لوازم تحریر

معرفی بهترین مارک اتود

بهترین مارک اتود

پس از آنکه مدادها دیگر در بعضی شرایط نتوانستند تمام نیازهای افراد را برطرف کنند، نسل جدیدتری از آن‌ها یعنی اتودها و یا مدادهای نوکی به بازار آمد. از این مدادها در نگارش و همچنین طراحی استفاده می‌کنند. برخی از طراحان با ظریف‌ترین نوک اتودها، قسمت‌هایی از طراحی خود نظیر مردمک چشم افراد را نقاشی می‌کنند. اگر می‌خواهید نکات مهمی در خصوص انتخاب یک اتود مناسب و بهترین مارک اتود دریافت نمایید، با ما باشید.

انواع اتودهای باکیفیت

در تشخیص بهترین مارک اتود، ابتدا باید پرفروش‌ترین و مرغوب‌ترین آن‌ها را مورد بررسی قرار داده و همچنین به نکات مهم گفته شده در این بخش توجه نمایید. امروزه برندهای مختلف خارجی و نیز ایرانی، اقدام به طراحی و تولید انواع مختلف اتودها کرده‌اند. در این میان برند خارجی فابر کاستل، یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های تولیدکننده اتود و نوشت‌افزار است. همچنین اگر می‌خواهید کالای ایرانی خریداری کنید، اتودهای پارسی‌کار می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. برندهای پنتر، زبرا، روترینگ، تومبو و اونر نیز از بهترین مارک اتود هستند که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارند. حال در این بخش، به توضیح مختصری در مورد هر یک از این برندها می‌پردازیم:

اتود روترینگ (Rotring)اتود روترینگ

این برند یک برند آلمانی تولیدکننده انواع لوازم تحریر است. از حدود صد سال پیش فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد. در سال 1992 میلادی، کمپانی به وسیله سن فورد خریداری شد. روترینگ در میان ایرانیان یکی از مرغوب‌ترین و محبوب‌ترین اتودهاست. یکی از بهترین مدل‌های اتود روترینگ مدل tikky است که با وجود پاک‌کن در انتهای آن، شما را از خرید پاک‌کن‌های متفرقه بی‌نیاز می‌کند.

اتود زبرا (Zebra)

اتود زبرازبرا بیش از حدود 120 سال پیش در ژاپن اقدام به تولید لوازم تحریر کرد. این برند، در این مدت در 230 کشور مختلف در دنیا حضور داشت. اتودهای زبرا، کیفیت بی‌نظیری برای کارمندان، دانش‌آموزان و دانشجویان دارد. افرادی که از اتودهای این برند استفاده کرده‌اند، از دوام، خوش‌دستی، رنگ‌بندی و کیفیت آن سخن گفته‌اند. انواع مختلف اتودهای زبرا، اتود زبرا مدل Drafix و مدل Delguard می‌باشد.

اتود اونر (Owner)

بهترین مارک اتود اونراونر یکی دیگر از برندهای تولیدکننده لوازم تحریر در کره جنوبی است. این برند دارای اتودهای بسیار باکیفیتی می‌باشد. با توجه به اینکه بعضی از اتودهای اونر بدنه‌های پلاستیکی دارند، سبک هستند و حالت ارگونومیک آن‌ها نیز برای استفاده دانش‌آموزان بسیار مناسب است. از مدل‌های مختلف این برند، سری Oriental و high polymer است که از بهترین مدل‌های این برند می‌باشد.

اتود پنتر (Panter)

بهترین مارک اتود پنتر

برند پنتر، یکی دیگر از برندهای معتبر در این زمینه است که به تولید لوازم تحریر ظریف و زیبا مشهور شده است. اتودهای پنتر، بدنه ظریف و فلزی دارند. نوع بدنه آن‌ها نیز چند ضلعی است و همچنین دارای یک بخش لاستیکی بوده تا اتود در دستان شما سر نخورد. از بهترین مدل‌ها سری Metal jacket و Series هستند.

 

اتود تومبو (Tombow)

بهترین مارک اتود تومبواین برند، یک شرکت ژاپنی است که در زمینه تولید لوازم تحریر از سال 1913 فعالیت می‌کند. تومبو در کشورهای ویتنام و تایلند نیز دارای شعبه نمایندگی است. اتودهای تومبو بسیار سبک بوده و برای طراحی نیز بسیار خوش‌دست هستند. این برند معتبر توانسته در طول مدت فعالیت خود، اتودهای بادوام و مقاومی به بازار عرضه کند و طراحی ارگونومیک آن نیز توانسته رضایت تمام کاربران را جلب نماید. شما با استفاده از این سری اتودها می‌توانید ساعت‌های طولانی بدون خستگی طراحی کنید و یا بنویسید.

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی بهترین مارک اتود پرداختیم. محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندها را معرفی کرده و ویژگی‌های هر یک را نیز بیان نمودیم. حال اگر قصد دارید انواع اتودها را با کیفیتی بی نظیر و قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید، کافیست محصول مورد نظر خود را در فروشگاه اینترنتی ال آی جستجو نموده و آن را به سبد خرید خود در این فروشگاه اضافه کنید. تمامی محصولات ال آی دارای 10 روز گارانتی برای مرجوع کالا هستند و شما با خیال راحت می‌توانید هر آنچه که نیاز دارید به صورت آنی از این فروشگاه خریداری کنید. ال آی همواره به کیفیت و رضایت شما مشتریان عزیز می‌اندیشد.

دیدگاهتان را بنویسید