لوازم تحریر

بهترین مارک پاک کن

مارک پاک کن

مسلما شما هم تاکنون با پاک‌کن‌هایی مواجه شده‌اید که پاک‌کنندگی خوبی نداشته و یا به اصطلاح همچنان رد نوشته را باقی می‌گذاشتند؛ پاک‌‌کن‌هایی که زیادی خشک و یا زیادی نرم هستند و شکنندگی بسیار بالایی دارند یا در دست خرد می‌شوند. از آن بدتر پاک‌کن‌هایی نیز هستند که به جای پاک کردن نوشته، تنها سیاهی نامطبوعی از خود به جای می‌گذارند و یا وحشتناک‌تر از همه، پاک‌کن‌هایی که ورق دفتر را پاره می‌کنند! آیا می‌دانید دلیل این اتفاقات چیست؟ بله. همانطور که حدس می‌زنید، کیفیت پایین محصول، منجر به این حوادث می‌شود. اطلاع از بهترین مارک پاک‌ کن به شما کمک می‌کند تا بتوانید مرغوب‌ترین نوع آن‌ها را خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی “ال آی” با علم به این مسائل ناخوشایند، برای کمک به شما عزیزان در انتخاب یک پاک‌کن عالی، اقدام به نوشتن این مطلب کرده است. امید داریم با مطالعه این متن و معرفی بهترین مارک پاک‌ کن بتوانیم در خرید لوازم تحریر اول مهر، مفید واقع گردیم.

بهترین مارک پاک کن

ویژگی‌های یک پاک‌کن خوب

پاک‌کن و مداد، دو جزء جدایی ناپذیر از یکدیگر هستند که در لیست لوازم تحریر مدارس جای دارند. علاوه بر این، پاک‌کن از مهم‌ترین نوشت افزارهای مورد نیاز برای تمامی مقاطع می‌باشد. یک پاک‌کن خوب، تمامی ویژگی‌های زیر را داراست.

ویژگی‌های یک پاک‌کن استاندارد عبارتند از:

  • ساختار مناسب برای قرارگیری راحت در دست
  • عدم استفاده از مواد سمی و شیمیایی در تولید آن
  • وجود پوشش مناسب یا محافظ کاغذی
  • قدرت پاک‌کنندگی بالا حتی برای مدادرنگی
  • حرکت روان و ملایم پاک‌کن به روی کاغذ
  • انعطاف‌پذیری و مقاومت در برابر شکستگی
  • نوع براده تولیدی آن لوله‌ای و میزان آن کم است
  • تنوع بالای پاک‌کن در رنگ، اندازه، ابعاد

جالب است بدانید با شناخت و  خرید بهترین مارک پاک‌ کن، می‌توانید محصولی با تمامی ویژگی‌های بالا را داشته باشید.

معرفی بهترین مارک پاک‌ کن

در حال حاضر، برندهای ایرانی و خارجی لوازم تحریر فراوانی در بازار موجد است که مدت‌هاست طرفداران خاص خود را دارند. این برندها با سال‌ها سابقه در این حوزه، از پیشگامان عرصه تولید لوازم تحریر هستند. دقت داشته باشید که تمامی مارک‌هایی که در این قسمت معرفی می‌شوند، از برترین‌ها هستند. شما نیز می‌توانید با توجه به هر نوع سلیقه‌ای که دارید، پاک‌کن مورد نظر خود را خریداری کنید.

پاک‌کن فکتیس

مارک پاک کن فکتیس

بی شک یکی از قدیمی‌ترین برندهای پاک‌کن، برند فکتیس می‌باشد. فکتیس، برندی پرتغالی است که انواع لوازم تحریر را در سرتاسر دنیا تحت پوشش قرار داده است. اغلب مردم پاک‌کن‌های فکتیس را به پاک‌کن‌های نرم با قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالا می‌شناسند. برای خرید انواع پاک کن فکتیس کلیک کنید.

پاک‌کن فابرکاستل

مارک پاک کن فابر کاستل

فابرکاستل، یکی دیگر از برندهای شناخته شده در تمام دنیاست. این برند نیز در طول این سال‌ها توانسته کیفیت محصولات خود، به خصوص پاک‌کن و مداد رنگی خود را به مردم ثابت کند. تنوع رنگی پاک‌کن‌های فابرکاستل بسیار زیاد است. در صورت علاقه به خرید پاک کن فابر کاستل کلیک کنید.

پاک‌کن پنتر

 

پاک کن پنتر

 

از دیگر بهترین مارک پاک‌ کن برای معرفی،  برند پنتر است. پاک‌کنندگی بسیار عالی، منسجم بودن و مقاومت بالا از ویژگی‌های پاک‌کن‌های پنتر هستند. اما ویژگی متمایز کننده آن، قابلیت آنتی باکتریال بودن در برابر جرم‌های بیماری‌زا می‌باشد. جهت خرید پاک کن پنتر کلیک کنید.

پاک‌کن پیکاسو

پاک کن پیکاسو

محصولات برند خوش‌آوزه پیکاسو دیگر نیازی به معرفی ندارند. یکی از در دسترس‌ترین پاک‌کن‌های با کیفیت در بازار، پاک‌کن‌ پیکاسو می‌باشد. این محصول تمامی ویژگی‌های یک پاک‌کن استاندارد را دارد. برای مشاهده و خرید انواع پاک کن پیکاسو کلیک کنید.

پاک کن کلیپس

پاک کن کلیپس

برند کلیپس نیز به تولید پاک‌‌کن‌های غیر سمی شناخته می‌شود. این محصول برای کودکان گزینه مناسبی است. پاک‌کن‌های نرم کلیپس، با رنگ‌های مشکی و سفید و رنگی در دسترس مصرف‌کننده قرار دارند. طرح‌های محافظ پاک‌کن کلیپس به سبک فانتزی و کلاسیک می‌باشند. جهت خرید بسته 4 عددی پاک کن کلیپس کلیک کنید.

پاک‌کن‌های مارک خوب را از کجا بخریم؟

فروشگاه‌های بسیار وجود دارند که لوازم تحریر را به فروش می‌رسانند. اما هوشمندانه‌ترین کار خرید از فروشگاهی است که قیمت کالاها در آن ارزان‌تر و تنوع آن بالا می‌باشد. فروشگاه اینترنتی “ال آی” با نزدیکی سال تحصیلی بهترین مارک پاک‌ کن را در سایت خود موجود کرده است. با خرید پاک‌کن و دیگر لوازم تحریر از فروشگاه ما، از تخفیفات ویژه و ارسال رایگان “ال آی” بهره‌مند گردید.

برای کسب اطلاع از تنوع محصولات ما از پیج اینستاگرام فروشگاه معتبر “ال آی” دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید