لوازم تحریر

برندهای خودکار ایرانی

برندهای خودکار ایرانی

آیا بهترین برندهای خودکار ایرانی را می‌شناسید؟ خودکار ایرانی یا خارجی؟ امروزه به دلیل بالا رفتن سطح سواد و فرهنگ افراد در جامعه نوشتن به امری لازم و ضروری تبدیل شده است. اکثر ما در طول روز بخشی از وقت خود را صرف نوشتن مطالب مختلف می‌کنیم و همین امر موجب شده که خودکار به یک وسیله‌ای ضروری تبدیل شود به گونه‌ای که افراد در طول شبانه روز به این نوشت افزار احتیاج پیدا خواهند کرد. دانش‌آموزان و دانشجویان علاوه بر کارمندان دولتی، معلمان و افرادی که با نوشتن سروکار دارند از جمله اشخاصی به شمار می‌روند که نیازمند به یک خودکار روان در رنگ‌ بندی‌های مختلف هستند.

شرکت‌های ایرانی با آگاهی از نیاز این قشر از جامعه اقدام به تولید خودکارهای ایرانی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف کرده‌اند. به راستی در بین تمام این برندهای ایرانی کدام یک از کیفیت بالاتری برخوردار هستند؟ تا انتهای این مطالب همراه ما باشید تا با انواع برند‌های خودکار ایرانی آشنا شوید.

برندهای خودکار ایرانی

همانگونه که در قسمت مقدمه عنوان شد برندهای خودکار‌ ایرانی بسیار متنوع هستند که در این قسمت قصد داریم شما را با برخی از آن‌ها آشنا کنیم:

خودکار ایرانی کیان

خودکار کیان، بهترین انتخاب

یکی از باکیفیت‌ترین خودکار‌های ساخت ایران، خودکار کیان است که این محصولات در بین دانش‌آموزان و دانشجویان طرفداران بسیار زیادی دارد. در ادامه به بیان برخی از ویژگی‌های این محصولات که آن‌ها را به پرفروش‌ترین خودکارهای ایرانی تبدیل کرده، خواهیم پرداخت:

  • کیفیت بالای خودکارهای کیان: یکی از ویژگی‌های مهم خودکارهای کیان، کیفیت بالای این محصولات است. باید گفت جوهر این خودکارها از بهترین مواد ساخته شده که هیچ گونه ضرری برای سلامت مصرف‌کنندگان ندارد. با هر بار دم و بازدمی که در زمان نوشتن انجام می‌دهید مقداری از جوهر وارد دستگاه تنفسی شما می‌گردد که همین امر بعد از گذشت مدتی سلامت شما را به خطر خواهد انداخت.
  • برخورداری از بدنه مرغوب: علاوه بر کیفیت بالا جوهر خودکارهای کیان، بدنه آن‌ها هم از مرغوب‌ترین مواد ساخته شده است. بهتر بوده بدانید که بدنه برخی از خودکار‌ها از بازیافت زباله‌های بیمارستانی تولید می‌شوند، پس در خرید خودکار مخصوصا برای فرزندان خود دقت بسیار بیشتری داشته باشید.
  • قیمت مناسب: خودکارهای کیان در کنار کیفیت بالای خود از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند. همین امر موجب گردیده که این خودکارها برای تمام اقشار جامعه با سطح مالی‌های متفاوت، مناسب باشد.

خودکار پرشیا

خودکارهای پرشیا، نمونه‌ای بی‌نظیر از خودکارهای ایرانی

یکی دیگر از محصولاتی که در بازار نوشت افزار ایران طرفداران بسیاری دارد خودکارهای پرشیا هستند. این محصولات دارای ویژگی‌ها و شاخصه‌های منحصر به فردی نظیر موارد زیر می‌باشند:

  • داشتن بدنه مناسب و استاندارد: خودکارهای پرشیا را می‌توان جزء خانواده بهترین نوشت افزارهای ایرانی قرار داد. بدنه این خودکارها به گونه طراحی شده که اگر دانش آموزان یا دانشجویان برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنند، دست آن‌ها خسته نمی‌شود. این نوشت افزار دارای ارتفاع و قطر مناسب و وزن سبک است‌ و به گونه‌ای تولید شده که در دست سر نخورد و نویسنده در زمان نوشتن با مشکل مواجه نشود.
  • جوهردهی مناسب و روان: یکی دیگر از ویژگی‌های خودکارهای پرشیا جوهردهی روان آن‌ها است. داشتن چنین ویژگی زمانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌شود که دانش آموز یا دانشجو سر جلسه امتحان است. این محصولات جوهردهی تنظیم شده‌ای داشته و نوشتن با آن لذت بسیاری را به همراه دارد.

خودکار سی کلاس 8 رنگ

خودکار‌های سی کلاس، پرطرفدارترین خودکار در ایران

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار در بین تمام اقشار جامعه خودکارهای سی کلاس است که این نوشت افزارها ویژگی‌هایی از قبیل موارد زیر را دارند:

  • خودکارهای سی کلاس بهترین نوشت افزار برای استفاده طولانی مدت: باید گفت که این محصولات به دلیل روان بودن آن‌ها و برخورداری از کیفیت بسیار بالا یکی دیگر از گزینه‌هایی است که برای زمان طولانی مدت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این خودکارها به دلیل داشتن کیفیت بالا و مرغوبیت کالا در بازار طرفداران بسیار زیادی دارد و از دانش آموزان تا مهندسین برای یادداشت‌برداری و همچنین نوشتن اسناد و مدارک مختلف از خودکار سی کلاس استفاده می‌کنند.
  • قطر نوشتاری عالی: قطر نوشتاری این نوشت افزارها یک میلی‌متر بوده و نوک آن‌ها ساچمه‌ای است. این ویژگی باعث شده نوشتن با خودکارهای سی کلاس بسیار روان و جذاب باشد.
  • بدنه چند وجهی خودکارهای سی کلاس: طراحان این نوشت افزارها تمام سعی خود را به کار گرفته‌اند تا محصولی تولید کنند که از کیفیت بالا برخوردار باشد و دست دچار خستگی نگردد. به همین علت بدنه این خودکارها را به صورت چند وجهی طراحی کرده‌اند. پلاستیک استفاده شده در ساخت بدنه خودکارهای سی کلاس از مواد بسیار مرغوب بوده. به دلیل شفافیت بالای آن می‌توان به راحتی جوهر داخل خودکار را مشاهده نمود. دقت کنید جوهر خودکارهای سی کلاس قابل شارژ نبوده و پس از پایان آن باید خودکار را در سطل زباله بیاندازید.

خودکار سمی ژل پنتر

لذت نوشتن با خودکارهای پنتر

از دیگر محصولات پرطرفدار موجود در لوازم التحریر‌ها خودکار‌های پنتر است. این محصولات در رنگبندی‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌شوند. خودکار‌های پنتر ویژگی‌های منحصر به فرد بسیاری دارند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • جوهردهی مناسب و داشتن گیره اتصال: اگر بخواهیم در مورد این خودکار‌های بی‌نظیر صحبت کنیم باید به روان بودن جوهر آن‌ها، داشتن نوک ساچمه‌ای که جنس آن از استیل ضد زنگ است و همچنین گیره موجود بر روی بدنه آن‌ها اشاره کنیم. گیره اتصال طراحی شده بر روی این خودکارها این امکان را به نویسنده می‌دهد تا خودکار را به راحتی به کیف، جیب و گوشه دفتر یا کتاب متصل کند.
  • بدنه شفاف: بدنه خودکارهای پنتر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از شفافیت بالایی برخوردار هستند. به راحتی می‌توان میزان جوهر داخل خودکار را مشاهده کرد. بر روی بدنه این محصولات شیارهایی تعبیه گشته که از سر خوردن آن در زمان نوشتن جلوگیری می‌کند.
  • داشتن ظاهر زیبا در کنار کیفیت بالای این محصولات: از دیگر ویژگی‌های خودکارهای پنتر داشتن ظاهر بسیار زیبا در کنار کیفیت بالای آن‌ها بوده. به همین دلیل این محصولات در بازار، توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است.
  • برخورداری از قیمت مناسب: شاید با خود گمان کنید خودکارهایی با چنین ویژگی‌ها و کیفیت‌های استثنایی از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند، اما در کمال ناباوری باید بگویم، این محصولات فوق‌العاده قیمت مناسبی دارند. اگر به دنبال یک خودکار با کیفیت به همراه قیمت مناسب هستید، خرید خودکارهای پنتر را به شما توصیه می‌کنیم.

خرید انواع خودکار‌های ایرانی

خودکارهای ایرانی دارای کیفیت‌های بسیار متنوعی هستند. برخی از برندهای این نوشت افزارها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده به گونه‌ای که می‌توانند جایگزین عالی برای خودکارهای با کیفیت خارجی باشند. در این قسمت به شما توصیه می‌کنیم جهت حمایت از تولیدات داخلی و اشتغال‌زایی در کشور عزیزمان حتما از خودکارها و لوازم التحریر ایرانی استفاده کنید. اگر شما به دنبال خرید خودکار‌های ایرانی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب هستید می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ال آی، این محصولات را خریداری نمایید و در کمترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

برندهای خودکار ایرانی مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. برخی از این محصولات از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار هستند به گونه‌ای که از لحاظ کیفیت، محصول تولید شده با نمونه‌های خارجی برابری می‌کنند. در مطلب ارائه شده انواع برندهای خودکار ایرانی را به شما معرفی کردیم و در مورد ویژگی‌های هر یک توضیحاتی را ارائه دادیم. شما با مطالعه مطالب فوق می‌توانید خودکار متناسب با نیاز خود را به صورت حضوری و یا اینترنتی از لوازم التحریرهای معتبر خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید