لوازم نقاشی و طراحی

بهترین ماژیک رنگ آمیزی بزرگسالان

بهترین ماژیک رنگ آمیزی بزرگسالان

یکی از بهترین احساسات دنیا رنگ آمیزی و ترکیب کردن رنگ‌های مختلف با یکدیگر است. اغلب افرادی که علاقه‌مند به هنر رنگ آمیزی هستند برای خرید تجهیزات مورد نیاز بسیار حساسیت به خرج می‌دهند. یکی از این تجهیزات بی‌نظیر ماژیک است. ماژیک‌های رنگ آمیزی دارای برندهای مختلف و رنگ‌های متنوعی است که براساس سلیقه و نیاز می‌توان آن‌ها را تهیه کرد. در این مطلب از فروشگاه ال آی سعی نمودیم به دغدغه این افراد پاسخ دهیم و بهترین ماژیک رنگ آمیزی بزرگسالان را بیشتر معرفی کنیم.

چرا باید به دنبال بهترین ماژیک رنگ آمیزی بزرگسالان باشید؟

این موضوع کاملا صحیح است که هر فردی با علاقه و هنر خود می‌تواند تصاویر خارق‌العاده خلف کند اما نمی‌توان منکر تاثیر وسایل و لوازم نقاشی در این موفقیت شد. به میزان افزایش کیفیت وسایل نقاشی کیفیت و خروجی بهتر خواهد بود. به همین دلیل همواره توصیه می‌شود برای خرید ماژیک رنگ آمیزی بهترین برند آن را خریداری نمایید. در ادامه دلایل انتخاب بهترین ماژیک را بیان می‌کنیم:

رنگ‌دانه‌های قوی

در صورتی که رنگ‌دانه‌های ماژیک مرغوب باشد هنگام استفاده از آن شدت رنگ یکسان بوده و در واقع روی کاغذ شما پخش نمی‌شود. به همین دلیل یک ماژیک خوبی ماژیکی است که از ابتدای نقاشی تا پایان آن شدت رنگ یکسانی داشته باشد.

خلق طراحی‌های خاص

با خرید بهترین ماژیک رنگ آمیزی بزرگسالان متوجه کیفیت نوک ماژیک خواهید شود و در نتیجه زیبایی کار شما چندین برابر می‌شود. هنگام خرید به نوک ماژیک دقت کنید و بر اساس کارایی خود آن را تعیین نمایید.

 ماژیک رنگ آمیزی بزرگسالان

دیر خشک شدن ماژیک

یکی از معظلات در رنگ آمیزی خشک نشدن به موقع رنگ است. به همین دلیل به دنبال بهترین ماژیک رنگ آمیزی باشید و به میزان خشک شدن آن دقت نمایید.

قابلیت شارژ

یکی از بهترین قابلیت‌های یک ماژیک رنگ آمیزی امکان شارژ شدن آن است. زمانی که ماژیک تمام شده شما می‌توانید به آن جوهر اضافه کنید و دوباره از آن استفاده نمایید.

معرفی چند مورد از بهترین ماژیک‌های رنگ آمیزی بزرگسالان

در ادامه شما را با بهترین برندهای موجود در بازار ایران که مورد استقبال هنرمندان قرار گرفته است آشنا می‌کنیم:

ماژیک رنگ امیزی کوپیک

برند کوپیک

اغلب افرادی که اهل رنگ آمیزی هستند این برند معروف را بارها شنیده‌اند. Copic یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده در دنیا است که تنوع رنگی آن ۳۵۸ رنگ بی‌نظیر می‌باشد. با انتخاب این برند دنیایی از رنگ‌ها در کنار شما خواهند بود و می‌توانید بهترین و جذاب‌ترین رنگ‌ آمیزی را انجام دهید.

این برند دارای ۴ نوع ماژیک کوپیک کلاسیک، ماژیک کوپیک اسکچ، ماژیک کوپیک چائو و ماژیک کوپیک واید است. هر کدام از انواع ماژیک‌های برند کوپیک دارای کاربردهای خاص خود هستند. در ادامه ویژگی‌های برند کوپیک را بیان می‌کنیم:

  • جوهر این ماژیک به هیچ عنوان پخش نمی‌شود.
  • تنوع رنگی بالا باعث می‌شود هیچ کمبودی در رنگ‌های ماژیک نداشته باشید.
  • با کاهش و افزایش فشار دست خود می‌توانید شدت رنگ را به آسانی تنظیم کنید.
  • جوهر این ماژیک مرغوب بوده و به دلیل روان بودن به سادگی روی کاغذ حرکت می‌کند.
  • جوهر این ماژیک به سرعت خشک می‌شود و نگرانی بابت پخش جوهر خیس آن نخواهید داشت.
  • سر ماژیک‌های کوپیک دارای مقاومت بالایی است و با کوچک‌ترین فشاری دفرمه و خراب نمی‌شود.
  • دارای بسته‌بندی ۴ الی ۷۲۲ رنگی در بازار موجود است و بر اساس بودجه خود می‌توانید آن‌ها را تهیه نمایید.

به دلیل کیفیت بالای این برند دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر برندها است ولی با توجه به کیفیت و کارایی آن ارزش خرید را دارد.

ماژیک پریسماکالر

برند پریسماکالر

یکی از بهترین برندهای ماژیک رنگ آمیزی بزرگسالان ماژیک پریسماکالر است که نسبت به برند کوپیک دارای تنوع رنگ کم‌تر و در حد ۱۵۶ رنگ می‌باشد. این ماژیک دارای ۲ سر مویی و تیز است که می‌توانید از هر دو سر آن استفاده نمایید. در ادامه‌ به ویژگی‌های ماژیک Prismacolor می‌پردازیم:

  • قابلیت ترکیب رنگ دارد.
  • جوهر مرغوب آن به سرعت خشک می‌شود‌.
  • با ضربه زدن به ماژیک می‌توانید سایه ایجاد کنید.
  • نسبت به ماژیک برند کوپیک دارای قیمت مناسب‌تری است.
  • با توجه به دو سر داشتن این ماژیک تنوع خطوطی که می‌توانید با آن رسم کنید زیاد است.

ماژیک چیکی چیکی

برند چیکی چیکی

ماژیک‌های چیکی چیکی دارای یک بسته‌بندی مقوایی هستند و ابعاد کوچکی دارند، لذا برای حمل‌ونقل بهترین گزینه محسوب می‌شوند. نوک گرد این برند باعث می‌شود با حرکات نرم و آهسته رنگ آمیزی را انجام دهید. به دلیل روان بودن این برند سرعت شما در هنر رنگ آمیزی بالا می رود و دارای جوهر غیر سمی فیبری است. در واقع جوهر آن هیچ گونه حساسیت و آسیبی به پوست وارد نمی‌کند.

درون هر بسته‌بندی چیکی چیکی ۶ عدد ماژیک خوش رنگ وجود دارد و برای افرادی که ابتدای هنر رنگ آمیزی هستند بهترین گزینه محسوب می‌شود.

ماژیک رنگ امیزی شارپی

برند شارپی

بهترین نوع ماژیک برای طراحی که دارای نوک تیز و مناسب است و می‌توان با آن خطوط درشت و ریز رسم نمود ماژیک رنگ آمیزی بزرگسالان Sharpie Marker است. این ماژیک دارای تنوع رنگی بالا در حد ۶۵ رنگ است و در بسته‌های ۸ الی ۳۶ تایی به فروش می‌رسد. این ماژیک دارای ویژگی‌هایی به شرح زیر است:

  • دارای خاصیت ضدآب است.
  • دارای کیفیت و دوام بالایی است.
  • از قیمت مناسبی برخوردار است.
  • جوهر آن به سرعت خشک می‌شود.
  • شدت رنگ آن با تغییر فشار انگشتان تنظیم می‌شود.
  • دارای ۲ مدل بسیار نازک و نازک است که برای کارهای ظریف مناسب می‌باشد.

خرید از فروشگاه ال آی

انتخاب بهترین ماژیک رنگ آمیزی بزرگسالان بسیار حائز اهمیت است و در این مسیر باید به مواردی که در این مطلب از فروشگاه اینترنتی ال آی بیان کردیم همچون ضخامت سر ماژیک، زمان خشک شدن و قابلیت شارژ شدن توجه نمایید.

فروشگاه ال آی با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین ماژیک‌های رنگ آمیزی مختص بزرگسالان و کودکان توانسته است قدمی مهم در راه هنر بردارد. این فروشگاه تمامی برندهای معروف و باکیفیت را در لیست محصولات خود دارا بوده و در خصوص کیفیت آن‌ها ضمانت می‌دهد. برای خرید محصولات بی‌نظیر این فروشگاه می‌توانید به بخش محصولات و دسته‌بندی آن مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید