لوازم تحریر

برند پاپکو را بشناسیم!

برند پاپکو

اگر بخواهیم از یک برند موفق در بین لوازم‌ التحریر نام ببریم برند پاپکو یک نام آشناست که همه از آن به عنوان یک برند باکیفیت یاد می‌کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برند پاپکو متعلق به یک شرکت ایرانی است، در حالی که خیلی‌ها هنوز فکر می‌کنند محصولات پاپکو وارداتی و خارجی هستند. شرکت پارسا پلاستیک با نام تجاری پاپکو با آغاز فعالیت خود در سال 1363 بنیان یک برند لوازم التحریر ایرانی موفق را بنا نهاد. این شرکت در یک طیف وسیعی اقدام به تولید محصول می‌کند، از محصولات این برند می‌توان به زونکن‌ها، انواع کلاسور و دفترها گرفته تا خودکار و … اشاره نمود. این شرکت علاوه بر لوازم التحریر در زمینه مدیریت اسناد و مدارک به طور جدی تولید محصول داشته و به تازگی در تولید جامدادی، کیف و کوله پشتی نیز تولیداتی را انجام می‌دهد. در این مطلب از وب سایت ال آی به بررسی این برند نام آشنا می‌پردازیم.

معرفی پرطرفدارترین محصولات پاپکو

تمامی محصولات پاپکو از کیفیت بالایی برخوردار هستند، اما در این جا ما با معرفی چند محصول از دسته‌های لوازم التحریر، محصولات مدیریتی و کیف‌ها از برند پاپکو می‌پردازیم:

خودکار الوان پاپکو

1- خودکار الوان

یکی از پرطرفدارترین و باکیفیت‌ترین محصولات برند پاپکو خودکارهای الوان این شرکت است. شما به ‌راحتی می‌توانید این محصول را از هر فروشگاهی خریداری کنید. کیفیت خوب بدنه و روان بودن این سری از خودکارهای ساخت ایران از مهم‌ترین ویژگی‌های آنها است. طیف گسترده و رنگ‌های درخشان و فانتزی خودکارهای الوان پاپکو این محصول را از هم ردیفان خود جدا کرده است.

پاکت‌های پاپکو

2- پاکت‌های پاپکو

شاید به جرات بتوان گفت که اولین و باکیفیت‌ترین پاکت‌های نگهداری اسناد و مدارک تولیدی در ایران کار برند پاپکو است. امروزه از شرکت‌های هواپیمایی گرفته تا دفاتر اسناد و حتی برای نگهداری مدارک و برگه‌ها در منازل از پاکت‌های پلاستیکی شفاف استفاده می‌شود. برند پاپکو با تولید پاکت‌های باکیفیت از نظر شکل ساختاری آن گرفته تا کیفیت دوخت و دکمه‌ها سبب شده تا همیشه مصرف‌کننده را از خود راضی نگه دارد.

دفتر یادداشت و کلاسور پاپکو

3- دفتر یادداشت و کلاسور پاپکو

یکی از لوازمی که عموما در روزمره مورد استفاده هر قشری قرار می‌گیرد استفاده از یادداشت است. این که دفترهای یادداشت سیمی و جلد سخت در حین استفاده مدام دچار آسیب‌دیدگی نشوند، بستگی به کیفیت محصول تولیدی دارد. برند پاپکو با به کارگیری دقت و ظرافت بالا اقدام به تولید دفترهای یادداشت باکیفیت کرده است که شما را علاقه‌مند به نوشتن خواهد کرد. کلاسورهای پاپکو نیز باکیفیت خوب جلد یک همراه همیشگی است. می‌توانید به راحتی پس از تمام شدن برگه‌های کلاسور با خرید اوراق کلاسور از این که هر بار هزینه‌ا‌ی اضافی بابت جلد دفتر بدهید معاف شوید.

خودکار کلاسیک پاپکو

4- خودکار کلاسیک پاپکو

خودکار کلاسیک پاپکو یک محصول با طراحی خاص، یک هدیه‌ خوب و مناسب به حساب می‌آید. این محصول باکیفیت از یک شرکت ایرانی کاری خاص و متفاوت می‌باشد.

جمع بندی

در دنیایی که علم و دانش حرف اول را می‌زند نوشتن به عنوان یک ابزار قدرتمند در خدمت این مهم برآمده است. شما نیز می‌توانید با خرید محصولات نوشت‌افزاری باکیفیت از یک برند معتبر از آن لذت ببرید. در این مطلب از وب سایت ال آی به توضیحاتی چند در مورد برند پاپکو و معرفی تعدادی از محصولات این شرکت پرداختیم. در صورت داشتن هر گونه سوال در این خصوص می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید