لوازم تحریر

لوازم مورد نیاز کلاس ریاضی (اول تا ششم دبستان)

لوازم مورد نیاز کلاس ریاضی

حال‌وهوای اول مهر و شروع سال تحصیلی جدید برای هر خانواده‌ای با تازگی و تکاپو برای خرید وسایل‌ نو همراه است. در میان لیست خرید اول مهر خانواده‌ها برای دانش‌آموزان، آنچه که بیش از بقیه آن‌ها را بر سر ذوق می‌آورد خرید لوازم تحریر است. در میان خرید لوازم تحریر نیز خرید لوازم مورد نیاز کلاس ریاضی همیشه از دغدغه‌های مهم دانش‌آموزان به شمار می‌آید.

حضور محصولات فراوان با کیفیت‌های گوناگون دانش‌آموزان را با چالش‌های جدی روبه‌رو می‌کند. اهمیت درس ریاضی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. به ‌همین دلیل برخی از والدین به گمان آن‌که می‌خواهند کودک در این درس هیچ کم ‌و کسری نداشته باشد دست به خریدهای بی‌مورد می‌زنند. خریدهایی که نه ‌تنها مناسب سن کودک نیست بلکه در مقطع تحصیلی او نیز بی‌مورد است. از این ‌رو ما در این مقاله از ال آی بر آن شدیم تا شما عزیزان را با لیست لوازم مورد نیاز کلاس ریاضی از اول تا ششم ابتدایی آشنا سازیم پس با ما همراه باشید.

وسایل مورد نیاز کلاس ریاضی از اول دبستان تا ششم ابتدایی

همان‌طور که می‌دانید تا اول مهر دیگر چیزی باقی نمانده‌است. ریاضی یکی از درس‌های مهم مخصوصاً در دوران ابتدایی به حساب می‌آید. تقریباً بیشتر دانش‌آموزان با این درس مشکل دارند و مباحث آن را به ‌صورت عمقی نمی‌تواند فرا بگیرند. با این‌ وجود نمی‌توان از اهمیت یادگیری آن چشم‌پوشی کرد. امروز قصد داریم به شما همراهان همیشگی لوازم مورد نیاز برای درس ریاضی از اول دبستان تا ششم ابتدایی را معرفی کنیم. لازم به ذکر است برای برخی از پایه‌ها لوازم کمتر یا بیشتر ذکر شده که حاکی از نیاز آن پایه به وسایل دارد.

لوازم مورد نیاز کلاس ریاضی اول دبستان

بسیاری از خانواده‌ها که برای اولین ‌بار فرزند خود را به مدرسه می‌فرستند از سر شوق فراوان یا عدم آگاهی دست به خریدهای بی‌مورد می‌زنند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که پس ‌از آگاهی از نیازهای کودک هر آنچه را که لازم است تهیه نمایید. این‌گونه علاوه‌ بر پاسخ‌دهی صحیح به نیازهای کودک به او قناعت و نحوه درست خرید کردن را آموزش می‌دهید. برخی از لوازم مورد نیاز کلاس ریاضی اول دبستان در جدول زیر آورده‌ایم.

لوازم ریاضی کلاس اول

وسایل مورد نیاز کلاس ریاضی دوم دبستان

مباحث ریاضی دوم دبستان از پیچیدگی خاصی برخوردار نیستند اما اهمیت و کاربرد آن‌ها در زندگی روزمره بسیار است. بسیاری از سرفصل‌های کتاب ریاضی دوم از آنجایی ‌که از دروس پایه هستند در مقاطع بالاتر کاربرد دارند. بنابراین معلمان و والدین برای تدریس این درس در پایه دوم به ‌صورت کاربردی نگران هستند. تهیه لیست وسایل زیر می‌تواند تا حدود زیادی فراگیری این درس را راحت کند.

ریاضی کلاس دوم دبستان

لوازم مورد نیاز کلاس ریاضی سوم دبستان

آموزش ریاضی مقطع سوم دبستان مانند مقاطع دیگر حائز اهمیت است. به‌ صورت کلی تمام دروس ابتدایی از درس‌های پایه هستند بنابراین این‌ که به چه صورت در دانش‌آموزان رسوخ کنند اهمیت بالایی دارند. با توجه به جدول زیر می‌توانید از نیازهای کلاس ریاضی دانش‌آموز سوم ابتدایی خود آگاه شوید.

لوازم کلاس ریاضی سوم دبستان

وسایل مورد نیاز کلاس ریاضی چهارم دبستان

در بیشتر فعالیت‌های کتاب ریاضی دبستان به ابزارهای آموزشی نیاز داریم. در حقیقت متن و تصاویر کتاب به ‌تنهایی برای آموزش مفاهیم ریاضی کفایت نمی‌کند. استفاده از ابزارهای آموزشی فرصت تجربه و یادگیری بهتر را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند. یاد گرفتن درس ریاضی برای دانش‌آموزان بدون بهره‌گیری از ابزار و لوازم مورد نیاز کار سخت و دشواری است. در ادامه لوازم مورد نیاز کلاس ریاضی چهارم دبستان را لیست کرده‌ایم.

لوازم کلاس ریاضی چهارم دبستان

لوازم مورد نیاز کلاس ریاضی پنجم دبستان

لوازمی که در ادامه بیان می‌کنیم بسیار مشابه و مرتبط با مباحث مطرح‌ شده در کتاب ریاضی پنجم دبستان هستند. لذا دانش‌آموزان به ‌نحو مطلوبی با آن ارتباط برقرار می‌کنند. درست است که لیست لوازم مورد نیاز هر پایه با توجه به کار هر مدرسه و معلم تفاوت‌هایی دارد اما فهرست لوازم زیر با توجه به صفحات کتاب درسی انتخاب ‌شده و خرید آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود.

لوازم کلاس ریاضی پنجم دبستان

 

لوازم مورد نیاز کلاس ریاضی ششم دبستان

مباحث درس ریاضی در دوران دبستان به‌ صورت پیوسته و زنجیره‌وار به یکدیگر متصل هستند. بنابراین دانش‌آموزان در سال جدید با شروع آموزش و کتاب درسی باید پیش‌زمینه‌ای از مباحث ریاضی در سال‌های گذشته داشته باشند. معمولاً ساعت‌های کلاسی محدود هستند و میزان علم دانش‌آموزان نیز با یکدیگر تفاوت دارند. به‌ همین دلیل بهتر است دانش‌آموزان با تهیه لوازم مورد نیاز کلاس درس ریاضی فرصت یادگیری دروس جدید را از خود نگیرند. بدیهی است این امر تا حدود زیادی استرس را از دانش‌آموزان دور می‌کند و آن‌ها با خیالی آسوده و تمرکز بالا به تدریس معلم خود گوش خواهند داد. از جمله لوازمی که دانش‌آموزان ششم دبستان در کلاس ریاضی به آن نیاز دارند می‌توان موارد زیر را نام برد.

لوازم ریاضی کلاس ششم

خرید از فروشگاه اینترنتی ال آی

در اواخر شهریورماه و اوایل ماه مهر بسیاری از خانواده‌ها در حال خرید نوشت‌افزار هستند. در این‌ میان تهیه لوازم مورد نیاز برای درس ریاضی حائز اهمیت است. اما با وجود دنیایی از لوازم تحریر و نوشت‌افزار بی‌کیفیت تهیه لوازم چندان ساده نخواهد بود. خوشبختانه امروزه در خریدهای آنلاین امکان مقایسه و بررسی کالاهای مورد نظر در انواع برندها وجود دارد. در همین راستا فروشگاه اینترنتی ال آی با هدف تامین لوازم تحریر شروع به فعالیت کرده تا برای مشتریان عزیز بستری مناسب را فراهم نماید. شما عزیزان تنها با چند کلیک می‌توانید خرید بدون واسطه را تجربه کنید. این مجموعه برای کسب رضایت حداکثری مشتریان خود کیفیت، قیمت مناسب و تنوع محصولات را سرلوحه کار خود قرار داده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید