ضمانت بازگشت

هدف اصلی فروشگاه اینترنتی ال آی رضایت مشتریان است و همواره می کوشد بهترین خدمات را در اختیار آنان قرار دهد . از این رو جهت بالا بردن رضایت مشتریان خود ضمانت بازگشت کالا را از 7 روز به 10 روز افزایش داده است.

از این رو برای شفاف شدن و اقدامات لازم جهت بازگشت کالا  شما را دعوت به مطالعه ادامه مطلب می نماییم.

شرایط بازگشت

یکی از معایب خرید های اینترنتی لمس نکردن  محصول از نزدیک است که اشتباهاتی از قبیل تطابق نداشتن رنگ ، سایز ، ابعاد و … است؛ از این رو بسیاری در خرید خود اشتباهاتی می کنند که این امر باعث  می شود خاطره ای ناخوشایند از خرید اینترنتی آنان را از این روش خرید منصرف کند. ما برای اینکه این خاطر ناخوشایند به یک خاطره خوشایند تبدیل شود ضمانت بازگشت 10 روزه را برای محصولات خود قرار داده ایم.

حال در هنگام مواجه با این مشکل چه کنیم؟

ابتدا در صورت مواجه با این مشکل از تاریخ تحویل کالا به مدت 24 ساعت فرصت دارید با واحد پشتیبانی تماس گرفته و مشکل را مطرح نمایید . همکاران ما اطلاعات شما را ثبت کرده و هماهنگی های لازم را با شما جهت عودت کالا به انبار انجام  می دهند . حال شما 10 روز فرصت دارید سفارش خود را به انبار فروشگاه ارسال نمایید.

ضوابط کلی

  • از دریافت کالا های خارج از بسته بندی ال آی توسط پست خوداری فرمایید.
  • پس از دریافت کالا اکیداً در همان زمان تحویل ،کالا را با فاکتور داخل بسته بندی تطبیق دهید.
  • فاکتور داخل بسته بندی سند گارانتی سفارشات شماست.

دلایل قابل قبول جهت بازگشت کالا

  • عدم تطابق رنگ
  • عدم تطابق سایز
  • عیب ظاهری (مانند پاره گی ، شکستگی محصول در داخل بسته بندی)

(توجه داشته باشید این دلایل در صورتی پذیرفته است که اشکال از طرف فروشگاه باشد در غیر این صورت تمامی هزینه های عودت  به عهده مشتری می باشد.)

شرایط بازگشت کالا

  • باز نشدن پلمپ محصول
  • معیو ب نشدن بسته بندی اصلی کالا (مانند جعبه)

کالاهای بدون گارانتی

  • کتاب
  • محصولاتی که گارانتی آنها مربوط به شرکت اصلی می باشد و باید از طریق خود شرکت اصلی اقدام به عودت کالا نمایید. (مانند لوازم الکترونیکی)

تیم ال آی همواره بر آن است که ” حس خوب خرید آنلاین ” را برای شما به ارمغان آورد. از این رو برای ارتقای کیفیت خدمات خود، منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان می باشد.