بوده و برای زیبایی با فلز نیکل آبکاری شده‌اند. در داخل زونکن‌های متنوع و مختلف سهند می‌توان تعداد 200 تا 600 برگه را دسته بندی و بایگانی نمود.

زونکن الفن

زونکن الفن

از دیگر برندهای نام آشنا و مطرح در زمینه لوازم بایگانی می‌توان به الفن اشاره کرد که از سال 1318 تا به امروز در این حیطه، مشغول به فعالیت است.

این شرکت محصولات متنوع و مختلفی تولید می‌کند که زونکن، تنها یک مورد از آنهاست. اگر می‌خواهید با انواع زونکن‌های تولیدی شرکت الفن آشنا شوید، در ذیل می‌توانید این موارد را مشاهده کنید.

  1. زونکن بزرگ A4 “3
  2. زونکن باریک A4 “2
  3. زونکن نصفه A5
  4. زونکن 5 در 32سانتیمتر
  5. زونکن 5 در 37 سانتیمتر
  6. زونکن آویز 2.5 در 37 سانتیمتر
  7. زونکن آویز 4.5 در 37 سانتیمتر
  8. زونکن طلقی

زونکن‌های الفن از جنس پلاستیک و مقوای فشرده بوده و دارای رنگبندی قابل توجهی می‌باشد.

علاوه بر اسامی و مارک‌هایی که در بالا به آن اشاره شد، برندهای دیگری نیز هستند که در حوزه لوازم تحریر و تولید زونکن اسم و رسم دار بوده و تولیداتشان از کیفیت خوبی هم برخوردار است.

زونکن سیتی کو، زونکن تهران و زونکن پیام از بهترین مارک‌های زونکن هستند که همگی آنها محصولاتی با تنوع عالی و رنگبندی کامل عرضه می‌کنند.

همانطور که مشاهده می‌کنید در زمینه بهترین مارک زونکن شاهد تنوع قابل قبولی هستیم فلذا افراد و شرکت‌ها می‌توانند با دست باز و با توجه به سلیقه خود، اقدام به سفارش و خرید زونکن از هر یک از برندهای نام برده شده بنمایند.
اما پیش از خرید زونکن، بهتر است به نکات مهمی که در ادامه گفته می‌شود توجه کنید تا بتوانید دقیق‌ترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین مارک زونکن

راهنمای خرید بهترین مارک زونکن

برای آنکه پس از تهیه زونکن، از سفارش خود پشیمان نشوید، بهتر است قبل از خرید بهترین مارک زونکن، نکات گفته شده زیر را مد نظر قرار داده و به آن توجه داشته باشید.

  • به جنس نوع قفل و پرچ‌های نگهدارنده نیز دقت کنید.
  • مورد مهم بعدی سایز زونکن است. زونکن‌های موجود در بازار دارای ابعاد A3 و A4 و A5 هستند.
  • به جنس بدنه زونکن دقت کنید. اگر خواستار مقاومت بالا هستید، زونکن چوبی و مقوایی گزینه‌های بهتری هستند.
  • هنگام خرید به گنجایش زونکن هم توجه داشته باشید. برای این موضوع بایستی به عطف زونکن دقت کرد. برای مثال زونکنی با عطف 8 چیزی در حدود 600 برگه را در خود جای می‌دهد و زونکن‌هایی با عطف کوچکتر، قادر به نگهداری تعداد برگه کمتری هستند.

خرید از فروشگاه ال آی

در این مقاله از فروشگاه اینترنتی ال ای، به معرفی بهترین مارک زونکن پرداختیم تا چنانچه قصد تهیه زونکن باکیفیت را داشتید بتوانید از میان برندهای مطرح و معروف ایرانی، خرید خود را انجام دهید. جهت سفارش بهترین انواع زونکن در رنگ‌های مختلف می‌توانید محصول مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه نموده تا در سریعترین زمان ممکن برایتان ارسال گردد.

دیدگاهتان را بنویسید